Οι κόκκινες αναφορές της εβδομάδας, oδήγησαν την BMW στο 56% (από 83%).
27% έχασε η BMW!
35.129 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2015)
Οι κόκκινες αναφορές της εβδομάδας, oδήγησαν την BMW στο 56% (από 83%).
Το σχετικό άρθρο μας διαβάστηκε από 65 χιλιάδες αναγνώστες, ενώ 1500 απ αυτούς το κοινοποίησαν στο χρονολόγιο τους στο facebook, κάτι που σημαίνει ότι το είδαν 400 χιλιάδες ακόμα άτομα.Τα εκατοντάδες σχόλια αναγνωστών που ακολούθησαν έχουν σαν κοινό χαρακτηριστικό, ότι τα αποτελέσματα της έρευνας, συμφωνούν σε γενικές γραμμές, με την εικόνα που έχουν από το δικό τους αυτοκίνητο. Οι αναγνώστες διάβασαν και τις αναφορές και επιβραβεύσεις, στη μάρκα που τους ενδιέφερε και εκδήλωσαν την συμφωνία τους με αυτές, με 1.600 likes! που έβαλαν.
Υπήρξαν όμως αυτή τη βδομάδα και 240 νέες αναφορές, από αναγνώστες που επώνυμα (και δίνοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τους) θέλησαν να καταγράψουν και την δική τους εμπειρία με το αυτοκίνητο τους.Οι νέες αυτές αναφορές δεν έδωσαν σημαντικές διαφορές στην κατάταξη. Μοναδική εξαίρεση η BMW. Είχε 83%, ήταν δηλαδή κίτρινη, αλλά στα όρια του να γίνει πράσινη. Με τις νέες αναφορές έπεσε στο 56%, μια θέση πάνω από το 50% που προσδιορίζει τις κόκκινες μάρκες (αυτές δηλαδή που έχουν περισσότερους δυσαρεστημένους, παρά ευχαριστημένους κατόχους).Μια ματιά στις αναφορές της BMW, δείχνει ότι τα περισσότερα παράπονα αφορούν την Σειρά 3. Και σε άλλα μοντέλα ωστόσο καταγράφονται προβλήματα και ειδικότερα από πολλαπλασιαστές και αισθητήρες NOX, που είναι (λένε οι αναγνώστες) κοινό μυστικό ότι χαλάνε πολύ τακτικά και κοστίζουν πολύ ακριβά.Θα είχε ενδιαφέρον αν είχαμε και την άποψη της BMW για το θέμα αυτό. Σίγουρα ξέρει το θέμα και μπορεί να μας πει πως σκοπεύει να το αντιμετωπίσει.Εσείς τι λέτε; Πως νομίζετε ότι πρέπει να αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τέτοια επαναλαμβανόμενα προβλήματα, που δημιουργούν δυσαρεστημένους κατόχους και απειλούν να κοκκινίσουν μια μάρκα; Η δημοσίευση μια τέτοιας έρευνας, πόσο μπορεί να βοηθήσει στο να έχουμε καλύτερα αυτοκίνητα και υπηρεσίες;
Δυστυχώς η bmw vwνοποιήθηκε ΣΕ ΟΛΑ ΤΗΣ, το μόνο που κράτησε στην οδήγηση που δεν την φτάνει ούτε το audi r8 είναι το συναίσθημα.Αν δείτε την σχεδίαση της είναι αντιγραφή της vw.Τα ανώτερα στελέχη της bmw πριν 10 χρόνια χλεύαζαν την vw και τώρα κάνουν ακριβώς τα ίδια, μικρός που είναι τελικά ο κόσμος.Εμπειρία από μικρά οχήματα της bmw δεν έχω, στα μεγάλα όμως είναι απαράδεκτη.Μετά την e92 m3 f30/32 απλά η m4 coupe f82 είναι για τα ΣΟΥΡΜΕΝΑ, όπως επίσης και η m5.Μία από τα ίδια και για την mercedes.Στο όνομα της πράσινης τεχνολογίας και ανάπτυξης, τα οχήματα γενικά και τα δικά τους γίναν πιο ευπαθή στις ζημιές, είναι πιο ραφιναρισμένα στην οδηγική αίσθηση σε σχέση με τα παλιά, τα μοτέρ τους είναι πάρα πολύ λίγα στις μετατροπές, αν δεν τοποθετήσεις παλιό μοτέρ για μετατροπή ΧΑΙΡΙ δεν έχει. Με την οικονομική συγκυρία τα δίκτυα της μειώνονται συνεχώς, όπως επίσης και τα επίσημα service τους. Κάτι πρέπει να γίνει.
