Το CVT κιβώτιο Multidrive S με τις 7 προεπιλεγμένες σχέσεις συνδυάζεται με το μοτέρ προσφέροντας ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Κινητήρες: Γνώριμοι και σύγχρονοι
Για την κίνηση του 3ης γενιάςYaris, υπάρχουν οι γνωστοί βενζινοκινητήρες τεχνολογίας OptimalDrive του 1,0 και των 1,33 λτ. καθώς και ο ντίζελ D-4D των 1,4 λτ.Και τα τρία μοτέρ προσφέρουναυξημένη απόδοση και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Πιο συγκεκριμένα,στο 1.000άρι μοτέρ οι απαιτήσειςτου σε βενζίνη «έπεσαν» κατά4%, όπως και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 7%. Επίσης το 1,33 λτ. μηχανικό σύνολοπροσφέρεται προαιρετικά με τοσυνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης (CVT) κιβώτιοταχυτήτων Multidrive S με τις 7προεπιλεγμένες σχέσεις, ενώ μεημιαυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο είναι διαθέσιμο και το ντίζελ μοτέρ.Στην πράξη, ο 1,0 λτ. κινητήραςισχύος 69 ίππων έχει την απαιτούμενη ζωντάνια και ελαστικότητα που χρειάζονται κυρίως εντόςπόλεως, αλλά και εκτός αυτής.Επίσης ο θόρυβος και οι κραδασμοί του εν λόγω 3κυλινδρου μοτέρ, δεν ενοχλούν στο εσωτερικό. Ο πιο δυνατός κινητήρας των1,33 λτ. απόδοσης 99 ίππων έχειθετική απόκριση και κινεί σαφώςπιο γρήγορα το Yaris, ωστόσο σεπιο υψηλές στροφές έδειξε νακάνει ίσως πιο πολύ θόρυβο απότον 1.000άρη.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας | &&&& 1,0 VVT-i | &&&& 1,33 Dual VVT-i | &&&& 1,4 D-4D | &&&&
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&& 998 | &&&& 1.329 | &&&& 1.364 | &&&&
Κύλινδροι/βαλβίδες | &&&& 40.880 | &&&& 42.461 | &&&& 4/8 | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | &&&& 69/6.000 | &&&& 99/6.000 | &&&& 90/3.800 | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | &&&& 93/3.600 | &&&& 125/4.000 | &&&& 205/1.800 | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&& 15 | &&&& 11,7/12,3* | &&&& 10,8/13,2** | &&&&
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | &&&& 155 | &&&& 175 | &&&& 175 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | &&&& 4,8 | &&&& 5,4/5,1* | &&&& 3,9/4,0** | &&&&
Εκπομπές C02 (γρ./χλμ.) | &&&& 110 | &&&& 123/118* | &&&& 103/105** | &&&&
Βάρος από (κιλά) | &&&& 950 | &&&& 1.005 | &&&& 1.035 | &&&&