Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/6/2010
Πρώτη επαφή
Hybrid… downpricing
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 17958 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/6/2010
Πιο σφιχτό και με πολύ καλή κύλιση
Η φιλικότητα, η ευκολία στην οδήγηση και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του Auris HSD στο δρόμο.
Στο υβριδικό Auris οι μηχανικοί της Toyota πραγματοποίησαν ορισμένες αλλαγές στην ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), όπως είναι η πιο σφιχτή ρύθμισή της λόγω της αύξησης του βάρους (+160 κιλά σε σχέση π.χ. με το Auris 1,33 και 10 κιλά βαρύτερο από το μακρύτερο Prius), καθώς και η μείωση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος κατά 5 χλστ., για καλύτερη αεροδυναμική και βελτιωμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Ακόμα, το σύστημα πέδησης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης είναι αναβαθμισμένο, ενώ έχει βελτιωθεί το τρίπτυχο θορύβου - δονήσεων - τραχύτητας. Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν χαρίσει στο Auris HSD πολύ καλή ποιότητα κύλισης, χαμηλό θόρυβο και ευκολία και φιλικότητα στην οδήγηση, σε συνδυασμό με το E-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, όπως διαπιστώσαμε κατά την οδήγησή του στους πολύ καλούς δρόμους της Βαρκελώνης. Παράλληλα εμφανίζει πολύ καλή σταθερότητα και μικρότερες κλίσεις στις στροφές με ουδέτερα χαρακτηριστικά. Από πλευράς οδηγικής αίσθησης, δε διαφέρει σημαντικά σε σχέση με τις πιο συμβατικές εκδόσεις του Auris και είναι λιγότερο "αποστειρωμένο" σε σχέση με το Prius. Όμως το τιμόνι του, αν και στις ευθείες σε υψηλές ταχύτητες έχει το απαιτούμενο βάρος, στις στροφές είναι ελαφρύ και παρέχει μέτρια πληροφόρηση, ενώ και το πεντάλ των φρένων δε διακρίνεται για την προοδευτικότητά του. Ίσως αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του E-CVT, στο οποίο δεν υπάρχει προεπιλογή αλλαγής ταχυτήτων, που θα αναζητηθεί κυρίως σε μια διαδρομή με στροφές.

 
 Νέο Toyota Auris HSD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Υβριδικό σύστημα
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Χώροι
Παραγωγή στην Αγγλία
Τεχνικά χαρακτηριστικά