Το Captiva μπορεί να κινηθεί γρήγορα στο χώμα. Η δύναμη αρχικά δίνεται εμπρός και ύστερα περνά πίσω σε ποσοστό μεχρι 50%.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Captiva μπορεί να κινηθεί γρήγορα στο χώμα. Η δύναμη αρχικά δίνεται εμπρός και ύστερα περνά πίσω σε ποσοστό μεχρι 50%.

Στο δρόμο και στο χώμα

(16/7/2009)

Έχοντας υπόψη το δεδομένο, ότι τα SUV είναι «καταδικασμένα» να περνούν λιγότερο από το 10% της ζωής τους στο χώμα, τότε και τα δύο οχήματα, όταν κληθούν για αυτό το 10% θα τα καταφέρουν χωρίς μεγάλες δυσκολίες. Έχουν της ίδιας φιλοσοφίας σύστημα τετρακίνησης, δηλαδή αρχικά η κίνηση μεταδίδεται εμπρός και στη συνέχεια, αναλόγως των συνθηκών, μεταφέρεται μέχρι 50% στον πίσω άξονα. Δυνατότητα «κλειδώματος» δεν υπάρχει στο Chevrolet Captiva, γεγονός που περιορίζει τις extreme χωμάτινες διαδρομές, συγκριτικά με το Santa Fe που θα «ξεκολλήσει» ευκολότερα. Κοντές σχέσεις δεν διαθέτει κανένα από τα δύο.


Ελαφρώς καλύτερες οι επιδόσεις του Santa Fe στο χώμα, εξαιτίας της δυνατότητας κλειδώματος. Στην άσφαλτο και τα δύο μοντέλα είναι προσανατολισμένα στην άνεση.

Ελαφρώς καλύτερες οι επιδόσεις του Santa Fe στο χώμα, εξαιτίας της δυνατότητας κλειδώματος. Στην άσφαλτο και τα δύο μοντέλα είναι προσανατολισμένα στην άνεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σημαντικότερο, είναι το υπόλοιπο 90% στο οποίο θα περάσουν τη «ζωή» τους. Στην άσφαλτο, λοιπόν, και τα δύο οχήματα διακρίνονται για την προσανατολισμένη στην άνεση οδική συμπεριφορά. Η ανάρτησή τους απορροφά με ευκολία της ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ στον αυτοκινητόδρομο διακρίνονται για τη σταθερότητά τους. Βέβαια, σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος γίνονται αισθητές. Το τιμόνι και των δύο δεν παρέχει τη πιο σαφή πληροφόρηση, ελαφρώς καλύτερο σε αίσθηση αυτό του Hyundai Santa Fe.
Μεταξύ των δύο, το τελευταίο υπερέχει ελαφρώς εξαιτίας της καλύτερης ηχομόνωσης και ποιότητα κύλισης.

PEUGEOT NEW EVANS
4green