Διαβάστηκε από 17128αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/9/2009
¶νετο και με προοδευτικές αντιδράσεις
Η ανάρτηση εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση, αφού ακόμα και τις έντονες διαδοχικές ανωμαλίες τις διαπερνά χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες του.
Οδηγώντας το Logan MCV, το πρώτο στοιχείο που αφήνει θετικές εντυπώσεις είναι η προσφερόμενη άνεση, αφού τα μύρια μπαλώματα και τις λακκούβες των δρόμων τα διαπερνά δίχως να ενοχλεί τους επιβάτες του. Επίσης, η ανάρτησή του, χωρίς να είναι ιδιαίτερα μαλακή, έχει την ιδιότητα να μην "κοπανάει" ακόμα και στις έντονες ανωμαλίες ή σε σημεία που η άσφαλτος έχει "ανοίξει", μοιάζοντας ιδανική για τους ελληνικούς δρόμους. Ωστόσο παρατηρούνται κάποιες αναπηδήσεις από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα, όχι όμως σε βαθμό που να επηρεάζουν επικίνδυνα την οδική του συμπεριφορά.
Σε δρόμους με στροφές το μακρύ μεταξόνιο εξασφαλίζει προοδευτικές αντιδράσεις σε απότομες αλλαγές φορτίου.
Αρνητικό του γνώρισμα -ειδικά κατά τις αστικές μετακινήσεις- είναι η μέτρια ευελιξία του, αφού το πολύ μακρύ μεταξόνιο των 2.905 χλστ. δεν ευνοεί στους επιτόπιους ελιγμούς, γεγονός που επιβεβαιώνει και ο μεγάλος κύκλος στροφής των 11,25 μ. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική υποβοήθηση είναι σχετικά βαρύ, π.χ. κατά το παρκάρισμα και το πεντάλ του φρένου έχει νεκρή διαδρομή. Κινούμενο στις ευθείες, το αμάξωμα του Logan MCV παρουσιάζει μια σχετική ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους, λόγω της μεγάλης πλαϊνής του επιφάνειας, ενώ σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ./ώρα περίπου το τιμόνι ελαφρώνει και γίνεται ασαφές. Σε μια διαδρομή με στροφές επιδεικνύει ασφαλή χαρακτηριστικά, αφού δύσκολα θα ανοίξει την τροχιά του ή θα εμφανίσει τάσεις υπερστροφής, σε περίπτωση που ο οδηγός φρενάρει απότομα ή αφήσει το πεντάλ του γκαζιού μέσα στη στροφή. Σε κάθε περίπτωση, το μεγάλο μεταξόνιο εξασφαλίζει προοδευτικότητα στις αντιδράσεις του και το τιμόνι ικανοποιεί σε βάρος, πληροφόρηση και αμεσότητα, δεδομένου του οικογενειακού χαρακτήρα του αυτοκινήτου.