ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/7/2010
Πρώτη επαφή
Συνδετικοί κρίκοι
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 14402 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/7/2010
Αbarth νόστιμη γεύση
Οδηγικά και τα δύο νέα Abarth είναι σε θέση να ευχαριστήσουν τον οδηγό τους μέσω της σπορ οδικής τους συμπεριφοράς. Οι σκληρότερες αναρτήσεις, τα καλύτερα φρένα, οι μεγαλύτερες αντιστρεπτικές στο Punto EVO -έναντι του Fiat Punto EVO- και η ύπαρξη εκείνης στον πίσω άξονα του Abarth 500C (έναντι των απλών Fiat 500) αποτελούν τις αλλαγές προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης. Από κει και πέρα, το σύστημα ελέγχου του ποσοστού μεταφοράς της ροπής (TTC) στον εμπρός άξονα έχει την ιδιότητα ελεγχόμενου διαφορικού, με αποτέλεσμα να περιορίζει ή να εξαλείφει την εμφάνιση της υποστροφής. Έτσι, ο οδηγός θα κινηθεί ταχύτατα, λαμβάνοντας πολύ καλή αίσθηση από αμφότερα τα δύο αυτοκίνητα και προπάντων με ασφάλεια.
Η οδική συμπεριφορά των Abarth Punto EVO (πάνω φωτό) και Αbarth 500C είναι ασφαλής και προβλέψιμη, ενώ οι σπορ καταβολές τους δεν κρύβονται από τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Το σύστημα ελέγχου της ροπής στον εμπρός άξονα μειώνει δραστικά την εμφάνιση της υποστροφής σε αμφότερα τα αυτοκίνητα. Το 500αράκι είναι λίγο πιο νευρικό βέβαια στο όριο, κάτι που οφείλεται στο μικρό μήκος του μεταξονίου του.

 
 Abarth Punto EVO και Abarth 500C
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρες - Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά