Αξιόπιστα μοντέλα, λογικό κόστος συντήρησης, γρήγορη εξυπηρέτηση, ευρεία γκάμα After Sales υπηρεσιών. Δεν είναι απορίας άξιο το γιατί οι έρευνες ικανοποίησης των κατόχων της, δίνουν υψηλά σκόρ. Ας δούμε λοιπόν τι κάνει η Τoyota και κερδίζει πιστότητα.
Έχει "μαλλιάσει η γλώσσα" μας να λέμε πως η καλύτερη διαφήμιση για κάθε μάρκα, είναι τα λόγια των κατόχων των μοντέλων της. Έχουν ζήσει με τα αυτοκίνητά τους, έχουν βιώσει την όποια εμπειρία εξυπηρέτησης της μάρκας τους και …μιλάνε. Μιλάνε στους γνωστούς και τους φίλους τους. Στις μέρες μας μιλάνε πολύ. Και στα social media και στις έρευνες ικανοποίησης κατόχου (όπως η μεγάλη έρευνα AutoCheck του Autotriti).
Ο σχεδιασμός After Sales υπηρεσιών της Toyota, προσφέρει γνήσια ανταλλακτικά σε προσιτές τιμές & γκάμα υπηρεσιών ευκολίας κατόχου.
Λένε πως τα Toyota - δεν σπάνε-δεν χαλάνε - έκτακτο service, σπάνια πάνε - πιστότητας νούμερα μεγάλα, μετράνε - λίγο ακόμη, οι κάτοχοι, ζητάνε (εγγύηση, pick up delivery services)
Πως προκύπτει η Ικανοποίηση κατόχου
Έτσι λοιπόν όσο πιο ικανοποιημένος είναι ένας πελάτης, τόσο πιο ένθερμα θα υποστηρίζει την μάρκα του και τόσο πιο πιστός θα της είναι και στην επόμενη αγορά του.
Φυσικά αυτό έχει προαπαιτούμενα. 1. Να "του έχει βγει" το αυτοκίνητο αξιόπιστο 2. Να έχει μείνει ο κάτοχος ικανοποιημένος από την αντιμετώπιση που έχει όποτε χρειαστεί οτιδήποτε
Οκ, το πρώτο αφορά την κατασκευή, συνεπώς ή είναι εξαρχής «σκυλί» το αυτοκίνητο ή είναι για «κλωτσιές». Το δεύτερο προαπαιτούμενο, όμως, έχει να κάνει με τον σχεδιασμό των After Sales υπηρεσιών (και διαδικασιών), τις οποίες όλες οι μάρκες έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν, ακούγοντας ή ακόμα καλύτερα προβλέποντας τις ανάγκες των κατόχων. Έτσι χτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης που θα κρατήσει τον κάτοχο απόλυτα ικανοποιημένο και πιστό. Συνέχεια του άρθρου >>>
Όσοι οδηγούν Toyota είναι πιστοί, λένε οι έρευνες
Φυσικά αναφερόμαστε στη μάρκα, μην πάει αλλού το μυαλό σας και την ικανότητα που έχει η Toyota, να διαθέτει ικανοποιημένους κατόχους.
Σπάνια θα ακούσεις ιδιοκτήτη Toyota να λέει πως δεν είναι ικανοποιημένος από την επιλογή του γι αυτό και μεγάλο ποσοστό από αυτούς, όταν έρθει η στιγμή να αλλάξει το αυτοκίνητό του ξαναπαίρνει Toyota.
Το βλέπουμε και στη μεγάλη έρευνα ικανοποίησης κατόχου Autocheck που κάνουμε στο AutoΤρίτη (και έχει περάσει τις 5.000 αναφορές κατόχων), όπου η ιαπωνική μάρκα βρίσκεται ψηλά με πολλές θετικές αναφορές.
Στην τελική όμως τι κάνουν δηλαδή εκεί στην Toyota και όλοι μιλούν για εμπειρία εξυπηρέτησης;
«Δεν σπάνε, δεν χαλάνε»
Αρχικά έχουν αξιόπιστα αυτοκίνητα! Είναι γεγονός πως τα Toyota δεν χαλάνε εύκολα.
