ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο ΣΕΑΑ ζητάει παράταση, η κυβέρνηση αρνείται. Εσείς τι θέλετε και τι πιστεύετε πως θα γίνει με τη μείωση του Ε.Τ.Τ;

Ο ΣΕΑΑ ζητάει παράταση, η κυβέρνηση αρνείται. Εσείς τι θέλετε και τι πιστεύετε πως θα γίνει με τη μείωση του Ε.Τ.Τ;

(8/7/2009)

Ποιος δε θέλει φτηνά αυτοκίνητα; Από ότι φαίνεται η κυβέρνηση που δείχνει προς παρόν τουλάχιστον αποφασισμένη σε 30 μέρες από σήμερα να δώσει τέλος στην τετράμηνη μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης, επαναφέροντας τις τιμές στα προηγούμενα επίπεδα.

Φυσικό είναι ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων να θέλει η μείωση του ΕΤΤ να παγιωθεί ώστε το προϊόν το οποίο εμπορεύεται να είναι πιο προσιτό και έτσι να διατηρηθεί η ζήτηση. Το ίδιο εκ πρώτης θέλουμε και οι περισσότεροι, αφού με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να αντικαθιστούμε το αυτοκίνητό μας συχνότερα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Όμως η κυβέρνηση επικαλούμενη τη διαρροή συναλλάγματος προς τα έξω εξηγεί πως η παράταση του μέτρου μπορεί να αποβεί ζημιογόνα για την οικονομία παρότι η είσπραξη του ΕΤΤ από μια ζωντανή αγορά γεμίζει τα ταμεία.

&&&& Και αυτό το τελευταίο σίγουρα το μέτρο το κατάφερε. Από το Νοέμβριο του 08 μέχρι και το Μάρτιο του 09 η αγορά αυτοκινήτου είχε πέσει 40% με ότι αυτό μεταφράζεται στα έσοδα στου κράτους από ΕΤΤ και ΦΠΑ.
Με το μέτρο η αγορά ζωντάνεψε και κρατήθηκε στο 5% κάτω σε σχέση με τους ίδιους μήνες πέρσι. Επίσης έσωσε από σίγουρο κλείσιμο πολλές επιχειρήσεις διατηρώντας θέσεις εργασίας που αλλιώς θα χάνονταν επιβαρύνοντας επιπλέον το δημόσιο.

&&&& Το φθηνότερο αυτοκίνητο βέβαια άλλαξε λίγο το τοπίο στο θέμα της χρήσης. Από τα δύο λίτρα και πάνω προστέθηκαν νέοι έκτατοι φόροι, επανέρχονται, έστω και υποτυπώδη τεκμήρια, ενώ υπάρχει και συζήτηση για αύξηση των τελών κυκλοφορίας.
Υπήρξε δηλαδή μια μετατόπιση από το κόστος αγοράς στο κόστος χρήσης. Όμως αν το μέτρο τελειώσει σε 30 μέρες, μένουμε και με ακριβά αυτοκίνητα και με επιβάρυνση στη χρήση. Επίσης δημιουργούνται και αναταράξεις στην αγορά.

&&&& Πως υπολογίζεται η αξία ενός μεταχειρισμένου. Και πως η απαξίωσή του. Ένα αυτοκίνητο που αγοράζεται αυτές τις μέρες με μειωμένη τιμή θα παρασύρει μαζί του στην απαξίωση ένα άλλο που θα αγοραστεί το Σεπτέμβριο με όλους τους φόρους.
Οι χαμηλωμένες τιμές στα καινούργια είναι φυσικό να διαμορφώνουν αντίστοιχα και τις τιμές των μεταχειρισμένων. Όμως ένα παράθυρο τεσσάρων μηνών δεν είναι σωστό να αλλάξει μονομιάς όλη την αγορά στο δεύτερο χέρι προς τα κάτω. Είναι άδικο και ασύμφορο για όλους. Και το κλίμα έχει ήδη διαμορφωθεί.

¶ρα τι πρέπει να κάνουμε; Η διαρροή συναλλάγματος είναι ένα ζήτημα, αφού βγάζει τον ελληνικό πλούτο από τη χώρα, όμως χωρίς το μειωμένο ΕΤΤ μένουμε με ακριβά αυτοκίνητα, ακριβά πλέον στη χρήση. Ο ΣΕΑΑ πιέζει και μπορεί η κυβέρνηση να υπαναχωρήσει πιθανώς με μια συνδυασμένη απόσυρση ή παράταση με μικρότερη μείωση του φόρου.
Εσείς τι θέλετε να γίνει; Φοβάστε μήπως ζημιωθεί το δημόσιο από τη διατήρηση του χαμηλού ΕΤΤ και φορολογηθούμε μετά από αλλού; Ή θέλετε φτηνό αυτοκίνητο πάνω από όλα; Τι νομίζετε πως θα συμβεί σε 30 μέρες;
Autotriti.gr
Citroen