Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/6/2010
Πρώτη επαφή
Hybrid… downpricing
Υβριδικό σύστημα
Διαβάστηκε από 17958 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/6/2010
1. Βενζινοκινητήρας 1,8 λτ.,  ισχύος 99 ίππων 2. Μπαταρίες νικελίου μετάλλου υδριδίου 3. Ηλεκτροκινητήρας ισχύος 80 ίππων
Το Hybrid Synergy Drive, το οποίο περιλαμβάνει και το Prius, διαθέτει ένα 1.800άρη VVT-i βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson και δίπλα από αυτόν βρίσκεται το ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αντλεί ισχύ από μια μπαταρία νικελίου μετάλλου υδριδίου, που είναι τοποθετημένη πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων. 
To υβριδικό σύστημα HSD περιλαμβάνει τρεις λειτουργίες, οι οποίες επιλέγονται μέσω των αντίστοιχων διακοπτών που βρίσκονται πίσω από το λεβιέ των ταχυτήτων. 
Αυτές είναι οι EV, ECO και POWER. Μέσω της πρώτης, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα και απόσταση έως 2 χλμ, με το ECO mode η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού είναι πιο "ήπια" και το σύστημα του κλιματισμού βελτιστοποιεί την οικονομία καυσίμου και με το POWER mode αυξάνεται η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού κατά 25%.
Στον πίνακα οργάνων, το στροφόμετρο έχει αντικατασταθεί από το δείκτη του υβριδικού συστήματος, η λειτουργία του οποίου απεικονίζεται στη δεξιά οθόνη.
Ο ξεχωριστός αισθητικά λιλιπούτειος επιλογέας του E-CVT περιλαμβάνει και υποπολλαπλασιασμό των ταχυτήτων, όχι όμως και δυνατότητα αλλαγής σχέσεων.

 
 Νέο Toyota Auris HSD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Υβριδικό σύστημα
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Χώροι
Παραγωγή στην Αγγλία
Τεχνικά χαρακτηριστικά