ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/4/2008
Scoop old
Nέο Opel Insignia
Έτοιμος ο διάδοχος του Vectra
Διαβάστηκε από 2394 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/4/2008
Tο λανσάρισμά του νέου Opel Insignia στην ελληνική αγορά είναι προγραμματισμένο για τον Ιανουάριο του 2009.
Τις πρώτες φωτογραφίες αλλά και τις τεχνικές λεπτομέρειες του νέου Insignia, δηλαδή του νέου μοντέλου που θα αντικαταστήσει το Vectra, έδωσε στη δημοσιότητα η Opel. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αισθητική, το Insignia θα «ανακατέψει» για τα καλά τη μεσαία κατηγορία.
Eλκυστικό και δυναμικό
Αισθητικά, το Insignia ξεχωρίζει για τους καμπυλόγραμμους σχηματισμούς περιμετρικά του αμαξώματός του. Ιδιαίτερα από το εμπρός άκρο του αυτοκινήτου, οι γωνίες απουσιάζουν εντελώς, με το ενδιαφέρον να εντοπίζεται στο μεγάλο προφυλακτήρα, που περικλείει την επίσης ογκώδη μάσκα, αλλά και τα αμυγδαλωτού σχήματος φωτιστικά σώματα. Στο πλάι του αμαξώματος του Insignia το βλέμμα πέφτει αμέσως στην αεροδυναμική γραμμή, που διατρέχει τις πόρτες στη βάση τους. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πίσω άκρο, χάρη στο κουπέ τελείωμα του παρμπρίζ, στα φωτιστικά με τις δύο έντονες ακμές, αλλά και στη χρωμιωμένη λωρίδα κατά μήκος της πόρτας του χώρου αποσκευών. "Με το Insignia παρουσιάζουμε μία συναρπαστική, νέα προηγμένη σχεδιαστική γλώσσα, που συνδυάζει τη γλυπτική τέχνη με τη γερμανική ακρίβεια", σχολιάζει ο Mark Adams, Αντιπρόεδρος Σχεδίασης GM Europe. "Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μία εμφάνιση γεμάτη αυτοπεποίθηση, που να προσκαλεί τον κόσμο να γνωρίσει από πρώτο χέρι την έξοχη δυναμική συμπεριφορά, την οποία υπόσχεται το Insignia" τονίζει.
Με κινητήρες βενζίνης από 115 μέχρι 260 ίππων
Σύμφωνα με την Opel, η γκάμα των τεσσάρων μηχανικών συνόλων βενζίνης που συνοδεύει το νέο Insignia, ξεκινά από τα 1,6 λίτρα, με ισχύ 115 ίππων και ολοκληρώνεται με την παρουσία ενός V6 με 260 άλογα. Ενδιάμεσα αναμένεται να δούμε και εκδόσεις στα 1,8 και 2,0 λίτρα τούρμπο, με ιπποδυνάμεις αντίστοιχες με αυτές στο σημερινό Vectra (140 και 175 ίππων αντίστοιχα).
Μεγαλύτερο και τετρακίνητο
Εκτός από τη σχεδίαση, το Insignia διαφέρει σημαντικά από το Vectra και στον τομέα των διαστάσεων. Η Opel ανακοίνωσε, πως το συνολικό μήκος του Insignia φτάνει στα 4,83 μέτρα (έναντι 4.611 χλστ. το Vectra). To στοιχείο αυτό λογικά χαρίζει στο νέο μοντέλο και καλύτερους χώρους από τον προκάτοχό του. Οι εκδόσεις του Ιnsignia περιλαμβάνουν τόσο προσθιοκίνητες, όσο και τετρακίνητες εκδόσεις. Η ροπή μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος Adaptive 4x4, το οποίο, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, συνεργάζεται με εξελιγμένο σύστημα πλαισίου FlexRide, αλλά και με ενεργό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (Adaptive Stability Control).
Με σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού
Μία σημαντική τεχνολογική εξέλιξη που χαρακτηρίζει το Insignia, είναι και το "έξυπνο" σύστημα προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού (AFL) με το οποίο εφοδιάζεται. Αυτό περιλαμβάνει 9 διαφορετικές δέσμες φωτός, για αυτόματη προσαρμογή στις διάφορες οδηγικές συνθήκες. Επιπλέον, το σύστημα AFL περιλαμβάνει και φώτα ημέρας LED, που καταναλώνουν σημαντικά λιγότερη ενέργεια σε σχέση με τα συμβατικά.
Ενδιαφέρον εσωτερικό
Το εσωτερικό του Insignia, προερχόμενο και αυτό από το πρωτότυπο GTC Concept, διαθέτει αρκετά ελκυστική εικόνα. Η κεντρική κονσόλα έχει κλίση, προκειμένου ο οδηγός να έχει ευκολότερη πρόσβαση στα χειριστήρια. Παρ' όλ' αυτά, οι πολυάριθμοι διακόπτες και τα κουμπιά που την απαρτίζουν, ενδεχομένως στην πράξη να μειώνουν το επίπεδο της εργονομίας.
Η αεροδυναμική γραμμή που διατρέχει το πλαϊνό μέρος του Ιnsignia ενισχύει την ούτως ή άλλως ελκυστική αισθητική του.

Το κουπέ τελείωμα του παρμπρίζ, τα φωτιστικά με τις έντονες ακμές και η χρωμιωμένη γρίλια είναι τα βασικά στοιχεία που κάνουν εξαιρετικά ενδιαφέρον το πίσω άκρο του Insignia.