ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
ΥΠΟΜΕΔΙ: Απελευθερώνονται τα Ταξί

ΥΠΟΜΕΔΙ: Απελευθερώνονται τα Ταξί

(23/8/2011)

Ενώ η εκεχειρία μεταξύ της Πολιτείας και του κλάδου των Ταξί πλησιάζει στο τέλος της (έως 5/09), ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ραγκούσης, σε δηλώσεις του εμμένει πως η κυβέρνηση δεν πρόκειται να υποχωρήσει στο θέμα της πλήρους απελευθέρωσης –μεταξύ άλλων- και των Ταξί.

Η ημερομηνία 5 Σεπτεμβρίου αποτελεί το ορόσημο της εκεχειρίας μεταξύ της κυβέρνησης και των εκπροσώπων του κλάδου των Ταξί, ωστόσο λίγες μέρες πριν από αυτή, ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ραγκούσης, έσπευσε σε νέες δηλώσεις του να τονίσει πως η απόφαση της κυβέρνησης για πλήρη απελευθέρωση του κλάδου παραμένει ως έχει.Αναλυτικότερα, ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ αναφέρει πως η κυβέρνηση έχει λάβει τις προτάσεις των φορέων του τουρισμού, και των εργαζόμενης οδηγών Ταξί και αναμένεται ως τέλη του μήνα να έχει έτοιμες τις προτάσεις της. Μάλιστα όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «… είναι ευθύνη του πολιτικού συστήματος να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον απέναντι σε οργανωμένα συντεχνιακά συμφέροντα και ολιγαρχικές νοοτροπίες».Μάλιστα ο κ. Ραγκούσης δεν απόφυγε να τονίσει μεταξύ άλλων πως η δικτατορία και το πελατειακό Κράτος μετέτρεψαν τους κατόχους αδειών Ταξί, που αποτελούν δημόσια περιουσία, σε «ιδιοκτήτες» αδειών Ταξί. Μάλιστα αναφέρθηκε και σε σχετικές εκτιμήσεις που έχουν δημοσιοποιηθεί και υπολογίζουν την μέση τιμή της άδειας Ταξί να ανέρχεται στα 150.000€ τα τελευταία χρόνια στην μαύρη αγορά. Με βάση τις 30.000 περίπου άδειες, αυτό συνεπάγεται έναν τζίρο παραοικονομίας που υπερβαίνει τα 4 δις ευρώ.Επιπρόσθετα ο υπουργός Μεταφορών προεξόφλησε πως οι λύσεις που θα δοθούν από την Πολιτεία αποσκοπούν στην συνολική αναβάθμιση του επαγγέλματος, τόσο στις συμβατικές μορφές του όσο και στις νέες μορφές υπηρεσιών που έχει ανάγκη ο τουρισμός.Η γραφειοκρατία καθυστερεί το «άνοιγμα» των κλειστών επαγγελμάτωνΩστόσο ενώ σε δηλώσεις του ο κ. Ραγκούσης ουσιαστικά προεξοφλεί πως η κυβέρνηση θα προχωρήσει στο άνοιγμα όλων των κλειστών επαγγελμάτων χωρίς ημίμετρα και «ήπιες» λύσεις, η γραφειοκρατία εξακολουθεί να αποτελεί μια σημαντική τροχοπέδη καθώς παρατηρείται μεγάλη σύγχυση για τις πρακτικές διαδικασίες έναρξης σε δεκάδες, «ανοιχτά» πλέον, επαγγέλματα.Ο σχετικός νόμος 3919 που ετέθη σε ισχύ από τις 3 Ιουλίου ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών δεν γνωρίζει πως μπορεί να εκμεταλλευτεί τις διατάξεις του και κανείς σε είναι σε θέση να παράσχει έγκυρες συμβουλές.Σε ότι αφορά στα Ταξί, οι λύσεις που αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα από την Πολιτεία θεωρείται σίγουρο πως μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνουν την επέκταση της παροχής μεταφορικού έργου και σε άλλους τομείς, από όπου ο κλάδος ήταν μέχρι τώρα αποκλεισμένος. Κατά πάσα πιθανότητα ο αυτοκινητιστής θα μπορεί να κυκλοφορεί με οχήματα περισσότερων θέσεων, θα αλλάξει ο τρόπος χρέωσης ενώ θα μπορεί να παρέχει και υπηρεσίες με κόμιστρο, πέραν του ταξίμετρου. Επιπρόσθετα αναμένεται να επιτραπεί η μίσθωση μικρών τουριστικών οχημάτων με οδηγό, κάτι που σήμερα δεν επιτρέπεται.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
PEUGEOT