Πτωτική πορεία και μέσα στον Ιούλιο για την αγορά ελαφρών επαγγελματικών, με τη μείωση στις νέες ταξινομήσεις να είναι μικρότερη σε σχέση με τους μήνες που προηγήθηκαν.
Οι συνολικές πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών από τις αρχές του 2011 μέχρι και στον Ιούλιο ανέρχονται στα 4.240 οχήματα και είναι μειωμένες κατά 44,56% σε σχέση με τα 7.648 οχήματα που είχαν πουληθεί μέσα στο 7μηνο του 2010.Η πορεία της αγοράς μέσα στον Ιούλιο ήταν επίσης πτωτική (-34,58%) σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα ωστόσο, σε σχέση με τους μήνες του 2011 που προηγήθηκαν, η αρνητική της μεταβολή ήταν μικρότερη.Οι δημοφιλέστερες εταιρείες στα ελαφράΗ Toyota εξακολουθεί να διατηρεί την μερίδα του λέοντος στην αγορά με 974 νέες ταξινομήσεις από τις αρχές του έτους και μερίδιο 52,16% ενώ την ακολουθούν οι Nissan και Ford με 626 και 425 νέες ταξινομήσεις αντίστοιχα.Από τις αρχές του έτους, οι μοναδικές εταιρείες που παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2010 είναι οι VW (5η με 367 οχήματα και αύξηση της τάξης του 27,43%) και Peugeot (8η με 236 οχήματα και αύξηση της τάξης του 68,57%).Μέσα στον Ιούλιο η κορυφαία σε πωλήσεις εταιρεία ήταν ξανά η Toyota με 115 μονάδες και την ακολούθησαν οι Nissan (96 μονάδες), Fiat Professional (68 μονάδες) και VW (49 μονάδες).Μεγάλη υποχώρηση στα επαγγελματικά άνω των 3,5t.Σε ότι αφορά στα φορτηγά με μεικτό βάρος άνω των 3,5t., η ελληνική αγορά υποχωρεί κατά 60,8% σε σχέση με το 7μηνο του 2010 ενώ μέσα στον Ιούλιο υποχώρησε κατά 53,33%.Στα φορτηγά με μεικτό 3,5- 8,0t. που υποχωρούν κατά 63,81% από τις αρχές του έτους, προηγείται η Iveco και την ακολουθούν οι Mitsubishi και VW.Στα φορτηγά με μεικτό 8,0- 16,0t. που υποχωρούν κατά 66,52% για το 7μηνο του 2010, προηγείται η Mercedes-Benz και την ακολουθούν οι Iveco και ΜΑΝ.Τέλος στα φορτηγά με μεικτό άνω των 16,0t. που υποχωρούν κατά 55,72%, η κορυφαία σε πωλήσεις εταιρεία για το 7μηνο είναι η Scania και την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι DAF και Mercedes-Benz με ένα όχημα διαφορά από την MAN.Σε ότι αφορά στα λεωφορεία με έως και 24 θέσεις, οι επιλογές που βασίζονται με αμάξωμα και μηχανικά μέρη της Mercedes-Benz ουσιαστικά μονοπωλούν μια αγορά που υποχωρεί κατά 22,0% από τις αρχές του έτους και κατά 41,67% μέσα στον Ιούλιο.Στα λεωφορεία άνω των 24 θέσεων, τα προβλήματα είναι ακόμα μεγαλύτερα καθώς από τις αρχές του έτους οι πωλήσεις υποχωρούν κατά 68,06% ενώ μέσα στον Ιούλιο κυμάνθηκαν στο -73,33% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010.Οι κορυφαίοι ανά κατηγορία στα ελαφράΣτην κατηγορία των vanettes και mini-vanettes, το μοντέλο που μέχρι στιγμής διατηρεί την πρωτοκαθεδρία είναι το Peugeot Bipper με 201 μονάδες και μερίδιο 17,3% ενώ ακολουθούν τα Opel Corsavan (163 οχήματα και μερίδιο 14,03%) και VW Caddy (118 οχήματα και μερίδιο 10,15%). Συνολικά, η εν λόγω κατηγορία υποχωρεί κατά 27,92% σε σχέση με το 2010 (1.162 οχήματα για το 2011 έναντι 1.612 για το 2010).Στα Van, το Ford Transit διατηρεί με άνεση τα πρωτεία (125 μονάδες, μερίδιο 31,65%) και το ακολουθούν τα VW Transporter (49 μονάδες, μερίδιο 12,41%) και Mercedes-Benz Vito (33 μονάδες, μερίδιο 8,35%). Συνολικά η κατηγορία υποχωρεί κατά 51,53% έναντι του 2010 (395 οχήματα για το 2011 έναντι 815 για το 2010).Στα Pick-Up το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο παραμένει, εκτός συναγωνισμού, το Toyota Hilux (945 μονάδες, μερίδιο 36,63%) ενώ ακολουθούν τα Isuzu D-Max (283 οχήματα, μερίδιο 10,97%) και Nissan NP300 (274 οχήματα, μερίδιο 10,62%). Συνολικά η κορυφαία σε πωλήσεις υποκατηγορία ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της ελληνικής αγοράς έχει να επιδείξει 2.580 πωλήσεις από τις αρχές του έτους που μεταφράζονται σε πτώση της τάξης του 47,29% έναντι των 4.895 οχημάτων που είχαν πουληθεί μέσα στο 2010.