Διαβάστηκε από 74148αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2011
4.000 ευρώ+ όφελος στην 5ετία για το diesel
Ο εξελιγμένος 1.500άρης dCi κινητήρας diesel που διαθέτει το Duster, εκτός από το ότι αποδίδει 109 ίππους, αποδεικνύεται και σαφώς πιο οικονομικός σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων των 105 ίππων. Μπορεί να έχει ακριβότερο service, πλεονεκτεί όμως πάρα πολύ σε επίπεδο κατανάλωσης και τελών κυκλοφορίας. Το κόστος χρήσης έρχεται περίπου στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το αν το βενζινοκίνητο διέθετε LPG, ενώ αν συνυπολογίσουμε το κόστος της εγκατάστασης της υγραεριοκίνησης, τότε το diesel κερδίζει ξεκάθαρα. Το ακριβότερο κόστος απόκτησης του diesel αφήνει και πάλι αρκετό όφελος, σε σχέση με το βενζινοκίνητο.
Το Dacia Duster σε όλες του τις εκδόσεις έχει πολύ φθηνό προγραμματισμένο service. Όμως, η diesel έκδοση με το μοτέρ των 1,5 λίτρων, πλεονεκτεί έναντι της βενζινοκίνητης 1,6 λτ., αφού έχει πολύ μικρότερες απαιτήσεις σε έξοδα για καύσιμα και σε τέλη κυκλοφορίας.