Αν και το μοναδικο αξιο αναφορας μεσαιο απο την γερμανια...η την αμερικη αν προτιμουν μερικοι...δειχνει τα χρονια του και μαλιστα οταν εχει απεναντι του αξια διαχρονικα αναγνωρισμενη τα βρισκει μπαστουνι.
Μονοδρομος το avensis γιατι ειναι toyota με οτι συνεπαγεται το ονομα του για καθε αγοραστη!
Απάντηση: Οι επιδόσεις του σε 0-100 χλμ./ώρα είναι 11,2 δλ. και σε ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η είναι 9,3 δλ. Τέλος το 80-120 χλμ./ώρα με 5η γίνεται σε 13,1 δλ.
@kostas,το OPEL ISIGNIA είναι πρώτο στην κατηγορία του από τότε που παρουσιάστηκε το 2008 πανευρωπαικά,ούτε passat,mondeo,avensis,κτλ,έχουμε 2 στην δουλειά και γράφουνε καθημερινά χιλιόμετρα και ούτε κιχ.
Αν και το μοναδικο αξιο αναφορας μεσαιο απο την γερμανια...η την αμερικη αν προτιμουν μερικοι...δειχνει τα χρονια του και μαλιστα οταν εχει απεναντι του αξια διαχρονικα αναγνωρισμενη τα βρισκει μπαστουνι. Μονοδρομος το avensis γιατι ειναι toyota με οτι συνεπαγεται το ονομα του για καθε αγοραστη!
Γιατί δεν αναφέρετε καθόλου τα νούμερα επιδόσεων του Avensis;
Απάντηση: Οι επιδόσεις του σε 0-100 χλμ./ώρα είναι 11,2 δλ. και σε ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η είναι 9,3 δλ. Τέλος το 80-120 χλμ./ώρα με 5η γίνεται σε 13,1 δλ.
τους ιδιους χωρους εχουν.Το συγκεκριμενο Opel το εχω παρατηρησει στο δρομο οταν φρεναρει τα πισω φωτα αναβουν αλλα ντα'λλων.Το εχω δει αρκετες φορες,σιγουρα οχι μονο εγω...
Εφόσον το συγκριτικό ΔΕΝ έχει τουτούνι του group, η άποψη είναι "πάρτε ότι θέλετε, ΔΕΝ μας απασχολεί..."
@kostas,το OPEL ISIGNIA είναι πρώτο στην κατηγορία του από τότε που παρουσιάστηκε το 2008 πανευρωπαικά,ούτε passat,mondeo,avensis,κτλ,έχουμε 2 στην δουλειά και γράφουνε καθημερινά χιλιόμετρα και ούτε κιχ.
Εκτιμώ ότι η έλευση του νέου Οπελ θα ταρακουνήσει τα νερά σ αυτήν την κατηγορία, είναι πραγματικά ένα όμορφο.