Τα μεγαλύτερα μετατρόχια και το μεταξόνιο, το πιο στιβαρό πλαίσιο και το στάνταρ VSC έχουν βελτιώσει σημαντικά την οδική συμπεριφορά του νέου Yaris.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα μεγαλύτερα μετατρόχια και το μεταξόνιο, το πιο στιβαρό πλαίσιο και το στάνταρ VSC έχουν βελτιώσει σημαντικά την οδική συμπεριφορά του νέου Yaris.

Toyota Yaris

24.793 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2013)

Το Yaris έχει ιδιαίτερα ισχυρή παρουσία και όνομα στην Ελλάδα από το 1999 που παρουσιάστηκε αποτελώντας ένα από τα best seller μοντέλα στη χώρα μας. Γεγονός σίγουρα όχι τυχαίο, αφού ανέκαθεν προσέφερε ό,τι ζητούσε ο αγοραστής από ένα αυτοκίνητο πόλης: Χαμηλή κατανάλωση και πάγια έξοδα, «ζωντανές» επιδόσεις, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αξιοπιστία, υψηλές after sales υπηρεσίες και νεανικό χαρακτήρα. Η νέα 3η γενιά χωρίς πολλές «φανφάρες» και περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού, βελτιώνεται σε όλα σχεδόν τα χαρακτηριστικά που το έχουν καθιερώσει στην αγορά, ενώ παράλληλα αποκτά και παραπάνω στοιχεία που του έλειπαν: Το διακριτικά δυναμικό στιλ στην εμφάνιση, τον πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και τα σύγχρονα «gadgets» που κάνουν τη ζωή του οδηγού ακόμα πιο εύκολη.

Την κίνηση του Yaris αναλαμβάνουν οι γνωστοί βενζινοκινητήρες του 1,0 (μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. εκπομπές ρύπων 111 γρ./χλμ. CΟ2) και 1,33 λτ. (μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. εκπομπές ρύπων 127 γρ./χλμ. CΟ2) και ο ντίζελ 1.400άρης D-4D (μέση κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. εκπομπές ρύπων 108 γρ./χλμ. CΟ2).

&&&&


Το Yaris παρέμεινε μικρό και ευέλικτο. Παράλληλα, από σχεδιαστικής άποψης, έγινε περισσότερο ενδιαφέρον.

Το Yaris παρέμεινε μικρό και ευέλικτο. Παράλληλα, από σχεδιαστικής άποψης, έγινε περισσότερο ενδιαφέρον.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και τα τρία μοτέρ είναι τεχνολογίας Optimal Drive προσφέροντας αυξημένη απόδοση και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Στο 1.000άρι μοτέρ, οι απαιτήσεις του σε βενζίνη «έπεσαν» κατά 4% και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 7%. Επίσης, το μοτέρ του 1,33 λτ. προσφέρεται προαιρετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης (CVT) Multidrive S με τις 7 εικονικές σχέσεις, το οποίο προσφέρει ακόμα πιο οικονομικές και «καθαρές» μετακινήσεις (μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. εκπομπές ρύπων 121 γρ./χλμ. CΟ2).

Στο Yaris, γίνεται άμεσα αισθητή η βελτίωση που έχει γίνει και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, καθώς και της γενικότερα πιο συμπαγούς αίσθησης που προσφέρει στον οδηγό του, παρά τη μείωση (κατά περίπου 33 κιλά) του βάρους, σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Αυτό σίγουρα δεν είναι τυχαίο και επιτεύχθηκε μέσω της εκτενούς χρήσης ελαφρύτερου αλλά υπέρ – υψηλής αντοχής ατσαλιού, της κατάργησης του μηχανισμού του πίσω συρόμενου καθίσματος, της αντικατάστασης τμημάτων των αναρτήσεων με αλουμίνιο αντί για ατσάλι κ.α. Η μείωση του βάρους έχει πολλαπλά οφέλη, όχι μόνο στην κατανάλωση, αλλά και στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο, γιατί οι αναρτήσεις δεν «φορτίζονται» με επιπλέον κιλά και άρα λειτουργούν καλύτερα.

&&&&Γεγονός που αποδεικνύεται και στην πράξη και σε συνδυασμό με το μακρύτερο μεταξόνιο και τα πλατύτερα μετατρόχια που εξασφαλίζουν περισσότερη σταθερότητα στην ευθεία σε γρήγορους ρυθμούς και πιο ουδέτερα και προβλέψιμα χαρακτηριστικά στις στροφές. Έτσι, το νέο Yaris, ενώ είναι εξίσου εύκολο στους χειρισμούς με παλαιότερα, είναι πιο σίγουρο στις υψηλές ταχύτητες και στρίβει με περισσότερη ασφάλεια υπό την «προστασία» μάλιστα του στάνταρ ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (VSC).

Οι διαθέσιμοι χώροι του Yaris είναι βελτιωμένοι, σε σχέση με το μοντέλο 2ης γενιάς, με αποτέλεσμα το –ανέκαθεν ευρύχωρο μικρό Toyota- να είναι σε θέση να φιλοξενήσει 5 ενήλικα άτομα δίχως καμία παραχώρηση. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρόσθιο τμήμα της καμπίνας οι φιλοξενούμενοι θα νιώσουν αρκετά άνετα, όπως και πίσω, αφού υπάρχει αρκετός αέρας για τα γόνατα και διαθέσιμο πλάτος (+35 και +30 χλστ. αντίστοιχα σύμφωνα με την Toyota). Παράλληλα, το εντελώς επίπεδο δάπεδο διευκολύνει σε περίπτωση μετακίνησης 3ου επιβάτη στο πίσω κάθισμα. Τέλος, ο χώρος αποσκευών περιλαμβάνει διπλό δάπεδο και έχει χωρητικότητα 286 λτ., ενώ το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας διευκολύνει τη φορτοεκφόρτωση.

Τιμή: από 12.100, για τη βασική έκδοση με τον κινητήρα 1,33 λτ., συμπεριλαμβανομένου και του οφέλους απόσυρσης.

peugeot
NISSAN