Διαβάστηκε από 74148αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2011
Καλύτερο και πάλι το diesel
Τo Panda είναι μια ακόμη περίπτωση μοντέλου στο οποίο η diesel έκδοση έχει σαφώς πιο μικρό κόστος χρήσης σε σχέση με την αντίστοιχων προδιαγραφών βενζινοκίνητη. Επίσης, παρατηρούμε ότι το Panda 1,3 MJET έχει χαμηλότερα CO2, συνεπώς και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, ενώ το κόστος ασφάλισης των δύο μοντέλων είναι το ίδιο. Panda LPG
Το Panda μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ υγραεριοκίνησης. Προσφέρεται με 8βάλβιδο κινητήρα 1,2 λίτρων 69 ίππων και κοστίζει 12.800 ευρώ. Σύμφωνα με τη Fiat, αυτό το μοντέλο έχει μέση κατανάλωση με το υγραέριο 6,4 λτ./100 χλμ. και CO2 104 γρ./χλμ. Αυτό σημαίνει ότι, σε βάθος 5ετίας (75.000 χλμ.), ο οδηγός του θα ξοδέψει 3.840 ευρώ σε LPG.
Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ)
Kαύσιμο
Bενζίνη
Diesel
LPG
Σύνολο Service
808
472
1.276
Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
4,9
4,2
6,4
Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
3.675
3.150
4.800
Κατανάλωση 5ετίας*
6.137
4.662
3.840
Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
113
108
104
Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
497,2
475,2
497,2
Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
2.120
2.120
2.120
Συνολικό κόστος 5ετίας
9.562
7.729
7.733
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ. & diesel 1,48 ευρώ/λτ.
**Eνδεικτικές τιμές . Η ενημέρωση που είχαμε από τη Fiat για το diesel δεν περιλαμβάνει κόστος αλλαγής λιπαντικών και φίλτρου λαδιού. Όπως τονίζεται αυτές οι εργασίες πραγματοποιούνται μόνο όταν ανάψει η προειδοποιητική λυχνία. Το κόστος service είναι ενδεικτικό για 80.000 χλμ. Το LPG πληρώνει τέλη με βάση το CO2 της βενζίνης.
Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
• Panda 1,2 Active 69PS: 10.100 ευρώ
• Panda 1,2 MultiJet 75PS: 13.000 ευρώ
• Panda 1,2 LPG Dynamic: 12.800 ευρώ
ΕΡΕΥΝΑ: Κόστος χρήσης 10 βενζινοκίνητων, diesel και υγραεριοκίνητων μοντέλων για 5 χρόνια