Το Engineering Center της Opel που βρίσκεται στα κεντρικά της εταιρίας στo Rüsselsheim, πρόκειται να μετατραπεί σε εργαστήριο ηλεκτροκίνησης: σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Kassel, την FLAVIA IT και την PLUGΆn CHARGE, δύο εταιρίες που ειδικεύονται στις υποδομές φόρτισης, ο κατασκευαστής θα διεξάγει έρευνες σχετικά με την εξεύρεση ιδανικών λύσεων στον τομέα των δικτύων ηλεκτροδότησης για το μέλλον. Το τριετές πρόγραμμα με την ονομασία «E-Mobility-LAB Hesse» πρόκειται να υποστηριχθεί από το Υπουργείο Οικονομίας, Ενέργειας, Μεταφορών και Ανάπτυξης του κρατιδίου του Hesse με κονδύλια του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης. Ανταποδοτικά, η Opel θα εγκαταστήσει ένα έξυπνο σύστημα φόρτισης και υποδομών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Μηχανολογικό της Κέντρο. Η εγκατάσταση των πρώτων σταθμών φόρτισης στο εργοστάσιο της Opel στο Rüsselsheim και στο Κέντρο Δοκιμών του Rodgau-Dudenhofen θα ξεκινήσει μάλιστα στους επόμενους μήνες.
Δείτε περισσότερα στο AutoTρίτη
Συνολικά θα δημιουργηθούν περισσότεροι από 160 σταθμοί φόρτισης οι οποίοι θα εξυπηρετούν τις ανάγκες φόρτισης του στόλου ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Μηχανολογικού Κέντρου. Εκτεταμένες και καλά μελετημένες προσομοιώσεις πολυάριθμων σεναρίων φόρτισης θα πραγματοποιηθούν με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα μεταβίβασης των αποτελεσμάτων τους. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αναπτύχθηκε μαζί με το House of Energy, το «think tank» (δεξαμενή σκέψης) που ασχολείται με την ενεργειακή μετάβαση του Hesse.
Πρόκειται για έναν ακόμα σταθμό στην πορεία της Opel που αποσκοπεί στην ανάληψη ηγετικού ρόλου στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, κάτι που συνιστά ξεκάθαρο στόχο του στρατηγικού της σχεδίου PACE! Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Rüsselsheim θα διαθέτει στην γκάμα της τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι τα τέλη του 2020, τα οποία θα είναι απολαυστικά στην οδήγηση και θα προωθήσουν τη ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Έως το 2024, μάλιστα, κάθε μοντέλο της γκάμας Opel θα διατίθεται και σε ηλεκτρική έκδοση.
Το μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Engineering Center του κατασκευαστή θα αντικατοπτρίζει την εικόνα των μετακινήσεων όπως αναμένεται να είναι το έτος 2035. Χάρη σ αυτό, οι συνεργάτες του προγράμματος θα αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις στον τομέα της ηλεκτρικής φόρτισης και στις απαιτήσεις εξάπλωσης του δικτύου. Το ρεύμα και ο χρόνος φόρτισης έχουν προσαρμοστεί με γνώμονα την ιδιαίτερη χρήση των υπό εξέλιξη αυτοκινήτων με τη βοήθεια ενός έξυπνου συστήματος ελέγχου. Οι έξυπνες υποδομές θα εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη φόρτιση όλου του στόλου παρά τις υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και όλο αυτό με την ελάχιστη δυνατή εξάπλωση του υπάρχοντος δικτύου ηλεκτροδότησης.
Επιπλέον, ένας μεγάλος συσσωρευτής, ο οποίος θα επαναχρησιμοποιεί μπαταρίες του Opel Ampera για την προσωρινή συσσώρευση ηλεκτρικής ενέργειας, θα εγκατασταθεί στο Κέντρο Δοκιμών του Rodgau-Dudenhofen. Αυτή η σταθερή εφαρμογή “δεύτερης ζωής”, όπως αποκαλείται, αποσκοπεί στην ελάφρυνση των φορτίων αιχμής και στη σταθεροποίηση του δικτύου ηλεκτροδότησης. Συνολικά 18 μπαταρίες αυτοκινήτων θα επαναχρησιμοποιηθούν στο συγκεκριμένο συσσωρευτή ο οποίος έχει τη δυνατότητα να παρέχει ηλεκτρισμό για ένα μήνα σε ένα νοικοκυριό τεσσάρων ατόμων.