Test:smart fortwo auto
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test:smart fortwo auto

10.547 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2015)

Στις προηγούμενες δύο γενιές του έβγαινε αποκλειστικά αυτόματο. Σε αυτήν προσφέρεται προαιρετικά και είναι διπλού συμπλέκτη.

Στα γρήγορα: 
• Από 11.450 + 840 ευρώ 
το κιβώτιο
• Είναι 1,0 λτ. με 71 ίππους
• Καίει 4,1 λτ./100 χλμ.
Ξεχάστε το ρομποτικό κιβώτιο που ήταν ράθυμο και αργό στις αλλαγές. Το νέο smart εφοδιάζεται πια με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Και αν δεν σας λένε τίποτα οι λέξεις ρομποτικό και διπλού συμπλέκτη, τότε να πούμε πως με το προηγούμενο κιβώτιο το fortwo έκοβε ταχύτητα και «γονάτιζε» σε κάθε αλλαγή (φανταστείτε ένα χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη), ενώ με το νέο κιβώτιο οι αλλαγές είναι σαφώς πιο ομαλές, όπως πρέπει δηλαδή για ένα αυτοκίνητο που προορίζεται να κινείται κυρίως μέσα στην πόλη. 
Με έξτρα κόστος 840 ευρώΜπορεί στις προηγούμενες δύο γενιές το smart να έβγαινε αποκλειστικά αυτόματο, σε αυτήν όμως το twinamic, όπως ονομάζεται, κιβώτιο των 6 σχέσεων ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό. Το κόστος του στο μοντέλο της δοκιμής με τον 1.000άρη κινητήρα των 71 ίππων ανέρχεται στα 840 ευρώ, και θα λέγαμε πως αξίζει για την ευκολία που προσφέρει. ¶λλωστε και το κόστος ως κόστος για αυτόματο κιβώτιο είναι χαμηλό σε σχέση με τι είθισται…
Με ομαλές αλλαγέςΑυτό που σε κερδίζει περισσότερο στο twinamic είναι ο τρόπος που αλλάζουν οι ταχύτητες, παρά η ταχύτητά τους, αφού έχουμε δει και γρηγορότερες από άλλα κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Βέβαια, υπάρχει και η επιλογή S όπου τότε οι σχέσεις αλλάζουν πιο ψηλά και επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί πιο γρήγορα. Όσον αφορά, τώρα τις επιδόσεις του κινητήρα με το εν λόγω κιβώτιο να σημειώσουμε πως το μοντέλο δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, ωστόσο από την άλλη ο κινητήρας έχει γραμμική λειτουργία.Με το ένα χέρι μέσα στην πόληΗ ευελιξία (μικρός κύκλος στροφής και τιμόνι που κόβει) σε συνδυασμό με την ευκολία του κιβωτίου συνθέτουν έναν ιδανικό συνδυασμό για μέσα στην πόλη. Κατά τα άλλα η οδική συμπεριφορά του αυτόματου smart δεν αλλάζει σε σχέση με το χειροκίνητο που σημαίνει ότι λόγω του μικρού μεταξονίου οι ανωμαλίες του δρόμου γίνονται αισθητές στην καμπίνα, αλλά από την άλλη είναι και σταθερό στον αυτοκινητόδρομο. 

Το εσωτερικό είναι μοντέρνο στη σχεδίαση και αρκετά ποιοτικό. Ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι σχετικά σκληρός, ειδικά όταν πρέπει να τον γυρίσεις στη θέση P.

Το εσωτερικό είναι μοντέρνο στη σχεδίαση και αρκετά ποιοτικό. Ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι σχετικά σκληρός, ειδικά όταν πρέπει να τον γυρίσεις στη θέση P.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda