Οποτε το συμπερασμα για να ειμαστε υγιεις εμεις και τα παιδια μας καθως και για να σεβομαστε το οικοσυστημα που μας περιβαλλει τοσους αιωνες η λυση αυτη τη στιγμη ειναι ηλεκτροκινηση ή υβριδικα μεσα στην πολη και πετρελαιο με adblue για εκτος.
Αφου λοιπον ενδιαφερονται τοσο για το περιβαλλον γιατι δεν προχωρουν στην κατασκευη αυτοκινητων κινουμενων με νερακι?? Η τεχνολογια και η τεχνογνωσια υπαρχει ηδη αλλα ειναι πολλα τα λεφτα που θα χασουν οι πετρελαικες βλεπεις!!! Και κατι αλλο τοσα χρονια πριν ξεσπασει το σκανδαλο με τα VW δεν μιλουσε κανεις για καρκινογονους ρυπους ολα ηταν καλα μεχρι που αποφασισε η Αμερικη να το αλλαξει αυτο!!! ο νοων νοητω!!
Φίλε Πέτρο έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάς ότι και να αλλάξουν όλα και να γίνουν αυτοκίνητα υδρογόνου ή ηλεκτρικά ζούμε σε μία χώρα που εισάγουμε τα πάντα, βάζουμε ονομαστική τιμή σε ηλεκτικά αυτοκίνητα ( BMW i3, opel Amprera, toyota mirai- υδρογόνο), άνω των € 40.000 άρα σύμφωνα με τους ιθαγενείς μου μας κυβερνάνε όποιος έχει να τα αγορασει πρέπει να πληρώσει και φόρο πολυτελείας, όταν σε άλλες χώρες επιδοτεί το κράτος την αγορά τους. Ουσιαστικά και το δίκτυο με την ηλεκτροκίνηση είναι ανύπαρκτο στην Ελλάδα.
Εμπορικά όλα αυτά αυξάνουνε πάρα πολύ το εμπορικό κόστος=ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ... οπότε σε μικρούς κινητήρες, 1000cc, κ.τ.λ. ΠΟΣΟ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ;
Οποτε το συμπερασμα για να ειμαστε υγιεις εμεις και τα παιδια μας καθως και για να σεβομαστε το οικοσυστημα που μας περιβαλλει τοσους αιωνες η λυση αυτη τη στιγμη ειναι ηλεκτροκινηση ή υβριδικα μεσα στην πολη και πετρελαιο με adblue για εκτος.
Αφου λοιπον ενδιαφερονται τοσο για το περιβαλλον γιατι δεν προχωρουν στην κατασκευη αυτοκινητων κινουμενων με νερακι?? Η τεχνολογια και η τεχνογνωσια υπαρχει ηδη αλλα ειναι πολλα τα λεφτα που θα χασουν οι πετρελαικες βλεπεις!!! Και κατι αλλο τοσα χρονια πριν ξεσπασει το σκανδαλο με τα VW δεν μιλουσε κανεις για καρκινογονους ρυπους ολα ηταν καλα μεχρι που αποφασισε η Αμερικη να το αλλαξει αυτο!!! ο νοων νοητω!!
Φίλε Πέτρο έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάς ότι και να αλλάξουν όλα και να γίνουν αυτοκίνητα υδρογόνου ή ηλεκτρικά ζούμε σε μία χώρα που εισάγουμε τα πάντα, βάζουμε ονομαστική τιμή σε ηλεκτικά αυτοκίνητα ( BMW i3, opel Amprera, toyota mirai- υδρογόνο), άνω των € 40.000 άρα σύμφωνα με τους ιθαγενείς μου μας κυβερνάνε όποιος έχει να τα αγορασει πρέπει να πληρώσει και φόρο πολυτελείας, όταν σε άλλες χώρες επιδοτεί το κράτος την αγορά τους. Ουσιαστικά και το δίκτυο με την ηλεκτροκίνηση είναι ανύπαρκτο στην Ελλάδα.
Εμπορικά όλα αυτά αυξάνουνε πάρα πολύ το εμπορικό κόστος=ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ... οπότε σε μικρούς κινητήρες, 1000cc, κ.τ.λ. ΠΟΣΟ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ;