Διαβάστηκε από 74148αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2011
Κατά 3.770 ευρώ μικρότερο κόστος χρήσης το diesel
Το Corsa διαπρέπει εμπορικά στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του. Σίγουρα όχι άδικα.
Το Corsa είναι το best seller πετρελαιοκίνητο μοντέλο της ελληνικής αγοράς και όχι άδικα. Πέρα από τις δεδομένες αξίες του μικρού μοντέλου της Opel (σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός κ.λ.π.), η diesel έκδοση με μοτέρ 1,3 λίτρων 95 ίππων αποδεικνύεται "λίρα 100" οικονομοτεχνικά. Σε σχέση με το βενζινοκίνητο Corsa 1,4 100PS, βλέπουμε πως το service του κοστίζει λιγότερο (59 ευρώ), έχει κατά 2,0 λίτρα μικρότερη κατανάλωση και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, αφού έχει CO2 94 γρ./χλμ. (δηλαδή λιγότερα από 100 που είναι το όριο). Σε σχέση με το LPG και πάλι το diesel πλεονεκτεί σε επίπεδο χρήσης. Εκεί που το πετρελαιοκίνητο Corsa "χάνει" έναντι του βενζινοκίνητου είναι το κόστος απόκτησης.
Έχει αρχική τιμή με απόσυρση κατά 2.610 ευρώ μεγαλύτερη έναντι του 1,4 100PS. Ωστόσο και πάλι προκύπτει μεγαλύτερο όφελος μέσω του κόστους χρήσης στην 5ετία.