Πακέτα συντήρησης με «mother care»

4276 Επισκέψεις στο άρθρο

Ανήκουν στο δίκτυο μαρκών με "δυνατό" όνομα. Αποτελούν ανεξάρτητες επιχειρήσεις με παράδοση στον κλάδο. "Aκούνε" καλά. Τόσο τις "αναδυόμενες ανάγκες", όσο και τις κατευθύνσεις που τους δίνει το διορατικό management των εταιρειών που προσαρμόζεται στις "ανάγκες" των καιρών!

Οι έρευνες των τελευταίων 2 ετών, δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ένα περιβάλλον πιο digital, πιο "ανέπαφο" (un-touchable). Ενδιαφέρον για καλές και γρήγορες υπηρεσίες, χωρίς απαραίτητη φυσική παρουσία (σε όλα τα στάδια της παροχής τους). Αυτό ισχύει για πολλούς κλάδους της οικονομίας μα της καθημερινότητας μας ! Αν ομφαλοσκοπήσουμε και ασχοληθούμε με τον "δικό μας", αυτόν του αυτοκινήτου, μπορούμε να διακρίνουμε τα εξής.

Οι «ανέπαφες» διαδικασίες τεχνικής εξυπηρέτησης των μαρκών που πάντα προ-ηγούνται, ξεχωρίζουν (και κερδίζουν αυξημένα μερίδια προτίμησης-ικανοποίησης), σήμερα περιλαμβάνουν: από παραλαβή αυτοκινήτου, αποστολή εντολής εργασίας, εκτίμηση, διαχείριση κόστους, επισκευή, παράδοση , αποστολή παραστατικών ως και πληρωμή, ΟΛΑ «ανέπαφα»!

Αν ενδιαφέρεστε για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, στη διάθεσή σας, για να σας εξυπηρετήσουν χωρίς φυσική σας επιτόπια παρουσία, βρίσκονται, οι καταρτισμένοι σύμβουλοι πωλήσεων τους.

Αντίστοιχα, οι έμπειροι τεχνικοί σύμβουλοι τους, είναι stand by για οποιαδήποτε απορία σας, σχετικά με την καλή λειτουργία ή συντήρηση του αυτοκινήτου σας καθώς και για οποιαδήποτε ανάγκη σας ή παραγγελία σας για ανταλλακτικά της μάρκας.

Μα ας δούμε και τι κάνουν στον τομέα "Ανέπαφα - Clean & Safety" 
Μεταξύ άλλων προσφέρουν:

Διαρκή σύνδεση (και έλεγχο) –μέσω έξυπνων εφαρμογών-με το αγαπημένο σας αυτοκίνητο. Από έλεγχο κατανάλωσης και ιστορικό διαδρομών του μέχρι υπενθυμίσεις και …ραντεβού για service και όχι μόνον!

Δυνατότητα για κατ` οίκον παραλαβή και παράδοση του οχήματός τους προσφέροντας ταυτόχρονα και την απολύμανση του.

Μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου και μέσω των ηλεκτρονικών τους σελίδων (sites), παρέχουν πληροφορίες για όλα τα αυτοκίνητα της μάρκας που διαθέτουν.

Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε προιοντικό έντυπο, οικονομική προσφορά, παραγγελία ή διεκπεραιωτικό έγγραφο, που θα χρειαστείτε.

Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε παραστατικό πώλησης.

Διεκπεραιώνουν, απομακρυσμένα, χρηματοδοτικές συναλλαγές.

Διαθέτουν δυνατότητες ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κάρτας ή web banking.

Σας κλείνουν, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ραντεβού για test drive ή με το τμήμα πωλήσεων ή συνεργείου.

Σας ενημερώνουν (τηλεφωνικά ή email) σχετικά με προσφορά, παραγγελία και αποστολή ανταλλακτικών (όπου εσείς θελήσετε).
 

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES