Διαβάστηκε από 74148αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2011
Πολύ ακριβότερα τέλη το diesel ASX
Το πετρελαιοκίνητο ASX 1,8 DI-D 2WD έχει πολύ ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με το 1,6 βενζίνης. Όμως, ούτε αυτό δεν το περιορίζει να έχει μικρότερο κόστος χρήσης από το πιο αργό (117PS έναντι 150PS) βενζινοκίνητο ASX 1,6 λίτρων.
Το Mitsubishi ΑSX στη δικίνητη πετρελαιοκίνητη έκδοση με μοτέρ 1,8 λίτρων - 150 ίππων έχει, σε σχέση με την αρχική δικίνητη 1,6 λίτρων βενζίνης με 117PS, πιο φθηνό service, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου αλλά πιο ακριβά τέλη κυκλοφορίας. Παρόλο λοιπόν που πλεονεκτεί σαφώς σε επίπεδο κατανάλωσης, τα τέλη κυκλοφορίας επιβαρύνουν σημαντικά τον ιδιοκτήτη του περισσότερο. Συνολικά, σε επίπεδο 5ετίας δείχνει ελάχιστα πιο συμφέρον από το βενζινοκίνητο (κόστος χρήσης μικρότερο κατά 785 ευρώ). Δείχνει να έχει περίπου το ίδιο κόστος χρήσης με ένα ASX 1,6 με LPG (αν προσθέσουμε και τα 1.500 ευρώ έξοδα μετατροπής).