Ιδιαίτερα ευχάριστη σχεδίαση έχει το εσωτερικό με την προσεγμένη παράλληλα ποιότητα.
Οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα μέσω του επιλογέα ή με τα paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.
Οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα μέσω του επιλογέα ή με τα paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.
Δοκιμάζουμε το C3 1,4 VTi SensoDrive
Διαβάστηκε από8897αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2011
Το Citroen C3 στην έκδοση με τον 1,4 VTi κινητήρα και το ημιαυτόματο
κιβώτιο ταχυτήτων SensoDrive γίνεται ακόμα πιο άνετο στην καθημερινή
οδήγηση, χωρίς παράλληλα να «επιβαρύνεται» σημαντικά σε κόστος αγοράς.
Από τα πιο ελκυστικά και «σικ» μικρά αυτοκίνητα είναι δίχως αμφιβολία το νέο C3 που, ειδικά με τον 1,4 VTi κινητήρα των 95 ίππων, προσφέρει αρκετά «ζωντανές» επιδόσεις. Με το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται και με το ημιαυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων SensoDrive, κοστίζοντας μόλις 550 ευρώ παραπάνω σε σχέση με το χειροκίνητο (από 15.170 ευρώ).
Στο δρόμο
Κατά την οδήγηση, το μικρό Citroen χαρακτηρίζεται για την φιλικότητα και την ευκολία στους χειρισμούς που παρέχει που ενισχύονται με την παρουσία του αυτόματου κιβωτίου. H ανάρτησή του απορροφάει αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων και μόνο στις πιο έντονες αντιδρά με ξερό τρόπο. Ακόμα το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι είναι ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες εξυπηρετώντας τους επιτόπιους ελιγμούς και «σφίγγει» όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί. Εκτός πόλεως, το C3 είναι σε θέση να καλύψει μεγάλες αποστάσεις δίχως να φοβίζει τον οδηγό, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και μόνο σε πολύ πιεσμένους ρυθμούς θα αρχίσει να ανοίγει την τροχιά του με προοδευτικό τρόπο.
Εσωτερικό – χώροι
Πολύ θετικά σχόλια αποσπά η καμπίνα του C3, τόσο σε σχεδίαση που είναι ιδιαίτερα νεανική και ελκυστική, όσο και σε ποιότητα κατασκευής. Την τελευταία αναβαθμίζει η χρήση αφρώδους λεπτού σε πάχος υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ και η συναρμογή και το φινίρισμα έχουν γίνει με προσοχή. Από πλευράς χώρων, ο οδηγός και ο συνεπιβάτης θα αισθανθούν άνετα, ενώ πίσω, οι χώροι ικανοποιούν χωρίς να ξεπερνούν το μέσο όρο. Αντιθέτως, από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων.
Κινητήρας-κιβώτιο
Ξεκινώντας από το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων SensoDrive, οι εναλλαγές των 5 ταχυτήτων γίνονται είτε αυτόματα με τη μετακίνηση του επιλογέα προς τα κάτω για κατέβασμα σχέσης και προς τα πάνω για ανέβασμα, είτε με το πάτημα των «πλήκτρων» που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Στο αυτόματο «πρόγραμμα», το κιβώτιο παρουσιάζει μια υστέρηση στις αλλαγές και δεν είναι πολύ άμεσο στο kickdown, γεγονός που απαιτεί ένα διάστημα εξοικείωσης, ενώ ελαφρώς καλύτερα συμπεριφέρεται με τη χειροκίνητη επιλογή. Ο κινητήρας από την πλευρά του είναι αρκετά «ζωντανός» και πρόθυμος ανεβάζοντας με ευκολία στροφές και έχοντας τη δύναμη ειδικά από τις μεσαίες στροφές και άνω για να κινήσει σβέλτα το αυτοκίνητο.