Διαβάστηκε από 3016αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/12/2006
Αρχοντικό και σίγουρο πάτημα στο δρόμο για το νέο LS 460.
Με εφαρμογές κορυφαίας τεχνολογίας, λιτό design αλλά ευδιάκριτο χαρακτήρα και μια ξεχωριστή -κατά Lexus- αίσθηση ποιότητας, το νέο LS 460 ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τις πιο καθιερωμένες ευρωπαϊκές λιμουζίνες.
Στο πίσω άκρο, η εικόνα διατηρεί ίσως περισσότερους δεσμούς με παλαιότερες εκδοχές του LS, ωστόσο είναι συνολικά πιο δυναμική.
Σε μια κατηγορία όπου οι Ευρωπαίοι και -για να μη γελιόμαστε- κυρίως οι Γερμανοί κατασκευαστές έχουν, εδώ και χρόνια, βρει τον τρόπο να κυριαρχούν στην αγορά, η Lexus αντιπαρατάσσει το νέο LS 460. H αιχμή του δόρατος Με το νέο LS 460, η Lexus ουσιαστικά ολοκληρώνει την πλήρη ανανέωση της γκάμας της. Η Lexus παίρνει όλα τα στοιχεία που γνωρίσαμε με τις νέες γενιές των IS, GS και RX, τα εμπλουτίζει ακόμη περισσότερο σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία και τα προσαρμόζει στη νέα ναυαρχίδα της. Η σχεδίαση είναι γνώριμη (π.χ. στο εμπρός μέρος υπάρχει μια διακριτική καμπυλότητα στο καπό, που θυμίζει λίγο το GS), χωρίς πολλές εξάρσεις και ακρότητες και δημιουργεί ένα "λείο" ύφος. Έχοντας δει το αυτοκίνητο από κοντά αναφέρουμε, ότι είναι αρκετά ογκώδες (πολύ πλατύ και με σχετικά ψηλό εμπρός καπό, αλλά αρκετά χαμηλή οροφή). Το αποτέλεσμα είναι, να δείχνει το νέο LS ιδιαίτερα μυώδες αλλά όχι κραυγαλέο, ενώ η λειτουργικότητα της νέας σχεδίασης είναι μεγαλύτερη από όση ίσως νομίζει κανείς, αφού ο αεροδυναμικός συντελεστής αυτής της λιμουζίνας είναι 0,26. Στην Ελλάδα άμεσα… … και με τιμές από 106.400 ευρώ ξεκινά την εμπορική της πορεία η νέα λιμουζίνα της Lexus. Ο εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος, ενώ σε ό,τι αφορά στους στόχους, αρκεί να αναφέρουμε ότι η εταιρεία θέλει περί τα 5.000 οχήματα για όλη την Ευρώπη το 2007, όταν το απερχόμενο μοντέλο είχε πουλήσει μόλις 1.155.