Το Citroen C3 κρατά την παράδοση του «άνετου», με τη λειτουργία της ανάρτησης να απορροφά πολύ καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Στο δρόμο: Ανετο το C3, ευκολοδήγητο το Yaris, στιβαρό το i20
69.698 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2020)
Οι ισχυροί κινητήρες των 3 μοντέλων είναι σε θέση να τα κινήσουν εύκολα και σε εκτός πόλης διαδρομές χωρίς να ξεχνούν τον αστικό τους προσανατολισμό και αυτό είναι άλλο ένα κοινό χαρακτηριστικό τους. Οδηγικά λοιπόν, το C3 είναι το πιο άνετο και διακρίνεται για την πολύ καλή λειτουργία της ανάρτησής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα. Οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές επηρεάζουν λίγο την αίσθηση όχι όμως και την συμπεριφορά του, παραμένοντας ουδέτερο αλλά και ευχάριστο γενικότερα. Το πρώτο πράγμα που εκτιμά κανείς στο i20 με τον 1,0 T-GDI κινητήρα είναι η ευκολία χρήσης, η ευελιξία (10,2 μ. κύκλος στροφής) και η σταθερότητα που επιδεικνύει στο δρόμο, ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους. Η ποιοτική του κύλιση και η απορροφητικότητα της ανάρτησης υπερθεματίζουν το άνετο προφίλ του, ωστόσο το κορεατικό μοντέλο υστερεί στο κομμάτι της αίσθησης. Περνώντας στο Yaris τώρα, αυτό εστιάζει περισσότερο στον τομέα της άνεσης στην αστική καθημερινότητα, ενώ γενικότερα διαθέτει ένα πιο all around χαρακτήρα, αρκετό φιλικό προς το χρήστη. Είναι το πιο ευκολοδήγητο και αρκετά ευέλικτο (κύκλος στροφής 9,6 μ.), ενώ στον αυτοκινητόδρομο σε κερδίζει με τη σταθερότητά του.