3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η μάσκα θυμίζει το μονοθέσιο της εταιρείας ενώ στην έκδοση Cup το Clio RS είναι πιο «στημένο»
Το ανανεωμένο Clio RS
(4/5/2009)
Όπως συνέβη με τα Twingo RS και Megane RS, το ανανεωμένο Clio RS έρχεται σε δύο εκδόσεις τις 200 και 200 Cup. Το αυτοκίνητο δεν έχει ιδιαίτερες μηχανικές βελτιώσεις, με αυτές να περιορίζονται περισσότερο σε εμφάνιση και στήσιμο. Όπως και να χει παραμένει ένα ιδιαίτερα «ποθητό» μοντέλο.
Επανασχεδιαμένο diffuser και σχήμα για τις εξατμίσεις στο ανανεωμένο Clio RS
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Έτσι έχουμε την απλή έκδοση «200» και την πιο σκληροπυρηνική «200 Cup» για αυτούς που στο δρόμο θέλουν το απόλυτα στημένο Clio. Γενικά υπάρχει ανανεωμένη ανάρτηση, ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 10 χιλ. φτάνοντας 2.585 χιλ. για καλύτερη ευστάθεια. Στη στάνταρ έκδοση το αυτοκίνητο έχει 15% πιο μαλακά αμορτισέρ σε σχέση με το μοντέλο που κυκλοφορεί, παχύτερη αντιστρεπτική δοκό εμπρός (21 από 20 χιλ.), και ειδικά ελαστικά Sport Contact 3 σχεδιασμένα από την Continental ειδικά για το μοντέλο σε διαστάσεις 215/45 και ζάντες 17 ιντσών, κατά 1 κιλό ελαφρύτερες.Στην περίπτωση της έκδοσης Cup έχουμε 15% πιο σκληρή ανάρτηση σε σχέση με τον μοντέλο που αντικαθιστά, 7 χιλ. χαμηλότερο αμάξωμα, ενώ το αυτοκίνητο έχει πιο γρήγορο τιμόνι κατά 7,5%, και ξεχωρίζει εμφανισιακά από τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Εξωτερικά το ανανεωμένο Clio RS διαθέτει νέος σχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα, των φαναριών, και γενικότερα της αεροδυναμικής που θέλει να τονίσει τη σχέση της εταιρείας με το τμήμα της F1, ενώ επανασχεδιασμένο είναι επίσης και το πίσω diffuser. Το μοντέλο υπόσχεται κορυφαία αναλογία ιπποδύναμης στον τόνο που φτάνει του 166 ίππους/τόνο αφού το βάρος είναι πλέον τα 1.204 κιλά. Θα παρουσιαστεί επίσημα στις 15 Μαϊου με τις πωλήσεις να ξεκινούν στο τέλος Ιουνίου.