Τι έχει το Opel Insignia που δεν έχουν τα άλλα μεσαία και πουλάει 1.000 αυτοκίνητα το μήνα;
(9/9/2009)
Χίλια αυτοκίνητα το μήνα είναι ένας αστρονομικός αριθμός για τα ελληνικά δεδομένα. Τα αυτοκίνητα που το φτάνουν ή το ξεπερνούν είναι συνήθως μικρά ή μικρομεσαία, ενώ πρέπει να υπάρχουν και κάποιες συνθήκες για να διατηρήσουν τέτοιες πωλήσεις. Το Opel Insignia όμως δεν είναι ούτε μικρό, ούτε μικρομεσαίο. Είναι το πρώτο μεσαίο που καταφέρνει τέτοιες πωλήσεις και μάλιστα για δύο συνεχόμενους μήνες. Γιατί;
Γερμανικό όμως είναι και το Ford Mondeo, όμως το Insignia πουλάει 4 φορές παραπάνω. Το μυστικό; Ο κινητήρας 1,6 τούρμπο που αποδίδει 180 ίππους, αριθμό που το Mondeo πρέπει να φτάσει στα 2,5 λίτρα για να ξεπεράσει. Με αυτό το μοτέρ το Insignia έχει σοβαρά γρήγορες επιδόσεις και ιδιαίτερα χαμηλή (για την απόδοση) κατανάλωση.
&&&& &&&& Όμως τούρμπο μοτέρ έχουν και άλλα γερμανικά μεσαία. Όπως το VW Passat που με τον νέο 1,8TSI διαθέτει 160 ίππους και μένει κάτω από το ψυχολογικό (και οικονομικό) όριο των δύο λίτρων. Μπορεί τα 200 επιπλέον κυβικά και 20 λιγότεροι ίπποι να μην γεμίζουν το μάτι όσο το μοτέρ του Insignia, όμως το πρόβλημα, σε σχέση με το Passat δεν είναι εκεί. Γιατί το Insignia έχει τη φρεσκάδα του νέου, όταν το Passat πλησιάζει στο τέλος, ενώ η έκδοση CC, παρά τη σχεδίαση ξεφεύγει σε τιμή.
&&&& Φρέσκο όμως και ιδιαίτερα προσιτό είναι και το Skoda Octavia5 που ανανεώθηκε με ιδιαίτερα καλαίσθητο τρόπο και δείχνει πιο premium από ποτέ. Είναι σχεδόν γερμανικό, έχει κινητήρες τούρμπο, όμως πουλάει λιγότερο από ότι το Insignia. Είναι όμως και μικρότερο, τουλάχιστον σε εξωτερικές διαστάσεις, και δείχνει λιγότερο λιμουζίνα από το Opel.
&&&& &&&& Φτάνουν όμως αυτοί οι τέσσερις λόγοι για να φέρουν ένα μεσαίο τόσο ψηλά; Είπαμε: Γερμανικό, μικρός κυβισμό με μεγάλη απόδοση, φρέσκο ντιζάιν και μεγάλοι χώροι. Αυτό ήταν που χρειαζόταν η αγορά του μεσαίου για να αναβιώσει; Ή μήπως το Insignia έχει το κάτι παραπάνω.
&&&& Κάτι που μιλάει κατευθείαν στον Έλληνα αγοραστή. Ισορροπεί το μοντέρνο με το κλασσικό στη σχεδίαση είναι η αλήθεια και δε δημιουργεί εχθρούς με τους ουδέτερους τρόπους του στο μάτι. Έχει το «σωστό» σχήμα τριών όγκων και «δείχνεται» πολύ σα λιμουζίνα, ενώ οι τεράστιοι τροχοί και το ελαφρώς κουπέ σχήμα το κάνουν να ανεβαίνει στα μάτια πολλών σε επίπεδα premium αυτοκινήτων σε κλάσμα όμως της τιμής τους.
&&&& Εσείς πως το βλέπετε το Insignia; Τι είναι αυτό που έχει και το κάνει τέτοια επιτυχία; Προσωπικά θα το αγοράζατε; Ή μήπως το έχετε ήδη; Και τι σας τραβάει (ή απωθεί) σε αυτό;
Το αμάξι το έχει συγγενικό μου πρόσωπο και καταλαβαίνω πόσο πολύ ψεύτες και ζηλιάρηδες είναι μερικοί με το Insignia που παίζει να μην έχουν μπει και ποτέ τους μέσα. Για το φίλο 2002g που λέει "τι παραπάμω καινοτομίες προσφέρει το Insignia από μια C-Class ή μια 320": φώτα AFL, Flex Ride, Opel Eye, ζώνες με διπλούς προεντατήρες. Όλα τα προηγούμενα δεν μπορείς να τα βρεις στην γκάμα των BMW και Mercedes. Τι παραπάνω καινοτομίες θέλεις λοιπόν από ένα αμάξι σχεδόν υποδιπλάσιας αξίας; Για το φίλο const "Το insignia το παίρνει όποιος δεν έχει τα χρήματα για το passat cc,και από ότι φαίνεται δεν τα έχουν πολλοί" Θα το αντιστρέψω και θα πω: τo passat cc το παίρνουν όσοι έχουν λεφτά για πέταμα. Με αρχική τιμή 29.000 και σαφώς πολλές και καλύτερες επιλογές σε αυτά τα λεφτά με κυριότερη το Insignia 2.0Τ. Και καλύτερο αμάξι και 60 αλογάκια παραπάνω. Δε σε χάλασε. Τέλος για όσους συγκρίνουν Opel με Skoda, Mazda, SEAT κτλ απλά δεν έχω σχόλια.
ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ MERCEDES C 200 ΤΟΥ 2007 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΠΡΩΤΑ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΜΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ Π.Χ ΜΕ 15000ΕΥΡΩ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΝΕΟ ΞΕΠΕΡΝΟΥΣΕ ΤΑ 40000ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ OPEL INSIGNIA ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ MERCEDES ΣΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΡΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ OPEL ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΕΝΑ OPEL 1.6T ME ENA MERCEDES 1600 NA ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΛΟΓΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
Το έχω εδώ και έναν μήνα (1.6Τ) Το αμάξι απλά δεν παίζεται... Τι μου αρέσει στο insignia? Όπως έγραψα και σε σχετικό forum μου αρέσουν: 1.Το σφυριγμα της τουρμπίνας 2.Το μαξιλαράκι για τη μέση(αχχχχ) 3.Σίγουρα το afl 4.Ο θαυμασμός του κουμπάρου (audάκιας α4) 5.Η γλυκιά φωνούλα του navi 6.Η ερώτηση του γείτονα στο παιδι μου (12 ετών): τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου? 7.Η μαγκιά να οδηγείς με 70 χλμ. και να φοβάται ο από πίσω να σε προσπεράσει σκεφτόμενος τις πιθανές συνεπειες... κλπ...κλπ...κλπ...
Πλάκα έχουν οι ελληνάρες που μετά τη EuroNCAP, τον TUV και τόσους άλλους οργανισμούς, πλέον αμφισβητούν και τις πωλήσεις του Insignia. Κάτι θα ξέρουν καλύτερα....
Παρατηρώ ότι πολλοί κάτοχοι VW είναι κομπλεξαρισμένοι επειδή έδωσαν παραπάνω λεφτά από όσο άξιζε το αμάξι τους. Για να παρηγορήσουν τους εαυτούς τους κάνουν επιθέσεις σε οποιαδήποτε άλλη εταιρία βγάλει ένα πιο ολοκληρωμένο αμάξι που είναι και πιο συμφέρουσα αγορά από τις αντίστοιχες προτάσεις την VW (όπως το Insignia ας πούμε). Δεν πειράζει. Ξυδάκι την επόμενη φορά και θα σας περάσει.
Σχετικά με τα ΤΟΥΟΤΑ αυτά που προσφέρουν ειναι πολυ λιγα σε σχέση με το κόστος τους ...... Προτιμώ ενα αυτοκίνητο που στρίβει σωστά και φρενάρει σωστά παρα ενα αυτοκίνητο που υποτίθεται οτι δεν βγάζει βλάβες!
OPEL INSIGNIA ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΟΜΟΡΦΟ, ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΟΛΟΥΣ ΡΟΥΑ ΜΑΤ
ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΤΟ CHEVROLET CRUZE ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ 4 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΚΑΘΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΚΕΣ ΤΗΣ GM ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΔΙΑ.
Mia xara ine to Insignia. Gia tin Opel pou anekathen ixe sidiritiko design kai simvatiko concept, to Insignia ine proodos. Kapoioi exoun apothimena kai ipostirizoun ta VW. Kapote kala itan ta VW. Tora... asta na pane. Eidika to Passat CC ine mia kaki apomimisi tis CLS h allios i CLS tou ftoxou...
το Insignia είναι το ομορφότερο μεσαίο. Ο σχεδιασμός του παραπέμπει σε premium μεγάλο αυτοκίνητο. Το βλέπεις στο δρόμο και δεν περιμένεις να δεις το σήμα της opel, αλλά της Jaguar
Εξαιρετικό αυτ/το!!!Ας μην μείνουμε στις πωλήσεις που σημειώνει στην Ελλάδα και ας πάμε στις πωλήσεις του α΄τριμήνου 2009 στην Ευρώπη.100.000 τεμάχια αν αυτό λέει κάτι τότε τι να πω? Η λειτουργία μιας ακόμη βάρδιας (σε περίοδο οικονομικής κρίσης)στο εργοστάσιο στη Γερμανία προκειμένου ανταπεξέλθει η εταιρεία στις παραγγελίες είναι και αυτό μύθος? Όχι βέβαια,το αυτοκίνητο είναι άριστο διατίθεται σε μεγάλη γκάμα εκδόσεων και εξοπλισμού που ο καθένας θα βρεί αυτό που του ταιριάζει και σε τιμή μικρότερη από αυτό που αξίζει. Η opel με το insignia τάραξε τα νερά και προκάλεσε πονοκέφαλο σε ομοεθνείς και μη κατασκευαστές . Το 1.6 Τ το έχω οδηγήσει, είναι μια τίμια αγορά σε τιμή μακράν του ανταγωνισμού του και θεωρώ ότι ουδεμία σχέση μπορεί να έχει με το 'παπουδίστικο' passat ,το αδιάφορο οπτικά για μένα octavia και το υποτονικό (120 ΗP- 1.300 κιλά) ,κρίμα για την εξαιρετική του σχεδίαση, Mazda 6 .Ανύπαρκτοι εξωτερικοί θόρυβοι,τέλεια ποιότητα κύλισης.εξαιρετική οδική συμπεριφορά και πάνω από τις 2.200 στροφές το αυτ/το χάνεται στο βάθος του αυτοκινητόδρομου αφήνωντας πίσω εχθρούς και ανταγωνιστές να θαυμάζουν στο πίσω μέρος του την ενσωματωμένη αεροτομή και την διπλή απόλυξη της εξάτμισης. Ευχαριστώ για το χώρο που μου διατέθηκε..
