Δείτε την σύγκριση γύρου για Pole position στην πίστα Sepang της Μαλαισίας, μεταξύ του Lewis Hamilton (2016) και του θρύλου Michael Schumacher (2004). Αυτό είναι το αποτέλεσμα 12 χρόνων με ριζικές αλλαγές, στην Formula 1...
Αυτό που κοιτάζεις φίλε μου , ΕΙΝΑΙ η εξέλιξη της τεχνολογίας. Δέχεσαι ότι και οι 2 είναι ότι καλύτερο μπορούμε να οδηγήσει τα καλύτερα αυτοκίνητα της κάθε γενιάς και συγκρινεις. Οι διαφορετικές γραμμές είναι αποτέλεσμα της διαφορετικής πρόσφυσης που προσφέρει η κάθε γενιά μονοθεσίων. Στο κλειστό κομμάτι ο Σούμι είναι καλύτερος και χρησιμοποιεί πιο επιθετικές γραμμές γιατί απλά μονοθέσιο και λάστιχα προσφέρουν περισσότερη πρόσφυση και κερδίζει έτσι χρόνο έναντι του Hamilton. Ο Hamilton κερδίζει χρόνο στις εξόδους της στροφής και όταν ακολουθεί ευθεία γιατί το δυνατό χαρτί του μονοθέσιου του λόγω κανονισμών είναι ο κινητήρας. Έτσι προσπαθεί όσο το δυνατό να μην διαταράσσει την αεροδυναμική ισορροπία αποφεύγοντας τα curb.. Επισης διαφορετικά τελείως όμως είναι και τα λαστιχα τα οποία μέχρι τώρα έπρεπε να προστατεύεις από υπερθέρμανση και γενικώς υπερβολική οδήγηση... 2 Διαφορετικά μονοθέσια με διαφορετικές απαιτήσεις από τους πιλότους που τα οδηγούν για να βγάλουν τον καλύτερο δυνατό χρόνο! Του χρόνου όλα αλλάζουν με μεγαλύτερη παραγωμενη κάθετη δύναμη, και καλύτερα ελαστικά.. για να δούμε!
Φυσικά και δεν είναι μόνο η τεχνολογία που παίζει ρόλο σε αυτή την περίπτωση. Βλέπουμε καθαρά τον Σουμάχερ να ακολουθεί διαφορετικές γραμμές και να είναι μπροστά σε μερικά σημεία. Τον ίδιο οδηγό με ίδιας κλάσης αυτοκίνητο μπορούμε να βρούμε για να γίνει η σύγκριση?
Αυτό που κοιτάζεις φίλε μου , ΕΙΝΑΙ η εξέλιξη της τεχνολογίας. Δέχεσαι ότι και οι 2 είναι ότι καλύτερο μπορούμε να οδηγήσει τα καλύτερα αυτοκίνητα της κάθε γενιάς και συγκρινεις. Οι διαφορετικές γραμμές είναι αποτέλεσμα της διαφορετικής πρόσφυσης που προσφέρει η κάθε γενιά μονοθεσίων. Στο κλειστό κομμάτι ο Σούμι είναι καλύτερος και χρησιμοποιεί πιο επιθετικές γραμμές γιατί απλά μονοθέσιο και λάστιχα προσφέρουν περισσότερη πρόσφυση και κερδίζει έτσι χρόνο έναντι του Hamilton. Ο Hamilton κερδίζει χρόνο στις εξόδους της στροφής και όταν ακολουθεί ευθεία γιατί το δυνατό χαρτί του μονοθέσιου του λόγω κανονισμών είναι ο κινητήρας. Έτσι προσπαθεί όσο το δυνατό να μην διαταράσσει την αεροδυναμική ισορροπία αποφεύγοντας τα curb.. Επισης διαφορετικά τελείως όμως είναι και τα λαστιχα τα οποία μέχρι τώρα έπρεπε να προστατεύεις από υπερθέρμανση και γενικώς υπερβολική οδήγηση... 2 Διαφορετικά μονοθέσια με διαφορετικές απαιτήσεις από τους πιλότους που τα οδηγούν για να βγάλουν τον καλύτερο δυνατό χρόνο! Του χρόνου όλα αλλάζουν με μεγαλύτερη παραγωμενη κάθετη δύναμη, και καλύτερα ελαστικά.. για να δούμε!
Φυσικά και δεν είναι μόνο η τεχνολογία που παίζει ρόλο σε αυτή την περίπτωση. Βλέπουμε καθαρά τον Σουμάχερ να ακολουθεί διαφορετικές γραμμές και να είναι μπροστά σε μερικά σημεία. Τον ίδιο οδηγό με ίδιας κλάσης αυτοκίνητο μπορούμε να βρούμε για να γίνει η σύγκριση?