Δείτε και γύρω σας, είναι πολλά αυτά που κυκλοφορούν (αφού μιλάμε και για μία Best Seller μάρκα) και όμως σπάνια θα δείτε κάποιο να έχει μείνει στην άκρη του δρόμου ή φορτωμένο σε κάποια οδική.
Αξίζει να ρίξετε μια ματιά στις αναφορές του AutoCheck. Ψαρεύοντας 1-2 δειγματοληπτικά σχόλια, διαβάζουμε από αναφορές κατόχων Toyota….
«Καμιά απολύτως βλάβη σε 160.000 χλμ., μόνο βενζίνη, λάδια και λοιπά συντήρησης. Κλασική
Toyota, μια από τις αρκετές που έχουν περάσει από τα χέρια μου.»
«Απλά άριστο. Το έχω από το 2013 και το αυτοκίνητο πέρα των φυσιολογικών φθορών δεν έχει
πάθει τίποτα μα τίποτα. Αυτή τη στιγμή έχει γύρω στα 450.000 χιλιόμετρα».
Service σε λογικές τιμές, 6ετής εγγύηση, καλή εξυπηρέτηση
Δεύτερος και πολύ σημαντικός λόγος είναι το προσιτό service των μοντέλων της. Όπως έχουμε δει σε έρευνες που έχουμε δημοσιεύσει κατά καιρούς, το κόστος για την πενταετία για τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κυμαίνεται από 720 μέχρι 850 ευρώ, ενώ παράλληλα όλα τα μοντέλα της συνοδεύονται από 6ετή εγγύηση ή 180.000 χλμ., καθώς και 11ετή εγγύηση μπαταρίας για τα υβριδικά.
Το σημαντικότερο, ίσως για όλους, είναι πως το εξουσιοδοτημένο δίκτυο θα τηρήσει τις υποσχέσεις του. Θα πάρετε το αυτοκίνητο σας τη μέρα που είπατε, θα πληρώσετε ακριβώς αυτά που συμφωνήσατε. Χωρίς έξτρα ή κρυφές χρεώσεις και με άμεση ενημέρωση για οποιαδήποτε μη προβλεπόμενη εργασία απαιτηθεί.
Με genuine parts & added-value υπηρεσίες
Εκτός των παραπάνω το εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Toyota είναι έτοιμο ανά πάσα στιγμή να καλύψει ότι ανάγκη προκύψει στο αυτοκίνητό σας σε ανταλλακτικά η αναλώσιμα σε προσιτές τιμές (ενδεικτικά η γνήσιες μπαταρίες κοστίζουν από 82 ευρώ με Φ.Π.Α) και με εγγύηση.
Πέρα από αυτά διαθέτει και μια πληθώρα υπηρεσιών για ακόμα πιο άνετη συμβίωση με το Toyota σας, όπως οδική βοήθεια σε 30 χώρες της Ευρώπης, ή την παραχώρηση δωρεάν αυτοκινήτου αντικατάστασης όταν η επισκευή του Toyota σας διαρκέσει πάνω από μία ημέρα. Στην νέα digital εποχή φυσικά, ας μην ξεχάσουμε και τις διασυνδεδεμένες υπηρεσίες MyToyota για να ελέγχετε ως κάτοχος, τις κυριότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου σας από το κινητό σας.
Πολύ καλό για να είναι αληθινό; Τι θα θέλαμε
Θα αναρωτιέστε σίγουρα αν είναι όλα τόσο ρόδινα ή αν έχει κάποιο «λάκκο η φάβα».
Λάκκος δεν υπάρχει, ωστόσο σίγουρα εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Θα θέλαμε η εγγύηση των ανταλλακτικών να είναι στα δύο χρόνια και όχι ένα (σ.σ. οι μπαταρίες έχουν τρία), ή να υπάρχουν κάποιες έξτρα υπηρεσίες που έχουμε δει από άλλες μάρκες, όπως το «pick-up και delivery» ή η ενημέρωση μέσω video κατά τη διάρκεια των εργασιών συντήρησης.