Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR: Plug-in Hybrid με 223 άλογα

Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR: Plug-in Hybrid με 223 άλογα
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλά επίπεδα θορύβου για το plug-in CH-R. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι στα 60 χλμ. περίπου, η επίσημη μέση κατανάλωση μόλις 0,8 λτ./100 χλμ. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7

Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλά επίπεδα θορύβου για το plug-in CH-R. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι στα 60 χλμ. περίπου, η επίσημη μέση κατανάλωση μόλις 0,8 λτ./100 χλμ. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,3 δλ..

Το εσωτερικό είναι αναβαθμισμένο σε ποιότητα. Οι δύο οθόνες έχουν διάσταση 12,3ΆΆ έκαστη, όμορφη η σχεδίαση & εργονομία της κεντρικής κονσόλας. Η ανάκτηση δεν γίνεται με paddles πίσω από το τιμόνι αλλ

Το εσωτερικό είναι αναβαθμισμένο σε ποιότητα. Οι δύο οθόνες έχουν διάσταση 12,3ΆΆ έκαστη, όμορφη η σχεδίαση & εργονομία της κεντρικής κονσόλας. Η ανάκτηση δεν γίνεται με paddles πίσω από το τιμόνι αλλά βάζοντας τον λεβιέ στην θέση B.