Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota C-HR | Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση scooter

Στην πράξη, αίσθηση προκαλούν οι… GTi επιδόσεις (0-100 σε 7,7 δλ., 60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 4,6 δλ.), αλλά και ο περιορισμένος θόρυβος στην πλήρη επιτάχυνση.

Στην πράξη, αίσθηση προκαλούν οι… GTi επιδόσεις (0-100 σε 7,7 δλ., 60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 4,6 δλ.), αλλά και ο περιορισμένος θόρυβος στην πλήρη επιτάχυνση.

Το νέο C-HR το λατρεύεις για την απίθανα χαμηλή κατανάλωση με μέση τιμή γύρω στα 5 λτ./100 χλμ. Στην πόλη με λειτουργία ECO πέφτει και κάτω από τα 3,5 λτ./100 χλμ..

Το νέο C-HR το λατρεύεις για την απίθανα χαμηλή κατανάλωση με μέση τιμή γύρω στα 5 λτ./100 χλμ. Στην πόλη με λειτουργία ECO πέφτει και κάτω από τα 3,5 λτ./100 χλμ..