- Χάρη στην «αβάντα» του ηλεκτρομοτέρ προσπερνάει πιο γρήγορα - Στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών, η μεγαλύτερη της κατηγορίας - Με σπορ ανάρτηση για top οδική συμπεριφορά - 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και δεν πληρώνει τέλη
Μέσος όρος τιμής: 22.000 ευρώ για τα Q3 και 25.000 ευρώ για τις GLA. Q3: Μπορεί να καίνε λάδι οι TFSI βενζινοκινητήρες και να χαλαρώσει η καδένα. GLA: Ίσως χρειαστεί αλλαγή κάποιο μπεκ ή η καδένα χρονισμού (σπάνιες περιπτώσεις). Δεν έχουν πρόωρες φθορές στο εσωτερικό, ούτε στα μηχανικά μέρη.
- Φθηνότερο 16 χιλιάρικα είναι το RAV4 - Το Toyota βγάζει επίσης 100 χλμ. παραπάνω με ένα ρεζερβουάρ - Χωράνε με ευκολία 3 επιβάτες με ύψος πάνω από 1,90 μ. - 11 αερόσακους & πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό έχει το CR-V
- Το 2ο εξάμηνο του έτους έρχεται το μοντέλο παραγωγής. - Είναι το μεγαλύτερο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας. - SUV με off-road καταβολές. - Πιθανότατα με 2 ηλεκτρικά μοτέρ.
- Έκανε μικροαλλαγές σε φώτα, μάσκα και εσωτερικό - Συνεχίζει για λίγο ακόμη με diesel κινητήρα - Λιτό το εσωτερικό με σκληρά πλαστικά και χωρίς οθόνη στάνταρ - Δεν θα έχει diesel το νέο Duster που έρχεται
- Είναι 25% κάτω σε σχέση με πέρσι, οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη (Α 3μηνο 2024) - Παρά τις επιδοτήσεις τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα από τα κανονικά αυτοκίνητα - Η πολυπληθής αγορά της Κίνας «τραβάει» (μα εκεί έχουν και μισή τιμή από αυτήν που φθάνουν στην Ευρώπη) -Οι γνωστές μάρκες βλέπουν πως ο κόσμος δεν αγοράζει ηλεκτρικά, λανσάρουν περισσότερα βενζίνης/diesel
- Έφτιαξε το πρώτο αυτοκινούμενο με όνομα Motorwagen - Για πρώτη φορά μπροστινή γρίλια για να ψύχεται το μοτέρ! - Η κλειδαριά που σώζει ζωές έως σήμερα αν τρακάρεις - Έφερε τα υποχρεωτικά πλέον ABS και ESP που μείωσαν τα ατυχήματα