KATA PROTON SYGNOMH POU GRAFO ME AYTHN THN GRAFH ALLA STO COMPUTER POU EXO TO AYSTRIAKO DEN EXO PROSVASEI STA ELLINIKA ,1) TO MEGALO PROVLHMA TIS BMW EINAI OTI EXEI SHKOSEI THN MYTH TIS KAI MPAINEI NERO MESA LEME STHN AYSTRIA AITIA EINAI TO RECOR POLHSAION POU EXEI KANEI STHN KINA KAI ALLES ANERXOMENES AGORES,2)H BMW HELLAS ANOIKH STHN BMW AYSTRIAS KAI EXEI ANTHROPOUS POU DEN EXOUN KAMIA IDEA TIS ELLINIKHS PRAGMATIKOTHTAS ALLA KI AYTOI POU EXOUN MINEI APO TOUS ELLHNES EINAI OTI XEIROTERO YPARXEI OSON AFORA THN EXYPHRETHSH PELATON,3)OSON AFORA TO DYKTIO ASTA NA PANE KALHNYXTA TA KALA SYNERGEIA META APO TIS PIESEIS KAI XORIS KAMIA YPOSTIRIXEI APO THN MAMA BMW KATEVASANE TAMPELES,4)ANTI NA KANOUN MIA KALH DIAFYMISH TOU SERVICE ME TIMES ELKISTIKES PROS TON KATOXO MIAS BMW KOITANE POS NA TON SKYSOUNE OPOS KAI POS THA KARPOTHOUN TA GARANTIE PROS OFELOS TOUS KAI MONO KAI OLA AYTA KI ALLA POLLA TA GRAFEI ENA AROSTOS BMWDAKIAS KAI KATOXOS ARKETON BMW TA TELEYTAIA 18 XRONIA LYPAME KYRIOI XYPNISTE GIATH O ODHGOS TIS BMW DEN EINAI OPOS PRIN KAPOIA XRONIA O SOSIALISTHS ME AKRES KAI MAYRO XRHMA ALLA ENA PRAGMATIKOS FYLOS THS MARKAS MIA KALH AGELADA POU VGAZEI FRESKO GALA KI ESEIS TON EXETE FTASEI NA ANAROTIETE AN EINE XAZOS H OXI ME TIS HLITHIES APANTHSEIS SAS SE SXEDON KATHE EROTHSH TOU
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ 335 ΚΑΜΠΡΙΟ ΤΟΥ 2008.ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 10 ΜΗΝΕΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΕΚ.ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΡΟΜΠΑ ΚΑΙ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ 1100ΕΥΡΩ .ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΑ 5 ΟΧΗΜΑΤΑ BMW ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,,,ΟΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2007 .ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΝΑ Χ3 3000 ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΕΧΩ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΕΙ.ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟ VW GROUP ΚΑΙ Η MERCEDES ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΛΛΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ BMW.88.000 ΕΥΡΩ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ENA ΤΑΞΙΔΙ???? ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ!!!!ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 10-01-2008 ΜΕ 60.000ΧΛΜ ΞΑΝΑΛΕΩ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΞΑΝΑΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ.
Άντε και η Mercedes επόμενη. Έχε χάρη που δεν έχω Mercedes να κάνω αναφορά, αλλά έχω τουλάχιστον 3-4 άτομα στο φιλικό περιβάλλον που θα άστραφταν και θα βροντούσαν με αυτά που τους έχουν τύχει. Τα άπειρα προβλήματα της Lancia Dedra μου το '92 τα έχει σχεδόν και η Mercedes C200 '08 του πεθερού μου...
οσο αφορα το ερωτημα στο τελος του αρθρου πιστευω οτι οι εταιρειες πρεπει να πληρωνουν τους δημοσιογραφους του ειδικου τυπου για να κανουν μοκο και να λενε οτι η εταιρεια ειναι σουπερ αξιοπιστη. Ουπς αυτο το κανουν ετσι και αλλιως.
Δυστυχώς είμαι και εγώ κάτοχος άλλης μιας προβληματικής 116 του 2008.το αυτοκίνητο έχει 107.000χλμ τώρα και μέχρι στιγμής του έχω αλλάξει 4 πολλαπλασιαστές,4μπεκ,διαφορικό,αισθητήρα νου,αισθητήρα για τον αερόσακο συνοδηγου(ζυγαριά στο κάθισμα),και τώρα το αυτοκίνητο στην εκκίνηση κόβει πολύ και μουγκρίζει λες και έχει φίλτροχοανη.επισης μετά τα 120 μυρίζει όλο το αυτοκινητο(καταλύτης).τα προβλήματα όλα ξεκίνησαν μετά τα 60000 χλμ.απαραδεκτο!!!!το αυτοκίνητο υπόψην οδηγείται μέχρι 140 χλμ ταχύτητα και οι αλλαγές το πολύ 3500 στροφές.τα συμπεράσματα δικά σας.
Που να ξεκινήσετε να μιλάτε για Mercedes να δείτε τι γίνεται. Απο προσωπική εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου, η BMW είναι μέτρια στην αξιοπιστία, μέτρια προς κακή στην ποιότητα κατασκευής (αναλόγως του κόστους) και άσχετα που εσείς τα εκθειάζατε όταν παρουσιάστηκαν. Η Mercedes απ' την άλλη και πάλι σε γενικές γραμμές, έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής και συναρμογής αλλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ αξιοπιστία. Αν τα λόγια μου δε σας είναι αρκετά ρίξτε μια ματιά στην ADAC, αν πάλι είστε κάτοχος καλά είναι να βγείτε επιτέλους και να πείτε την αλήθεια, δε χρειάζεται να τα κουκουλώνετε, δεν είστε μέτοχοι.
Αντε μπάς και ξυπνήσουν οι ιθύνοντες ειδικά της BMW Ελλάς που πουλάνε εξυπνάδα,απαξιώνουν τους πελάτες τους,σφυράνε αδιάφορα στα διάφορα προβλήματα που έχει η εταιρία στα μοντέλα της....Μπράβο συνεχίστε έτσι και του χρόνου στο πάτο αφού δε έχετε διώξει και τον τελευταίο bmwfan ...
Το χειροτερο ειναι πως τα Μ3 Ε92 τα Μ5 E60 M6 χτυπάνε μέταλλα μπιελών και η BMW σφυραει αδιάφορα και υποκρίνεται ; Κοροϊδεύει το πελάτη που θεωρητικά αγοράζει αμάξι Μ που υποτίθεται πως είναι η ναυαρχίδα της εταιρίας και δε μπαίνει στο κόπο με τιμιότητα όπως κάνουν άλλες εταιρίες super cars να πει στους πελάτες και κατόχους των ,στις 50,60000 χλμ αλλάξτε μέταλλα για να προστατεύσετε το κινητήρα σας Αντ αυτού λέει με τουπέ δεν εχουμε προβλήματα και δεν έχουμε κανει ανάκληση στους κινητήρες αυτους :D Bέβαια κοιτάνε να καλύψουν τη φήμη τους αφού αμάξια τους που σπάνε ακόμα και μέσα στην εγγύηση το κρύβουν επιμελώς ...... Γι αυτό κατόρθωσαν το ακατόρθωτο,να κάνουν την εταιρια μαγαζάκι και εχουμε και συνέχεια .... Μπείτε στο διαδίκτυο να δείτε και να μάθετε,ρίξτε μια ματιά στο M5 board....
