ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επανάσταση θα φέρει στη μικρομεσαία κατηγορία το Focus με κινητήρα 1,0 λίτρου.

"Επανάσταση" θα φέρει στη μικρομεσαία κατηγορία το Focus με κινητήρα 1,0 λίτρου.

Ποιος μπορεί να έχει πρόβλημα με 1.000 κ.εκ σε ένα Focus; Εκτός από το ελληνικό δημόσιο, κανείς άλλος, γιατί η Ford σκοπεύει να μας γλιτώσει από πολλούς φόρους.

(13/9/2011)

Τα 1.200 κυβικά είναι πολλά. Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, τα 1.200 είναι πολλά όταν η Ford φέρνει το νέο μοτέρ που θα καταργήσει οτιδήποτε μέχρι τώρα «έπαιζε» στα 100-120 άλογα. Και είναι μόλις 1.000 κ.εκ. Τέλη κυκλοφορίας; Τέλη ταξινόμησης; Ασφάλιστρα; Έκτακτες εισφορές; Με 1.000 κυβικά δεν φοβάσαι τίποτα. Ή όχι;

To Ford Focus μπορεί να κυκλοφορεί μερικούς μήνες στους δρόμους, παραμένει όμως το πιο καυτό μικρομεσαίο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Όχι μόνο γιατί έχει νέες εκδόσεις ST και ST-R που βγάζουν μάτι, αλλά και γιατί θα είναι το πρώτο μικρομεσαίο με κινητήρα ενός λίτρου. Ναι, ενάμιση τόνο αυτοκίνητο με ένα μοτέρ μόλις 1.000 κυβικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μικρομεσαίο με 1.000 κυβικά έχουμε ξαναδεί. Τη θυμάται κανείς τη δεκαετία του 80; Καμία σχέση. Απολύτως. Ή όχι; Το μόνο που παραμένει το ίδιο από τότε στην Ελλάδα είναι το τέλος ταξινόμησης. Για τον ίδιο λόγο που αγοράζαμε χιλιάρια το 80 θα τα αγοράζουμε και τώρα. Λιγότερος φόρος.
Και όχι μόνο στο τέλος ταξινόμησης και άρα στην τιμή. Λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, αφού το νέο Focus θα έχει πολύ λίγους ρύπους κα σημαίνει πως δε θα πέσει πολύ μακριά από τα 100 ευρώ. Και επειδή λιγότεροι ρύποι σημαίνει λιγότερο καύσιμο, η κατανάλωση θα είναι και αυτή μικρή, που σημαίνει λιγότερη βενζίνη και άρα λιγότερος ειδικός φόρος κατανάλωσης.
Με 1.000 κυβικά κάτω από το καπό δε φοβάσαι κανένα νέο μέτρο. Μέχρι να φτάσει η έκτακτη εισφορά στους κινητήρες ενός λίτρου θα έχει παγώσει η κόλαση. Και τα ασφάλιστρα, πάντα με τόσο μικρό κινητήρα ο τρόπος υπολογισμού τους θα δίνει μικρότερη τιμή.
Τι κι αν γύρω από το νέο μοτέρ θα υπάρχει ένα ολόκληρο Focus. Ένα ολόκληρο μικρομεσαίο αυτοκίνητο με όλα τα πλεονεκτήματα ενός μίνι από πλευράς φορολογίας, κατανάλωσης και κόστους χρήσης. Τα μειονεκτήματα όμως;
Θα υπήρχε μειονέκτημα αν το Focus με το 1000άρι μοτέρ είχε 60 ίππους. Όμως θα έχει 100 και 120. Ο τελευταίος αριθμός είναι 120, για να μη νομίζετε πως είναι λάθος. Ουσιαστικά θα στείλει στο χρονοντούλαπο ότι κινητήρα, ατμοσφαιρικό ή τούρμπο, έχει ο ανταγωνισμός σε αυτές τις ιπποδυνάμεις. Και με ροπή 170Nm, όσο δηλαδή ένας καλός 1.800άρης ατμοσφαιρικός, μην ξεκινήσει κανείς συζήτηση για προσπεράσματα, αιρκοντίσιον, φορτώματα και ταξίδι στο χωριό. 120 άλογα και 170Νm δεν είχαν ούτε οι Mercedes της περασμένης δεκαετίας, και ζύγιζαν περισσότερο από το Focus.
Τι λέτε λοιπόν; Ποιος μπορεί να έχει πρόβλημα εκτός από το ελληνικό φορομπηχτικό δημόσιο; Εσείς βλέπετε τίποτε άλλο πίσω από την κίνηση της Ford εκτός από το δικό σας συμφέρον και περισσότερα λεφτά στην τσέπη; Ή ακόμη προβληματίζεστε γιατί τα τεχνικά χαρακτηριστικά τα μετράτε ακόμη με ατμοσφαιρικούς όρους της περασμένης δεκαετίας; Λοιπόν;
fiat
Citroen