Ξέρεις τι είναι το AdBlue (σύστημα ουρίας) στα diesel αυτοκίνητα; Μάθε 10 πράγματα που πολλοί δεν γνωρίζουν και πρέπει να μάθεις.
Ξέρεις τι είναι το AdBlue;
162.719 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2017)
Το μπλε υγρό που κάνει τα diesel «πράσινα»! Τα αυστηρότερα από ποτέ όρια εκπομπών για τα βλαβερά οξείδια του αζώτου (NΟx) των diesel κινητήρων, δίνουν 2 επιλογές στους κατασκευαστές: Ή τη χρήση AdBlue ή τον αργό θάνατο των πετρελαιοκινητήρων μιας και τα ΝΟx φροντίζουν για τον αργό δικό μας…
Σφίγγει ο κλοιός γύρω από το diesel με τα αυστηρότερα από πότε όρια εκπομπών για τα επικινδυνα οξείδια του αζώτου. Η μόνη ρεαλιστική λύση για το πρόβλημα, που έχουν στα χέρια τους οι κατασκευαστές είναι η χρήση ειδικών συστημάτων επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdΒlue. Αυτά είναι τα 10 πράγματα, που πρέπει να ξέρετε για το (κατ΄όνομα) «μπλε» υγρό, που κάνει τα diesel… «πράσινα».
Είδατε λοιπόν που οι κινητήρες ντίζελ ζούν και βασιλεύουν;, μία με το αντ μπλού,μία με το μαγικό φίλτρο που θαεφευρίσκουν κάθε φορά θα μας κρατάνε συντροφιά όσο θα υπάρχουν και οι βενζινοκινητήρες οπότε μην τρομάζετε άδικα τον κοσμακη, σχετικά με την κατάργησή τους
Όταν το after market adblue κοστίζει περίπου 8€/10lt, δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις στην αντιπροσωπεία τα 50-150€ για την ίδια ποσότητα. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, μόνο ένα μπουκάλι αλλάζουν. Και στην τελική αν αποδέχεσαι να βάζεις λάδια after market (που δεν είναι φτηνότερα μόνο από τα λάδια αντιπροσωπείας αλλά είναι και το ίδιο ακριβώς προϊόν με συγκεκριμένη μάρκα λαδιού) γιατί να μην το κάνεις και με το adblue;
Α και κατι αλλο που ξεχασα να συμπληρωσω εφοσον διαβασα καποια πραγματα απο το αρθρο σας ,κακως λετε οτι μπορει ο ιδιοκτητης να βρησκει και Aftter Market Adblue να πληρωνει και να παιρνει το κανονικο οταν καποιος ειναι διαθεσιμος να πληρωσει και 13000 για Diesel θα ειναι ανοησια να μην πληρωσει για το γνησιο δοχειο ουριας,οσο και για τις δοκιμες στον δρομο το γκρουπ της citroen περασε ανετα τις δοκιμες στον δρομο και η αληθες καταναλωση στο c4 ηταν στα 6 λιτρα και θα υπαρξουν και αλλα μοντελα που θα ακολουθησουν τις απαιτησεις των κανονισμων και θα περασουν ανετα και στα euro 7 που θα ειναι το τελικο σταδιο ρυπων και δεν πιστευω να βγει και 8 για το μεθεπομενο μελλον ημαρτον.Αυτος ο πανικος που εχει προκληθει επειδη καποιες χωρες θα τους απαγορευσουν τους κινητηρες ενταξει εχουν δικιο για τους Euro 4 οχι εινααι βρωμικοι αλλα και βοθρατζιδικοι κινητηρες γιατι δεν ειχαν τεχνολογια αυτοκαθαρισμου στο φιλτρο dpf και τα ειχα αφαιρεση επισης ,τα πουλημενα κτεο που περναγανε και το σαπακι του καθε γυφτουλα εφερε την αμφισβητηση της πετρελαιοκινησης σε ολη την ευρωπη,καλως η κακως η ευρωπαικη ενωησ δεν μπορει να απαγορευει euro 6 -5 εφοσον το euro 5 θα καταντησει παλιο λογων συμφερωντων καποια στιγμη
Ναι εχετε δικιο αλλα σας το ξαναλεω και παλι οτι υπαρχουν κινητηρες Diesel που δεν εχουν αναγκη το συστημα της ουριας οπως του οπελ κορσα,φιατ τιπο,ρενο κλιο και αλλοι,αλλα σε αλλους κινητηρες ειναι αναγκαιοι οντως να υπαρχουν οπως φορτηγων ορισμενων μοντελων και ανω,και εδω που τα λεμε γιατι να μην το βαζανε στους βενζινοκινητηρες ?ειναι οι αγιοι καθαροι?