Φυσικό είναι. εχω ενα mini cooper του 07 με 78800χλμ μέχρι τώρα και έχω αλλάξει τα εξής: ΨΥΓΕΙΟ στα 17709χλμ Αντικατάσταση αισθητήρα Λάμδα( εργατικά), αντ/ση πολλαπλής εξαγωγής,αισθητήρας Λαμδα στα 32305χλμ ΨΥΓΕΙΟ στα 32305χλμ, ΛΑΔΙ 5W-30LL4 4λτ στα 49998 ΛΑΔΙ 5W-30LL4 2λτ στα 54921 ΛΑΔΙ 5W-30LL4 4λτ στα 61770 ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΜΙΝΙ R56 στα 67496 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΥΚΑΜΠΤΟΥ ΣΩΛΗΝΑ ΑΝΑΡ στα 67708χλμ, ΛΑΔΙ 5W-30LL4 4λτ στα 68898 ΛΑΔΙ 5W-30LL4 2λτ στα 73550 ΛΑΔΙ 5W-30LL4 1λτ στα 75250 Ιμάντας Δυναμο,Μπουζί στα 77043 ΛΑΔΙ 5W-30LL4 1λτ στα 78056 ΛΑΔΙ 5W-30LL4 1λτ στα 79080. Ελα πές μου εσύ τώρα ότι είναι αξιόπιστη...!!!! του κ@λ@υ ειναι...!!!
Πότε έβγαζε η BMW αξιόπιστα αυτοκίνητα για να βγάλει και τώρα;
Έχω μια BMW E46 CI του 2003 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.Το αμάξι είναι αστέρι και είναι το καλύτερο που έχω οδηγήσει και έχω οδηγήσει τις πιο πολλές μάρκες.( Η χειρότερη για μένα είναι η VW και από τις καλύτερες η ΤΟΥΟΤΑ και NISSAN )Η αίσθηση της BMW δεν περιγράφεται.Όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν που και που προβλήματα και δεν μπορώ να ακούω για ψιλά όπως πολλαπλασιαστές και λοιπά.Το θέμα είναι τα χοντρά όπως τα καινούργια POLO που σβήνουν.Η BMW ήταν και παραμένει από τις κορυφαίες μάρκες.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 3 ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ Ε30,Ε36,Ε90 ΚΑΙ F ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ 316i.ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ BMW ΑΚΟΥΩ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.Η. ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΕΦΕΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΕ ΣΩΣΤΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΩΖΩ ΕΓΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ BMW BELGIUM ΚΑΝΩ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΑ SERVICE.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 316i Ε90 τα μπουζι εδω σου λενε στις 50.000km και στις 30.000 ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΗΤΑΝΕ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ.ΑΠΟ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΚΤΛ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ .ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΒΟΜΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΧΕΙ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΠΟ ΟΛΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΟΧΗΜΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ SLK ΤΟΥ 2004 ΑΦΗΣΤΕ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΗ,,,ΤΛΠ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΑΝ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ,,,ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΙΡΜΑ.Η BMW EINAI H MONH ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ CPRF,ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ,ΟΤΑΝ Η ΑΛΛΗ ΨΑΧΝΩΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΟΔΗΓΗΣ Η BMW ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΝΤΡΙΦΑΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ,Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΗΝ TESLA ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ,Η ΠΡΩΤΗ ΜΕ LASER LIGHTS ΦΩΤΙΣΜΟ ΚΛΠ.ΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΑΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.Η ΤΟΥΟΤΑ ΞΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ????ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΔΕΙΚΤΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ,,ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΜΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΕΙ.Η ΥΨΗΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΒΓΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ.
Μήπως το δείγμα είναι ιδιαίτερα μικρό για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα;
Δηλαδή το εργοστάσιο της BMW δεν έχει κάνει κάποια δήλωση για το θέμα αυτό; Αν όχι τότε μάλλον επείγει να το κάνει...
Οι nox είναι ακριβοί και η ανθεκτικότητά τους εξαρτάται από την ποιότητα καυσίμου. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως γιατί χρησιμοποιούνται nox ακόμα. Είναι παντελώς άχρηστοι.
Μήπως έχει κάνει ανάκληση για αυτά η εταιρεία;