Μια νέα έκδοση του VW Caddy με την κωδική ονομασία BiFuel παρουσίασε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Βασισμένη σε έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα, η εν λόγω έκδοση είναι σε θέση να κάνει χρήση και υγραερίου (LPG) ως καύσιμο με αποτέλεσμα να μειώνει σημαντικά το κόστος χρήσης και να προσφέρει αυτονομία έως 940 χλμ.
Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η VW, το νέο Caddy BiFuel, που αναμένεται σύντομα να λανσαριστεί σε όλες τις αγορές της ΕΕ, προσφέρει μειωμένες εκπομπές ρύπων έως και κατά 10% σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του γερμανικού Vanette.Παράλληλα το Caddy BiFuel προσφέρει σημαντικά οφέλη στον ιδιοκτήτη και σε ότι αφορά στο κόστος χρήσης του καθώς η τιμή λιανικής του υγραερίου είναι σημαντικά πιο χαμηλή σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη.Το Caddy BiFuel είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας του προσφέρεται απευθείας από το εργοστάσιο με διασκευή που του επιτρέπει να κινηθεί με καύσιμο το υγραέριο πέραν της αμόλυβδης βενζίνης.Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 1,6 λτ. αποδίδει ισχύ 102 ίππων και κινούμενος με καύσιμο το υγραέριο (LPG: Liquified Petroleum Gas) καταναλώνει 10,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 167 γρ. CO2/χλμ. Κάνοντας χρήση αμόλυβδης βενζίνης ως καύσιμο, η μέση κατανάλωση του ορίζεται στα 8,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων του διαμορφώνονται στα 187 γρ. CO2/χλμ.Η δεξαμενή αποθήκευσης του υγραερίου εδράζεται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης και έχει χωρητικότητα 45 λτ. Λόγω του σχήματος της και του τρόπου με τον οποίο έχει ενσωματωθεί στο όχημα, δεν επηρεάζεται αρνητικά ο όγκος του χώρου φόρτωσης του Caddy BiFuel. Σε συνδυασμό με την δεξαμενή βενζίνης των 60 λτ., διασφαλίζει στο γερμανικό μοντέλο αυτονομία έως και 940 χλμ. εκ των οποίων τα 460 αφορούν σε κίνηση με καύσιμο το LPG.Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως οι εκδόσεις BiFuel θα είναι διαθέσιμες και για το Caddy Maxi.