Είδατε λοιπόν που οι κινητήρες ντίζελ ζούν και βασιλεύουν;, μία με το αντ μπλού,μία με το μαγικό φίλτρο που θαεφευρίσκουν κάθε φορά θα μας κρατάνε συντροφιά όσο θα υπάρχουν και οι βενζινοκινητήρες οπότε μην τρομάζετε άδικα τον κοσμακη, σχετικά με την κατάργησή τους
Όταν το after market adblue κοστίζει περίπου 8€/10lt, δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις στην αντιπροσωπεία τα 50-150€ για την ίδια ποσότητα. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, μόνο ένα μπουκάλι αλλάζουν. Και στην τελική αν αποδέχεσαι να βάζεις λάδια after market (που δεν είναι φτηνότερα μόνο από τα λάδια αντιπροσωπείας αλλά είναι και το ίδιο ακριβώς προϊόν με συγκεκριμένη μάρκα λαδιού) γιατί να μην το κάνεις και με το adblue;
Α και κατι αλλο που ξεχασα να συμπληρωσω εφοσον διαβασα καποια πραγματα απο το αρθρο σας ,κακως λετε οτι μπορει ο ιδιοκτητης να βρησκει και Aftter Market Adblue να πληρωνει και να παιρνει το κανονικο οταν καποιος ειναι διαθεσιμος να πληρωσει και 13000 για Diesel θα ειναι ανοησια να μην πληρωσει για το γνησιο δοχειο ουριας,οσο και για τις δοκιμες στον δρομο το γκρουπ της citroen περασε ανετα τις δοκιμες στον δρομο και η αληθες καταναλωση στο c4 ηταν στα 6 λιτρα και θα υπαρξουν και αλλα μοντελα που θα ακολουθησουν τις απαιτησεις των κανονισμων και θα περασουν ανετα και στα euro 7 που θα ειναι το τελικο σταδιο ρυπων και δεν πιστευω να βγει και 8 για το μεθεπομενο μελλον ημαρτον.Αυτος ο πανικος που εχει προκληθει επειδη καποιες χωρες θα τους απαγορευσουν τους κινητηρες ενταξει εχουν δικιο για τους Euro 4 οχι εινααι βρωμικοι αλλα και βοθρατζιδικοι κινητηρες γιατι δεν ειχαν τεχνολογια αυτοκαθαρισμου στο φιλτρο dpf και τα ειχα αφαιρεση επισης ,τα πουλημενα κτεο που περναγανε και το σαπακι του καθε γυφτουλα εφερε την αμφισβητηση της πετρελαιοκινησης σε ολη την ευρωπη,καλως η κακως η ευρωπαικη ενωησ δεν μπορει να απαγορευει euro 6 -5 εφοσον το euro 5 θα καταντησει παλιο λογων συμφερωντων καποια στιγμη
Ναι εχετε δικιο αλλα σας το ξαναλεω και παλι οτι υπαρχουν κινητηρες Diesel που δεν εχουν αναγκη το συστημα της ουριας οπως του οπελ κορσα,φιατ τιπο,ρενο κλιο και αλλοι,αλλα σε αλλους κινητηρες ειναι αναγκαιοι οντως να υπαρχουν οπως φορτηγων ορισμενων μοντελων και ανω,και εδω που τα λεμε γιατι να μην το βαζανε στους βενζινοκινητηρες ?ειναι οι αγιοι καθαροι?