Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/6/2010
Πρώτη επαφή
Hybrid… downpricing
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 17958 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/6/2010
Με 136 ίππους και πολύ χαμηλή κατανάλωση
Το υβριδικό μοτέρ έχει ομαλή λειτουργία και αποδίδει συνδυαστική ισχύ 136 ίππων, καταναλώνοντας 3,8 λτ./100 χλμ.
Το μηχανικό σύνολο του Auris HSD προέρχεται από του Prius και αποτελείται από ένα θερμικό μοτέρ 1,8 λτ. με ισχύ 99 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει στους 136 ίππους. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 (3,8 λτ./100 χλμ. και 89 γρ./χλμ. αντίστοιχα, σύμφωνα με την Toyota), ενώ παράλληλα οι επιδόσεις είναι αρκετά ικανοποιητικές από στάση και εν κινήσει. Επίσης, σε κάθε περίπτωση, ο συνδυασμός των δύο μοτέρ γίνεται με εξαιρετικά ομαλό τρόπο, αν και ο βενζινοκινητήρας "ακούγεται" και ίσως ενοχλητικά, όταν πιέζεται βαθιά το δεξί πεντάλ. Ακόμα, ο επιλογέας του κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης περιλαμβάνει μόνο δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των ταχυτήτων.

 
 Νέο Toyota Auris HSD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Υβριδικό σύστημα
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Χώροι
Παραγωγή στην Αγγλία
Τεχνικά χαρακτηριστικά