Με τους πολύ οικονομικούς βενζινοκινητήρες τους το Clio και το Polo κατεβαίνουν κάτω από 13.500 ευρώ.
Με τιμή κάτω από 13.500 ευρώ, ποια σχολή μικρού προτιμάτε; Renault Clio ή VW Polo;
6.303 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2013)
Ανήκουν στην ίδια κατηγορία, δεν θα μπορούσαν όμως να είναι λιγότερο ίδια. Τα δύο μικρά της Renault και VW δημιουργούν ένα δίπολο ανάμεσα στο οποίο κινείται ο ανταγωνισμός. Στα άκρα όμως, τελικά, είναι ο Γάλλος ή ο Γερμανός το αυτοκίνητο που σας ταιριάζει;
Από κει και πέρα η σύγκρουση των δύο κόσμων περνάει στα ουσιαστικά. Γιατί το θέμα της αισθητικής έχει να κάνει με το γούστο. Κάποιοι θα προτάξουν υπέρ της VW τη «γερμανικότητά» της, κάποιοι θα βάλουν μπροστά από τη Renault τον τίτλο του πρωταθλητή F1. Ο καθένας αυτό το βλέπει όπως θέλει.
Αυτό που έχει σημασία είναι πως τελικά σήμερα, και πέρα από τη φουρτούνα που μας έχει βάλει το ντίζελ και όλα πρέπει να τα βλέπουμε με τέτοιους κινητήρες, τα δύο αυτά αυτοκίνητα διατίθενται σε τιμή κάτω από 13.500 ευρώ με τα μικρότερα μοτέρ της γκάμας τους (βενζίνης) και 90 ίππους.Και όχι, δε χάλασε ο κόσμος να μην είναι ντίζελ το μικρό αυτοκίνητο. Ακόμη και στις πιο «φανατικές» αγορές του ντίζελ στην Ευρώπη, αυτοκίνητα κάτω από τέσσερα μέτρα, ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα μοτέρ βενζίνης πετυχαίνουν άριστες καταναλώσεις, δεν πωλούνται με πετρελαιοκινητήρες όσο παλιά.
Και η τιμή είναι σωστή, αφού δεν φτάνεις τα λεφτά μικρομεσαίου. Τι ψωνίζεις όμως; Ο Γάλλος σου δίνει το νέο 900άρι μοτέρ του με τούρμπο, το οποίο δεν καίει «τίποτα», έχει μηδενικά τέλη και ταξιδεύει το ευρύχωρο Clio άνετα, χειμώνα καλοκαίρι.
Ο Γερμανός σου δίνει το τετρακύλινδρο 1,2TSI με 90 ίππους, 3 δλ. γρηγορότερο 0-100 από το Clio, αλλά σου παίρνει τη χαρά πίσω με 107 ευρώ το χρόνο τέλη. Και η κατανάλωση είναι σχεδόν 1 λτ./100χλμ. ψηλότερη.Το Clio είναι σαφώς μεγαλύτερο αυτοκίνητο, με τους Γάλλους να ποντάρουν στο ρόλο πασπαρτού που θέλει τα μικρά να είναι τα νέα οικογενειακά. Το μεταξόνιό του είναι όσο ήταν στα μικρομεσαία μέχρι και μια γενιά πριν.
Η διαφορά μήκους δε θα κάνει το Polo να παρκάρει πιο εύκολα, και ότι φαίνεται σε διαθέσιμους χώρους έχει να κάνει με τα γόνατα των πίσω.Από κει και πέρα μένει ο εξοπλισμός και η αισθητική, αλλά και λίγο η προτίμηση του καθενός στο αν θα πάρει γερμανικό η γαλλικό αυτοκίνητο. Με ότι αυτό σημαίνει για τον καθένα.
