Το "ανάποδο τιμόνι" είναι μια χρησιμότατη ικανότητα όταν προκαλούμε τα όρια ενός πισωκίνητου αυτοκινήτου.

5. Μια διαφορετική εντολή

212.983 Επισκέψεις στο άρθρο

Από τη στιγμή που ο εμπρός άξονας δεν είναι ο κινητήριος μια από τις πιο σημαντικές συνέπειες είναι αισθητή στα χέρια του οδηγού: το τιμόνι δεν επηρεάζεται πια το ίδιο από την κίνηση της ρόδας. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η απώλεια πρόσφυσης δεν ενημερώνει με την ίδια ένταση και σίγουρα όχι από το ίδιο σημείο. Μια σύσταση για τον οδηγό λοιπόν θα μπορούσε να είναι η αυξημένη εγρήγορση ως προς τα δρώμενα στον πίσω άξονα προσέχοντας τις αλλαγές ταχυτήτων, τη βύθιση του πεντάλ του γκαζιού και φυσικά το χειρισμό του τιμονιού. Φυσικά δε μπορούμε να παραλείψουμε τη βασικότερη από τις διορθώσεις που θα κληθεί να κάνει ο οδηγός, το λεγόμενο «ανάποδο τιμόνι» για τη θεραπεία της υπερστροφής. Αυτή είναι η κίνηση κατά την οποία όταν το πίσω μέρος ανοίγει την τροχιά του ο οδηγός στρίβει το τιμόνι προς την ίδια κατεύθυνση διατηρώντας την ευθεία πορεία του οχήματος και εμποδίζοντας το όχημα  να διαγράψει κύκλο. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center