Τα top καθημερινά μοτέρ της Ευρώπης

Το Fiat 500X χρησιμοποιεί τον 1,4 MultiAir, τόσο με τους 140, όσο και με τους 170 ίππους.

Το Fiat 500X χρησιμοποιεί τον 1,4 MultiAir, τόσο με τους 140, όσο και με τους 170 ίππους.

Η τεχνολογία MultiAir καταργεί τον εκκεντροφόρο εισαγωγής και οι σχετικές βαλβίδες κινούνται ηλεκτροϋδραυλικά.

Η τεχνολογία MultiAir καταργεί τον εκκεντροφόρο εισαγωγής και οι σχετικές βαλβίδες κινούνται ηλεκτροϋδραυλικά.

Τα top καθημερινά μοτέρ της Ευρώπης