Για εσάς όμως τι σημαίνει; Είναι θέμα «εθνικότητας» ή «σχολής»; Είναι θέμα αισθητικής, θέμα στυλ, θέμα άποψης, ή ακόμη και θέμα δικτύου στην Ελλάδα; Τι λέτε;
φυσικα επιλεγουμε vw polo καθως η αξιοπιστια η ποιοτητα κατασκευης , η δυναμη, ολα ολο το πακετο το εχουν οι γερμανοι ακομα και σε αυτη την κατηγορια. ειναι τουλαχιστον 4κλικ πανω απο τον ανταγωνισμο
δεν θα ηθελα να αδικησω κανενα απ τα δυο μοντελα που αναφερεται η ερωτηση αλλα για τα δικα μου θελω - αναγκες δεν τις καλυπτει κανενα.στην ιδια παντα κατηγορια ομως υπαρχει κατι καλυτερο. FORD FIESTA 1.0 ECOBOOST
Μεταξύ των δύο, προτιμώ το Clio σε κάθε τομέα και από κάθε άποψη. Το θεωρώ πιο όμορφο έξω και μέσα, σε σχέση με το συντηρητικό και αδιάφορο - έως βαρετό - Polo, και στον Τύπο διαβάζω ότι έχει καλή ποιότητα υλικών, καλή άνεση, καλή ποιότητα κύλισης και καλή οδική συμπεριφορά. Κατά την άποψή μου, προς το παρόν του λείπουν ισχυρότεροι κινητήρες. Πέραν τούτου, και ως εταιρεία συμπαθώ περισσότερο τη Renault από τη VW. Πάντως, δε θεωρώ ότι αυτά τα δύο δημιουργούν το δίπολο, ανάμεσα στο οποίο κινείται ο ανταγωνισμός. Για μένα προσωπικά είναι θέμα και εθνικότητας και σχολής και αισθητικής και στυλ και άποψης. Αλλά, παρόλα αυτά, αν αναζητούσα supermini, μάλλον δε θα επέλεγα κανένα εκ των δύο. Πιστεύω, ότι θα προτιμούσα ή Fiesta ή Corsa.
Υπήρξε στην οικογένεια στο πρόσφατο παρελθόν 2007-2010 το Polo 1,4 16v στην έκδοση sportline.Το αυτοκίνητο στα τρία χρόνια που το είχαμε στην κατοχή μας το χρησιμοποιούσε η σύζυγος για να πηγαινοέρχεται στην εργασία της, για τα ψώνια στο super-market και για ταξίδια (όσο και αν ακούγεται παράξενο) στις εθνικές οδούς.Φυλασσόταν σε γκαράζ στο σπίτι και στην εργασία της συζύγου άρα ελάχιστα εκτεθειμένο σε αντίξοες καιρικές συνθήκες.Πέρα από τα προκαθορισμένα service ποτέ δεν επισκέφθηκε συνεργείο και μέχρι την μεταπώληση δεν έτριζε τίποτα λόγω καλής ποιότητας και συναρμογής στο εσωτερικό του.Τα συμπεράσματα δικά σας αγαπητοί μου φίλοι.Στο παρελθόν (1991-1994) υπήρξα κάτοχος του Renault 19 Gtx στην τρίθυρη έκδοση του, που τι να πρωτοθυμηθώ, την απαξιωτική συμπεριφορά της τότε αντιπροσωπείας Mava, τις αστοχίες υλικών που επιβάρυναν πάντα εμένα και ποτέ την Renault ή τις βλάβες που έβγαζε το συγκεκριμένο (μουντζωμένο) αυτοκίνητο, το οποίο και πούλησα και ξαναβρήκα τον ύπνο μου.Έκτοτε πέρασαν πολλά χρόνια και ίσως η ποιότητα και η συμπεριφορές να άλλαξαν αλλά Renault και να μου το χαρίζουν δεν θα πάρω.Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε οφείλουν όλες οι αντιπροσωπείες μετά την πώληση να είναι υπηρέτες μας (με την καλή έννοια του όρου) και όχι μετά την πώληση δεν σε ξέρω, δεν με ξέρεις, δεν υποφέρω και υποφέρεις (για να παραφράσω και μια ατάκα από παλιά ελληνική κωμική ταινία).Αυτό που οφείλω να καταθέσω δημόσια είναι ότι από το 1996 αγοράζω VW και η υποστήριξη από την αντιπροσωπεία και από το εξουσιοδοτημένο service στην Αγία Παρασκευή (ονόματα δεν λέμε, διαφήμιση δεν κάνουμε σε κανένα) είναι άριστη.
Το Clio είναι νεότερο μοντέλο και τεχνολογικά προηγμένο. Επιπλέον η χαμηλότερη κατανάλωση και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, φαίνονται σήμερα ιδιαίτερα σημαντικά. Βέβαια υπάρχουν και άλλες λύσεις. Σε αυτήν την κατηγορία θεωρώ σήμερα ως πολύ καλές επιλογές και σαν τιμές τα Clio, 208, Fiesta,i20, Rio.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΜΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ CLIO!
