Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας είναι σπορ χωρίς να αδιαφορούν για την οικονομία...

Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας είναι σπορ χωρίς να αδιαφορούν για την οικονομία...

Ford Focus ST vs Peugeot 308 GT vs VW Golf GTD

41.009 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2016)

Είναι δύσκολο να συμπεριλάβεις σε μια πρόταση τις λέξεις diesel και «σπορ» και ακόμα πιο δύσκολο να συνδυάσεις το «diesel» με τον όρο «GTi». Υπάρχουν όμως 3 αυτοκίνητα που με γονίδια από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους, τιμούν αυτό τον όρο.

Peugeot 308 GT 2,0 BlueHDi 
+ Επιδόσεις, φρένα, χώρος αποσκευών, άνεση ανάρτησης
- Θέση οδήγησης, αίσθηση συστήματος διεύθυνσης
Volkswagen Golf GTD
+ Kινητήρας – επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, χώροι, κατανάλωση, ποιότητα
- Εργονομία, όχι τόσο fun to drive όσο το Golf GTI
Ford Focus 2,0 ST TDCi
+ Σπορ εμφάνιση και συμπεριφορά, ήχος, φρένα, ρυθμισιμότητα στο όριο, καθίσματα, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Κύκλος στροφής, απουσία επιλογής προγραμμάτων λειτουργίας κινητήρα ή και ανάρτησης
Τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού αποδεικνύουν ότι και τα diesel έχουν ψυχή και είναι ικανά να προβάλλουν σπορ χαρακτήρα με τον δικό τους τρόπο. Πρόκειται για τις κορυφαίες diesel εκδόσεις των μικρομεσαίων που απαρτίζουν μια ιδιαίτερη κατηγορία εκείνη των GTi, άσχετα αν την προσεγγίζουν με διαφορετικό τρόπο. Τα diesel λοιπόν GTi που συγκρίνουμε είναι το νέο Ford Focus ST, το Peugeot 308 GT και το Volkswagen Golf GTD, τα οποία βασίζονται εν πολλοίς στις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις τους.
Οι δίλιτροι κινητήρες που τα κινούν αποδίδουν λιγότερους ίππους από τους αντίστοιχους βενζίνης, με την ροπή ωστόσο να είναι αυξημένη, ενώ το σημαντικότερο είναι ότι «καίνε» λιγότερο, με αποτέλεσμα να καθίστανται ιδιαίτερα οικονομικά, αναλογικά με τις επιδόσεις που προσφέρουν. Aπό κει και ύστερα, το καθένα από τα τρία προβάλλει το δικό του ξεχωριστό οδηγικό προφίλ, παρά τα κοινά στοιχεία που εντοπίζονται στο σύνολό τους. 
Είναι σπορ και το δείχνουν
Η εξωτερική εμφάνιση των μικρομεσαίων diesel δεν μαρτυρά σε τίποτα πως πρόκειται για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους, αφού ακολουθεί την ιδιαίτερη σχεδίαση των αντίστοιχων βενζινοκίνητων εκδόσεων. 
Το Ford Focus ST diesel μάλιστα δεν διαθέτει ούτε ένα λογότυπο που να το διαφοροποιεί από το βενζινοκίνητο αδελφάκι του, αντίθετα με το Golf GTD που αν και πατάει πάνω στο Golf GTI, έχει το δικό του λογότυπο και δεν ενσωματώνει τις κόκκινες λεπτομέρειες που αποτελούν σημείο κατατεθέν του GTI. Το Peugeot 308 είναι ίδιο με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο GT και αν και ως GT έχει το πιο συγκρατημένο αισθητικό προφίλ, είναι το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά, αφού το 308 είναι και στις απλές εκδόσεις του, ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center