Διαβάστηκε από 5626αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/3/2008
Το νέο Agila αποπνέει σιγουριά στο δρόμο, ακόμα και σε ταχύτητες που δε συμβαδίζουν με τον αστικό του
προσανατολισμό.
Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι το νέο Agila και στο δρόμο, χάρη στις πολλές αλλαγές που έχουν γίνει, όπως είναι τα φαρδύτερα μετατρόχια (+ 50 και 95 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα, σε σχέση με το προγενέστερο), το χαμηλότερο κέντρο βάρους, η βελτιωμένη αεροδυναμική αντίσταση και ο νέος πίσω ημιάκαμπτος άξονας αντί του άκαμπτου. Παράλληλα, η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, σε συνδυασμό με τις ζάντες των 15 ιντσών και τα ελαστικά διαστάσεων 185/60 στις εκδόσεις Εnjoy (165/70 R14 στο Essentia), συνδράμει περαιτέρω στη σταθερότητα. Γεγονός που διαπιστώσαμε κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου τόσο σε ανοιχτούς δρόμους, όσο και σε επαρχιακούς με στροφές, στα περίχωρα της Μασσαλίας. Ακόμα, το τιμόνι με τη μεταβλητή ηλεκτρική υποβοήθηση μας ικανοποίησε με τη θετική του αίσθηση, όπως και ο επιλογέας των ταχυτήτων με τη βολική θέση. Όσον αφορά στην άνεση, η απορρόφηση των διαφόρων ανωμαλιών του δρόμου γίνεται με κάπως σφιχτό τρόπο, χωρίς πάντως να ενοχλεί, ενώ οι θόρυβοι που φτάνουν στο εσωτερικό από την κύλιση των τροχών, τη ροή του αέρα και τον κινητήρα έχουν χαμηλή ένταση.