Διαβάστηκε από 6647αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/12/2010
Η πίεση, στην οποία βρίσκεται το υγραέριο στο ρεζερβουάρ, αρκεί προκειμένου αυτό να φτάνει στον ρυθμιστή πίεσης (υπάρχει στα συστήματα που κάνουν αέριο ψεκασμό), ο οποίος βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Το καύσιμο μετατρέπεται από υγρή σε αέρια μορφή, διοχετεύεται στο φίλτρο υγραερίου και έπειτα στη μπεκιέρα, προκειμένου να ψεκαστεί στον κινητήρα για να γίνει η καύση. Για τον έλεγχο των λειτουργιών αυτών υπεύθυνος είναι ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος. Κατά την εκκίνηση του κινητήρα λοιπόν, η λειτουργία γίνεται βενζίνη και περιμένουμε, ώσπου ο δείκτης της θερμοκρασίας του κινητήρα να φτάσει τους 30 με 40 βαθμούς Κελσίου, προκειμένου είτε μέσω του σχετικού διακόπτη είτε αυτόματα να επιλεγεί το υγραέριο για καύσιμο. Από εκεί και πέρα, τα πάντα λειτουργούν όπως με τη βενζίνη. Στην αγορά πλέον θα βρείτε και νέας τεχνολογίας συστήματα, που δεν χρησιμοποιούν εξαεριωτή. Αυτά μπαίνουν και σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού και ψεκάζουν το καύσιμο στο θάλαμο καύσης σε υγρή μορφή.