Αγαπητό Autotriti
Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ανάρτηση του σχολίου μου. Ο λόγος που το ανέφερα είναι διότι στο παρελθόν υπήρξε ¨λογοκρισία" σχολίου μου.
Οι Diesel όντως βάλλονται παγκοσμίως αλλά κυρίως λόγω των συμφερόντων του "Petrol" όπως χαρακτηριστρικά λέγεται. To Παρίσι είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση διότι ως γνωστόν οι Αστικές Συγκοινωνίες της πόλης είναι από τις κορυφαίες της Ευρώπής (μαζί με του Λονδίνου) και υπάρχει μία προσπάθεια μείωσης των Ι.Χ. στον Αστικό Κύκλο και προώθησης των Μ.Μ.Μ.. Η Λύση φυσικά και είναι τα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ και ΟΧΙ τα ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ!!!
Δεν ανέφερα ότι σταματούν την παραγωγή των βενζινοκινητήρων αλλά των μικρών Turbo βενζινοκινητήρων τα οποία παρουσιάστηκαν τα τελευταία χρόνια ώς η Απόλυτη Λύση. Τελικά φυσικά η πραγματικότητα ήταν διαφορετική με αυξημένη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες και πολλά προβλήματα Αξιοπιστίας. Η αλλαγή δε των μετρήσεων κατανάλωσης θα ευνοήσει ακόμα παραπάνω τους Diesel οι οποίοι είναι πολύ κοντά στα εργοστασιακά νούμερα από τους βενζινοκινητήρες που πολλές φορές και όσο μεγαλύτερο είναι το όχημα, τα πραγματικά νούμερα είναι μέχρι και διπλάσια!!! Ακόμη και ...Αμετανόητη NISSAN, η οποία δεν εισείγαγε το Micra σε Diesel στην προηγούμενη έκδοση, τώρα θα το βγάζει με τον dci κανονικά!
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την ανταπόκριση σας.
...αλλά και με έναν κινητήρα diesel 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων!!!!!!!
Tι έγινε βρε παιδιά... Τελικά δεν σταματούν την εξέλιξη και την παραγωγή μικρών (εκτός εάν 1.5 είναι μεγάλος!!!) diesel κινητήρων??? Και με την μεγαλύτερη ισχύ ever (130hp από 1.5!!!)
Μην παραμυθιάζεται τον κόσμο με μπαρούφες και ψέματα!!!
Οι diesel κυριαρχούν σε όλη την Ευρώπη, είτε μικροί είτε μεγάλοι και θα συνεχίσουν να κυριαρχούν μέχρι να εξελιχθούν οι ηλεκτροκινητήρες σε βαθμό που να μπορούν γίνουν προσιτοί στο ευρύ κοινό. Ηδη πολλές εταιρίες σταματούν την παραγωγή μικρών βενζινοκινητήρων Turbo λόγω προβλημάτων και υπερβολικής κατανάλωσης αμόλυβδης (υπό πίεση).
Επειδή μάλλον δεν σας ...ικανοποιεί το σχόλιο μου, το πιο πιθανό είναι να μην το αναρτήσετε...!!!
Απάντηση: Αγαπητέ Giorgio, 1) Δεν είναι στην πολιτική μας να διαγράφουμε σχόλια αναγνωστών, επειδή δεν μας ικανοποιούν, όπως λες 2) Οι κινητήρες diesel βάλλονται πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο και όχι μόνο στην Ευρώπη, με πολλές πόλεις όπως το Παρίσι να έχουν ήδη απαγορεύσει την κυκλοφορία τους. Η λύση σε αυτό το ζήτημα, μέχρι να εξελιχθούν περαιτέρω τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, είναι τα υβριδικά και οι βενζινοκινητήρες. 3) Όχι μόνο δεν σταματούν οι εταιρείες τους κινητήρες βενζίνης, αλλά γίνεται το ακριβώς αντίστροφο -σταματούν σταδιακά τους κινητήρες πετρελαίου, με την VW να έχει δηλώσει ήδη το τέλος της ανάπτυξης των μικρών diesel και πολλές ακόμη εταιρείες να σταματούν την διάθεση των diesel κινητήρων σε νέα μοντέλα.
