Το Hybrid Synergy Drive, το οποίο περιλαμβάνει και το Prius, διαθέτει ένα 1.800άρη VVT-i βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson και δίπλα από αυτόν βρίσκεται το ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αντλεί ισχύ από μια μπαταρία νικελίου μετάλλου υδριδίου, που είναι τοποθετημένη πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων.
To υβριδικό σύστημα HSD περιλαμβάνει τρεις λειτουργίες, οι οποίες επιλέγονται μέσω των αντίστοιχων διακοπτών που βρίσκονται πίσω από το λεβιέ των ταχυτήτων.
Αυτές είναι οι EV, ECO και POWER. Μέσω της πρώτης, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα και απόσταση έως 2 χλμ, με το ECO mode η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού είναι πιο "ήπια" και το σύστημα του κλιματισμού βελτιστοποιεί την οικονομία καυσίμου και με το POWER mode αυξάνεται η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού κατά 25%.
Στον πίνακα οργάνων, το στροφόμετρο έχει αντικατασταθεί από το δείκτη του υβριδικού συστήματος, η λειτουργία του οποίου απεικονίζεται στη δεξιά οθόνη.
Ο ξεχωριστός αισθητικά λιλιπούτειος επιλογέας του E-CVT περιλαμβάνει και υποπολλαπλασιασμό των ταχυτήτων, όχι όμως και δυνατότητα αλλαγής σχέσεων.