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ,ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ,ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ DIESEL.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Ο ΝΕΟΣ 1.2 TCE ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο 1.5 DCI.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΒΛΕΨΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ POLO,ΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ CLIO.
ειχα παραπονα απο το εσωτερικο των clio.... και απο τα σαζμαν επισης....ωσπου οδηγησα το καινουριο 1,5 dci. τα λογια ειναι περιτα που λεει και το τραγουδι. αν προσθεσεις και τον ερωτα που σου αποπνεει, τοτε δεν τιθεται ζητημα. τελειος κινητηρας, τελοιο σαζμαν, φοβερο τιμονι, κρατημα εστι και αλλοιως κορυφαιο, α! και καταναλωση τιποτα. τι αλλο να θελει κανεις. μια που το οδηγας, και μια που το αγοραζεις....
Δαγκωτό Clio!
Το νέο Renault Clio μιλάει κατευθείαν στην καρδιά με την όμορφη εμφάνισή του και το προτιμώ καλύτερα από το Polo, είναι πολύ όμορφο νεανικό και δυναμικό. Το Polo προτάσσει περισσότερο σαν βασικό του πλεονέκτημα την ποιότητα κατασκευής. Διαλέγω Clio με κλειστά μάτια... είναι τέλειο.
Η καρδιά επιτάσσει clio,ειδικά στην έκδοση rs,που μου αρέσει ιδιαίτερα,αλλά η λογική επιβάλλει,κάποιο από Ιαπωνία ή Κορέα μεριά.Αλλά αν πάρουμε το θέμα στεγνά,τότε vw,και ας μην είμαι fan,καθόλου της μάρκας,και αυτό σε βάθος χρόνου γιατί είναι πιο αξιόπιστο,για κανέναν άλλο λόγο,για τους υπόλοιπους λόγους renault.
Το clio σε όλες τους τις γενιές,ήταν πολύ καλά στημένο ως όχημα,με πάρα πολύ καλή ανάρτηση,με πάρα πολύ καλή εμφάνιση για κάποιους,για άλλους άσχημα,αλλά υποκειμενικά είναι αυτά.Λογική κατανάλωση.
Με εσωτερικό κατώτερο των περιστάσεων,κιβώτιο λίγο από αξιοπιστία.
Το polo,από την άλλη,διατηρεί ένα κλασσικό σχήμα ανά τα χρόνια,λιγότερο στημένο από το clio,αλλά ουδέτερο,δίχως εξάρσεις είτε σχεδιαστικές,είτε ηλεκτρομηχανολογικές.Με λιτό,αλλά κλασσικό εσωτερικό,καλή συναρμογή υλικών,μέχρι την λεπτομέρεια.
Με παραπάνω κατανάλωση,δεν είναι στα top της αξιοπιστίας,αλλά καλύτερο από το clio.Γενικά ουδέτερο σε όλα του.
Για την κάθεμια,και τον καθέναν,είναι υποκειμενική η επιλογή,βάση της μελέτης που κάνει,τι ιεραρχεί πρώτο,τι επιζητάει,τι μας αρέσει,τι προσωπικόι στυλ έχουμε,τα οικονομικά μας,τα προσωπικά μας θέλω.
Καλό είναι να λαμβάνουμε υπόψιν και την συντήρηση και την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου,οπότε να μην βρεθούμε προ εκπλήξεως.Το τι κάνουν οι υπόλοιποι δεν το βλέπουμε,αλλά το τι είναι καλό για εμάς προσωπικά.Οι όποιες υπερβολές κοστίζουν.
δεν τιθεται θεμα...clio και παλι clio!το polo το εχω οδηγησει,ειναι απροσωπο οδηγικα,μετριο σε αξιοπιστια και βενζινοβορο.αντιθετα το γαλλικο μοντελο που κατα το προσφατο παρελθον ημουν κατοχος με ικανοποιησε σε ολους τους τομεις εκτος ισως απο τον τομεα της ποιοτητας των υλικων στν καμπινα.παντως υπερτερει σε στησιμο,επιδοσεις,fun to drive αισθηση.τωρα εχω 1 laguna αλλα ακομα αναπολω το clio williams που πρωτομαθα να οδηγω και ακομα και το 1,2 μοντελο του 2005 που ειχα με ικανοποιησε απολυτα.