ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι κόκκινες αναφορές της εβδομάδας, oδήγησαν την BMW στο 56% (από 83%).

Οι κόκκινες αναφορές της εβδομάδας, oδήγησαν την BMW στο 56% (από 83%).

27% έχασε η BMW!

35.129 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2015)

Οι κόκκινες αναφορές της εβδομάδας, oδήγησαν την BMW στο 56% (από 83%).

Τα αποτελέσματα του Autocheck, της μεγάλης έρευνας του Auto Τρίτη που δημοσιεύσαμε μια βδομάδα πριν, συγκέντρωσαν όπως ήταν επόμενο, το ενδιαφέρον όλων των αναγνωστών.
Το σχετικό άρθρο μας διαβάστηκε από 65 χιλιάδες αναγνώστες, ενώ 1500 απ αυτούς το κοινοποίησαν στο χρονολόγιο τους στο facebook, κάτι που σημαίνει ότι το είδαν 400 χιλιάδες ακόμα άτομα.Τα εκατοντάδες σχόλια αναγνωστών που ακολούθησαν έχουν σαν κοινό χαρακτηριστικό, ότι τα αποτελέσματα της έρευνας, συμφωνούν σε γενικές γραμμές, με την εικόνα που έχουν από το δικό τους αυτοκίνητο. Οι αναγνώστες διάβασαν και τις αναφορές και επιβραβεύσεις, στη μάρκα που τους ενδιέφερε και εκδήλωσαν την συμφωνία τους με αυτές, με 1.600 likes! που έβαλαν.
Υπήρξαν όμως αυτή τη βδομάδα και 240 νέες αναφορές, από αναγνώστες που επώνυμα (και δίνοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τους) θέλησαν να καταγράψουν και την δική τους εμπειρία με το αυτοκίνητο τους.Οι νέες αυτές αναφορές δεν έδωσαν σημαντικές διαφορές στην κατάταξη. Μοναδική εξαίρεση η BMW. Είχε 83%, ήταν δηλαδή κίτρινη, αλλά στα όρια του να γίνει πράσινη. Με τις νέες αναφορές έπεσε στο 56%, μια θέση πάνω από το 50% που προσδιορίζει τις κόκκινες μάρκες (αυτές δηλαδή που έχουν περισσότερους δυσαρεστημένους, παρά ευχαριστημένους κατόχους).Μια ματιά στις αναφορές της BMW, δείχνει ότι τα περισσότερα παράπονα αφορούν την Σειρά 3. Και σε άλλα μοντέλα ωστόσο καταγράφονται προβλήματα και ειδικότερα από πολλαπλασιαστές και αισθητήρες NOX, που είναι (λένε οι αναγνώστες) κοινό μυστικό ότι χαλάνε πολύ τακτικά και κοστίζουν πολύ ακριβά.Θα είχε ενδιαφέρον αν είχαμε και την άποψη της BMW για το θέμα αυτό. Σίγουρα ξέρει το θέμα και μπορεί να μας πει πως σκοπεύει να το αντιμετωπίσει.Εσείς τι λέτε; Πως νομίζετε ότι πρέπει να αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τέτοια επαναλαμβανόμενα προβλήματα, που δημιουργούν δυσαρεστημένους κατόχους και απειλούν να κοκκινίσουν μια μάρκα; Η δημοσίευση μια τέτοιας έρευνας, πόσο μπορεί να βοηθήσει στο να έχουμε καλύτερα αυτοκίνητα και υπηρεσίες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr