Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Βενζίνη η ντίζελ; Ιδού η απορία...

Βενζίνη η ντίζελ; Ιδού η απορία...

Το καλό και το συμφέρον

11.081 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2012)

Ακόμη και τα 4.000 ευρώ προσεγγίζει η διαφορά του κόστους χρήσης σε ορίζοντα 5ετίας, ανάμεσα σε ένα ντίζελ και ένα βενζινοκίνητο μοντέλο. Στο θέμα που ακολουθεί, σας παρουσιάζουμε τις διαφορές που προκύπτουν μεταξύ 12 μοντέλων βενζίνης και diesel.

Τα μερίδια των πετρελαιοκίνητων μοντέλων έχουν αρχίσει να  παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις, όσον αφορά στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, καθώς οι χαμηλές καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων που έχουν αποτελούν ένα σημαντικό δέλεαρ. Έτσι, η κατά βάση υψηλότερη τιμή τους υπερκαλύπτεται στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, λόγω του χαμηλότερου κόστους χρήσης ακόμη και σε βάθος 5ετίας, παίρνοντας ως βάση ότι, ένας μέσος οδηγός διανύει 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο. 
Φυσικά, αν κάποιος οδηγός διανύει περισσότερα χιλιόμετρα σε ετήσια βάση ή κρατήσει το πετρελαιοκίνητο όχημά του για περισσότερα χρόνια, τα οφέλη αυξάνονται αρκετά. 
Τα δεδομένα των παραδειγμάτων μας 
Στις συγκρίσεις που ακολουθούν, σας παρουσιάζουμε τα κόστη χρήσης για 6 δημοφιλή ζευγάρια αυτοκινήτων, στις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους (με παραπλήσιες ιπποδυνάμεις και κυβικά). Τα ποσά που αναφέρονται στο σύνολο των service περιλαμβάνουν εργασίες και ανταλλακτικά για τα πέντε έτη κατοχής (με ΦΠΑ) και μας δόθηκαν από τις επίσημες αντιπροσωπείες. 
Επίσης, για τον υπολογισμό του κόστους καυσίμων χρησιμοποιήσαμε τις καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, αλλά και τις τελευταίες τιμοληψίες του αρμόδιου υπουργείου (τιμή αμόλυβδης 1,684 ευρώ/λίτρο και ντίζελ στα 1,434 ευρώ/λίτρο, λαμβάνοντας ως στοιχείο ότι ένας μέσος οδηγός κάνει περίπου 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο). Τέλος, το κόστος ασφάλισης για το κάθε αυτοκίνητο είναι ενδεικτικό και προέρχεται από ιστοσελίδα που προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες (βασικές καλύψεις, οδηγός με δίπλωμα 10 ετών κτλ.). 
info: Από την έρευνα μας προκύπτει ότι, τα διαστήματα σέρβις μεταξύ βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων ταυτίζονται στις περιπτώσεις που εξετάζουμε, με το κόστος να είναι μεγαλύτερο για τα diesel μοτέρ. Τα οφέλη, φυσικά, από τη χρήση ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου πηγάζουν από τη χαμηλή κατανάλωσή του και τις μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
ALL SEASON BRIDGESTONE NEXEN TOYO