Διαβάστηκε από 74148αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2011
Πλεονέκτημα στο TDI
Ο κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων TSI 105PS όμως, παρόλο που
είναι πολύ εξελιγμένος τεχνολογικά, είναι ακριβότερος στη χρήση του από τον επίσης
1,2 λίτρων diesel.
Η πετρελαιοκίνητη TDI 1,2 λίτρων έκδοση του Polo δείχνει ότι συμφέρει συνολικά περισσότερο από τη βενζινοκίνητη 1,2 λίτρων TSI. Παρόλο που και αυτός ο βενζινοκινητήρας είναι ιδιαίτερα οικονομικός στην πράξη, αλλά πιο ισχυρός (105PS), παρατηρούμε ότι κερδίζει τον diesel μόνο στο ελάχιστα πιο φθηνό service. Ο 1,2 ΤDI κοστίζει στην 5ετία 2.420 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα και δεν "πληρώνει" τέλη κυκλοφορίας, αφού έχει CO2 μόλις 99 γρ./χλμ. Συνολικά προκύπτει πως σε ορίζοντα 5ετίας, το κόστος χρήσης για το πετρελαιοκίνητο είναι κατά 3.051 ευρώ μικρότερο. Επίσης, βλέπουμε πως ουσιαστικά το diesel συμφέρει περισσότερο και από ένα Polo 1,2 TSI με LPG, αφού και πάλι έχει κόστος χρήσης 5ετίας μικρότερο. Ακόμα και αν συνυπολογίσουμε το κόστος της μετατροπής (περίπου 2.300 ευρώ) το πετρελαιοκίνητο συνεχίζει είναι πιο ελκυστικό.