Αγαπητό Autotriti Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ανάρτηση του σχολίου μου. Ο λόγος που το ανέφερα είναι διότι στο παρελθόν υπήρξε ¨λογοκρισία" σχολίου μου. Οι Diesel όντως βάλλονται παγκοσμίως αλλά κυρίως λόγω των συμφερόντων του "Petrol" όπως χαρακτηριστρικά λέγεται. To Παρίσι είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση διότι ως γνωστόν οι Αστικές Συγκοινωνίες της πόλης είναι από τις κορυφαίες της Ευρώπής (μαζί με του Λονδίνου) και υπάρχει μία προσπάθεια μείωσης των Ι.Χ. στον Αστικό Κύκλο και προώθησης των Μ.Μ.Μ.. Η Λύση φυσικά και είναι τα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ και ΟΧΙ τα ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ!!! Δεν ανέφερα ότι σταματούν την παραγωγή των βενζινοκινητήρων αλλά των μικρών Turbo βενζινοκινητήρων τα οποία παρουσιάστηκαν τα τελευταία χρόνια ώς η Απόλυτη Λύση. Τελικά φυσικά η πραγματικότητα ήταν διαφορετική με αυξημένη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες και πολλά προβλήματα Αξιοπιστίας. Η αλλαγή δε των μετρήσεων κατανάλωσης θα ευνοήσει ακόμα παραπάνω τους Diesel οι οποίοι είναι πολύ κοντά στα εργοστασιακά νούμερα από τους βενζινοκινητήρες που πολλές φορές και όσο μεγαλύτερο είναι το όχημα, τα πραγματικά νούμερα είναι μέχρι και διπλάσια!!! Ακόμη και ...Αμετανόητη NISSAN, η οποία δεν εισείγαγε το Micra σε Diesel στην προηγούμενη έκδοση, τώρα θα το βγάζει με τον dci κανονικά! Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την ανταπόκριση σας.
...αλλά και με έναν κινητήρα diesel 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων!!!!!!! Tι έγινε βρε παιδιά... Τελικά δεν σταματούν την εξέλιξη και την παραγωγή μικρών (εκτός εάν 1.5 είναι μεγάλος!!!) diesel κινητήρων??? Και με την μεγαλύτερη ισχύ ever (130hp από 1.5!!!) Μην παραμυθιάζεται τον κόσμο με μπαρούφες και ψέματα!!! Οι diesel κυριαρχούν σε όλη την Ευρώπη, είτε μικροί είτε μεγάλοι και θα συνεχίσουν να κυριαρχούν μέχρι να εξελιχθούν οι ηλεκτροκινητήρες σε βαθμό που να μπορούν γίνουν προσιτοί στο ευρύ κοινό. Ηδη πολλές εταιρίες σταματούν την παραγωγή μικρών βενζινοκινητήρων Turbo λόγω προβλημάτων και υπερβολικής κατανάλωσης αμόλυβδης (υπό πίεση). Επειδή μάλλον δεν σας ...ικανοποιεί το σχόλιο μου, το πιο πιθανό είναι να μην το αναρτήσετε...!!!
Απάντηση: Αγαπητέ Giorgio, 1) Δεν είναι στην πολιτική μας να διαγράφουμε σχόλια αναγνωστών, επειδή δεν μας ικανοποιούν, όπως λες 2) Οι κινητήρες diesel βάλλονται πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο και όχι μόνο στην Ευρώπη, με πολλές πόλεις όπως το Παρίσι να έχουν ήδη απαγορεύσει την κυκλοφορία τους. Η λύση σε αυτό το ζήτημα, μέχρι να εξελιχθούν περαιτέρω τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, είναι τα υβριδικά και οι βενζινοκινητήρες. 3) Όχι μόνο δεν σταματούν οι εταιρείες τους κινητήρες βενζίνης, αλλά γίνεται το ακριβώς αντίστροφο -σταματούν σταδιακά τους κινητήρες πετρελαίου, με την VW να έχει δηλώσει ήδη το τέλος της ανάπτυξης των μικρών diesel και πολλές ακόμη εταιρείες να σταματούν την διάθεση των diesel κινητήρων σε νέα μοντέλα.