Διαβάστηκε από 4987αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/2/2009
Νέο JAC Rein: ¶νετο σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές
Την γκάμα μοντέλων που αντιπροσωπεύει η China Motors έρχεται να ενισχύσει με τη σειρά του το νέο SUV με την ονομασία "Rein", το οποίο διακρίνεται για την αρκετά δελεαστική του τιμή, προσφέροντας χώρους, άνεση και σχετικά καλό επίπεδο εξοπλισμού.
Τα πίσω φωτιστικά διάφανα σώματα προσφέρουν μία ενδιαφέρουσα εικόνα στο αυτοκίνητο.
Tο νέο SUV της China Motors είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε σε εκτός δρόμου διαδρομές στα Γεράνεια Όρη, πάνω από την περιοχή του Λουτρακίου, σε υψόμετρο 500 μέτρων. Ο χαρακτήρας του νέου Rein βρίσκεται, εν μέρει, σε τέτοιου είδους διαδρομές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να κινηθεί εξίσου καλά και στους δρόμους της πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο. Σημαντικό είναι, ότι τα περισσότερα μέρη του Rein βασίζονται στο πρώτης γενιάς Santa Fe, κατόπιν αδείας από τη Hyundai. Εξωτερικά, οι ομοιότητες των δύο μοντέλων είναι εμφανείς, με το εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου να διαθέτει μία ευμεγέθη μάσκα χρωμίου και τριγωνικά φωτιστικά σώματα. Συνεχίζοντας στο πίσω μέρος του κινέζικου μοντέλου, αυτό που τραβάει αμέσως την προσοχή, είναι τα μεγάλου μεγέθους διάφανα φωτιστικά σώματα.
JAC: Η αυτοκινητοβιομηχανία πίσω από το Rein H βιομηχανία Hefei Jianguai Automobile ξεκίνησε το 1964 και το 1998 μετονομάστηκε σε «JAC Group», έναν όμιλο παραγωγής 500.000 οχημάτων ετησίως, με δεκατέσσερις θυγατρικές και 18.000 υπαλλήλους. Μία από αυτές τις θυγατρικές είναι και η JAC Motors, η οποία παράγει σήμερα πέντε διαφορετικά επιβατικά μοντέλα. Δύο από αυτά, το Rein και το Refine, τα παράγει κατόπιν αδείας της Hyundai, για λογαριασμό της ίδιας το πρώτο, ή της ίδιας και της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας το δεύτερο. Η JAC διαθέτει τρία κέντρα έρευνας και τεχνολογίας σε Κίνα, Ιαπωνία και Ευρώπη, στο Τορίνο της Ιταλίας και συνεργάζεται με διεθνείς οίκους (όπως ο Pininfarina) σε τομείς σχεδίασης και τεχνολογίας παραγωγής για τα νέα επιβατικά μοντέλα της μάρκας. Το 2008 εξήγαγε 31.000 αυτοκίνητα σε 35 χώρες της Ασίας, Αφρικής, Νοτίου Αμερικής, μέσης Ανατολής και Ευρώπης, με στόχο να φτάσει στις 100.000 μονάδες μέχρι το τέλος της δεκαετίας.