Ο νικητής Γιώργος Χριστούλας μας προσέφερε τη φωτογραφική του άποψη από το Πήλιο

Η καλοκαιρινή πλευρά του Πηλίου

Στα πετρόχτιστα καλντερίμια της Τσαγκαράδας

Επιβλητική η ατμόσφαιρα τη νύχτα στη Μακρυνίτσα

Μοναδική ομορφιά στη Μακρυνίτσα

Παλιός σταθμός στις Μηλιές

Στο δρόμο από το Μούρεσι προς τους Κισσούς

Στο δρόμο προς τα Χάνια

Η θέα από το ξενοδοχείο Pilion Terra

Η πόλη του Βόλου όπως φαίνεται τη νύχτα από τη Μακρυνίτσα

Η θέα από το δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου διέμειναν ο νικητής και η παρέα του

Σημάδια του χρόνου στις ράγες του τρένου στις Μηλιές

Στη γραφική Τσαγκαράδα

Τα υπέροχα αρχοντικά της Τσαγκαράδας

Η πλατεία της Τσαγκαράδας με τον εντυπωσιακό πλάτανο

Στα χιονιοσμένα Χάνια

Ένα «ευχαριστώ» που μας συγκίνησε

3399 Επισκέψεις στο άρθρο

Πάνω από 22 χρόνια τώρα το AutoΤρίτη Touring προωθεί τις εκδρομές και τον τουρισμό στην Ελλάδα. Τον τελευταίο χρόνο, μάλιστα, πραγματοποιεί εβδομαδιαίους φωτογραφικούς διαγωνισμούς με θέμα περιοχές ανά την Ελλάδα, προσπαθώντας να κινητοποιήσει το ενδιαφέρον των αναγνωστών του για την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού.

Τα σχόλια που λαμβάνουμε κάθε εβδομάδα από τους νικητές των διαγωνισμών, οι οποίοι απολαμβάνουν ονειρεμένα weekends σε όλη την Ελλάδα – ως δώρο από το AutoΤρίτη Touring για τη νίκη τους στους διαγωνισμούς, είναι πάντα τιμητικά. Ο Γιώργος Χριστούλας, όμως, νικητής του διαγωνισμού με θέμα «Βέροια – Νάουσα», όχι μόνο ανέβασε «θεϊκές» φωτοηγραφίες, αλλά πραγματικά μας συγκίνησε και με το χρόνο που αφιέρωσε για να μας ευχαριστήσει και να μας δείξει πόσο ωραία πέρασε, στέλνοντάς μας δεκάδες φωτογραφίες από την εκδρομή του στο Πήλιο και στο ξενοδοχείο Pilion Terra.

Μία εκδρομή που, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και ο ίδιος, δεν περίμενε να είναι τόσο απολαυστική λόγω του γεγονότος ότι οι υποχρεώσεις του ίδιου και της παρέας του δεν τους επέτρεψαν να την πραγματοποιήσουν κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου. Κι όμως! Όπως αποδείχθηκε, οι καθημερινές ήταν η καλύτερη επιλογή που μπορούσαν να κάνουν. Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τι μας είπε ο κ. Χριστούλας.

«Ως νικητής του φωτογραφικού διαγωνισμού Βέροια-Νάουσα και αφού ολοκληρώσαμε και το διήμερο μας στο Πήλιο, να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Autotriti και τους συντελεστές του για το δώρο που μας έκαναν, αλλά και για όλα τα δώρα και τους διαγωνισμούς που συνεχώς κάνουν!

Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ευγενέστατους ανθρώπους του ξενοδοχείου που διαμείναμε!

Η αλήθεια είναι ότι στο Πήλιο είχαμε ξαναπάει με την σύντροφο μου παλιότερα, αλλά πραγματικά δεν χορταίνεται αυτό το μαγικό μέρος! Τώρα όμως επιλέξαμε να πάμε 2 καθημερινές, καθώς ήταν αδύνατο λόγω δουλειάς στον τομέα της εστίασης, να λείψουμε Σ/Κ.

Στην αρχή είμασταν λίγο σκεπτικοί με αυτή μας την επιλογή, αλλά τελικά μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε το Πήλιο διαφορετικά από τις άλλες φορές! Μαζί μας ήταν και ένα φιλικό ζευγάρι που βόλεψε να κλείσει και να έρθει τις ίδιες μέρες.

Μπορεί αρκετά μαγαζιά να ήταν κλειστά, αλλά ταυτόχρονα έλειπε η πολυκοσμία και η κίνηση των Σαββατοκύριακων. Γυρίσαμε κυριολεκτικά όλο το βουνό, σταματήσαμε σε όλα τα ενδιαφέροντα μέρη και τοπία που συναντήσαμε, πράγμα που άλλες φορές λόγω κίνησης δεν ήταν το ίδιο εύκολο και ξεκούραστο. Τα παιχνίδια του καιρού έκαναν τελικά το ταξίδι μας ακόμη πιο ενδιαφέρον, αφού ξεκινώντας από Πορταριά και Μακρυνίτσα με ομίχλη και ψιλόβροχο, ανεβήκαμε στα Χάνια που ήταν ολόλευκα και ευχαριστηθήκαμε χιονισμένα τοπία για αρκετά χλμ, κατεβήκαμε από την άλλη πλευρά του βουνού και είδαμε και ήλιο, πήγαμε στην Τσαγκαράδα, περνώντας από όλα τα ενδιάμεσα χωριά, στις Μηλιές περπατήσαμε κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών μέσα στο βουνό και φυσικά δεν παραλείψαμε να κάνουμε και το πέρασμα μας από το Βόλο και την Ν. Ιωνία για να απολαύσουμε -τι άλλο- την μοναδική τσιπουροκατάσταση!

Όσον αφορά το ξενοδοχείο, πρόκειται για ένα καινούριο, πανέμορφο και μοντέρνο χώρο, με ευγενέστατους ανθρώπους, πεντακάθαρο και με πάρα πολύ πλούσιο πρωϊνό!

Εν κατακλείδι αυτό το διήμερο ήταν ένα ευχάριστο και αναζωογονητικό διάλειμμα στην δύσκολη πλέον καθημερινότητά μας και σας ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας το προσφέρατε

Με εκτίμηση, Χριστούλας Γεώργιος!»

Δείτε τις φωτογραφίες του Γιώργου Χριστούλα. Είναι καταπληκτικές!