Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir 105PS VS Punto Evo 1,3 MJET 75PS - 1,4 8V 77 PS LPG
Διαβάστηκε από 74148αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2011
Με το βλέμμα στην εργοστασιακή έκδοση LPG
Mε εκπομπές CO2 μόλις 108 γρ./χλμ., το πετρελαιοκίνητο Punto Evo 1,3 ΜJET υποχρεούται, σε σχέση με το βενζινοκίνητο 1,4 λίτρων σε πολύ λιγότερα τέλη κυκλοφορίας αλλά και σε πολύ λιγότερα έξοδα για την αγορά καυσίμων. Μεγάλη διαφορά φαίνεται πως έχει και το κόστος για την τακτική συντήρηση των δύο μοντέλων, με σημαντικό όφελος στην περίπτωση του πετρελαιοκίνητου Punto
Evo.
Το Punto Evo μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ υγραεριοκίνησης. Προσφέρεται με 8βάλβιδο κινητήρα 1,4 λίτρων 77 ίππων και κοστίζει 15.300 ευρώ. Σύμφωνα με τη Fiat, αυτό το μοντέλο έχει μέση κατανάλωση με το υγραέριο 7,0 λτ./100 χλμ. και CO2 114 γρ./χλμ. Αυτό σημαίνει ότι σε βάθος 5ετίας (75.000 χλμ.), ο οδηγός του θα ξοδέψει 4.200 ευρώ σε LPG.
Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ)
Kαύσιμο
Bενζίνη
Diesel
LPG
Σύνολο Service
592
391
675
Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5,7
4,1
7,0
Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
4.275
3.075
5.250
Κατανάλωση 5ετίας*
7.139
4.551
4.200
Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
134
108
114
Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
724
475
724
Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
2.130
2.130
2.130
Συνολικό κόστος 5ετίας
10.585
7.547
7.729
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές . Η ενημέρωση που είχαμε από τη Fiat για το diesel δεν περιλαμβάνει κόστος αλλαγής λιπαντικών και φίλτρου λαδιού. Όπως τονίζεται αυτές οι εργασίες πραγματοποιούνται μόνο όταν ανάψει η προειδοποιητική λυχνία. To LPG πληρώνει τέλη κυκλοφορίας όπως το βενζίνης. Το κόστος service είναι ενδεικτικό για 70.000 χλμ.
Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
•Punto Evo 1,4 105 PS MultiAir Dynamic: 14.400 ευρώ
•Punto Evo 1,3 MultiJet Active: 14.800 ευρώ
•Punto Evo 3d LPG 1,4 Dynamic: 15.300 ευρώ
ΕΡΕΥΝΑ: Κόστος χρήσης 10 βενζινοκίνητων, diesel και υγραεριοκίνητων μοντέλων για 5 χρόνια