Όλα τα στοιχεία που αναφέρετε είναι σωστά και μετρούν θετικά, δίδοντάς του μια πολύ καλή σχέση αξίας-τιμής. Επειδή το είδα με προσοχή από κοντά, οι ενστάσεις μου έχουν να κάνουν κυρίως α) με την εκμετάλλευση των χώρων, που δεν είναι η ιδανική. Όχι ότι είναι μικροί αλλά αν είναι να "φορτωθείς" ένα αμάξι 4,8+ μέτρα, θα έπρεπε οι χώροι να είναι καλύτεροι. Για παράδειγμα στο ίδιου μεγέθους Superb "παθαίνεις πλάκα" με τους χώρους του β) τα εμπρός καθίσματά του μου φάνηκαν κάπως σκληρά, το δε πίσω απαράδεκτο (λεπτό, σκληρό και με κλειστοφοβική αίσθηση γ) τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του 1.6Τ δεν είναι και τα πιο καλά αφού δεν πρόκειται για έναν ιδιαίτερα εξελιγμένο κινητήρα (λεπτομέρεια αλλά όλα μετράνε). Πάντως, έχει πολύ σύγχρονη εικόνα το αμάξι και δικαίως πουλάει.
είμαι κάτοχος του 2.0Τ 4χ4. το αυτ/το είναι υπέροχο και μπορώ να το συγκρίνω μόνο με πολύ ακριβότερα μοντέλα. σχεδιαστικά δε (και ειδικά στο εσωτερικό), το προτιμώ σίγουρα απο αυτά. διαβάζω ορισμένα ανυπόστατα επιχειρήματα για το αντίθετο (τα οποία θα μπορούσνα να απαντηθούν ένα προς ένα, αν υπήρχε λόγος), αλλά κανείς δε μπορεί να ξέρει καλύτερα απο αυτόν πού έχει κ χρησιμοποιεί το αυτ/το... τα έχαι όλα. μηχανολογικά, σχεδιαστικά, τεχνολογικά, οδηγηκά και τιμολογιακά. ορισμένα προβλήματα, είναι κάτω του αναμενόμενου για καινούριο αυτ/το και σίγουρα λιγότερα και λιγότερο σοβαρα,απο ότι ακριβώτερων ανταγωνιστών. τέλος τα περισσότερα, έχουν ήδη διορθωθεί.
Περίεργο όν ο Έλλην.Έχει μια ανεξήγητη ψύχωση με τους Γερμανούς.Επειδή είναι, ως λαός,σκυθρωποί και σοβαροί οδηγείται συμπερασματικά και σχεδόν αξιωματικά οτι όλα τα προϊόντα που κατασκευάζουν είναι υπέρτερα των άλλων.Προσοχή: Δεν λέω οτι τα γερμανικά προϊόντα, και δη τα αυτοκίνητα, δεν είναι ποιοτικά, απλώς δεν αγαπώ τις ψυχωτικές εμμονές.Επίσης δεν εκτιμώ διόλου τις εξωφρενικές τιμές των Γερμανικών αυτοκινήτων και τις σχέσεις τιμών και ιπποδύναμής τους.Το Insignia δεν είναι άσχημο αμάξι.Προσωπικά δεν θα το αγόραζα ποτέ γιατί δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα-βαρκαρόλες.Γουστάρω πιο μαζεμένα,γρήγορα και ευέλικτα.Βολεύουν περισσότερο στην πόλη και με μια σχετική παραχώρηση είναι καλύτερα ΚΑΙ στο ταξίδι άν είναι ποιοτικά κατασκευασμένα.Επιπροσθέτως τα "μακριά" αυτοκίνητα "προσθέτουν" χρόνια σ'αυτόν που τα οδηγεί και είναι βενζινοβόρα.Όπως και να έχει περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.Υπάρχουν όμως κι αλλού αγορές εκτός της Γερμανικής
mages ena tha sas po twra poy mpeike kai i aposyrsh tha xesth sto taliro poy leei kai o logos h opel
Takas.... Παιδια το θεμα αυτοκινητο οπως και καθε αλλο πραγμα στην ζωη ειναι υποκειμενικο.Το αυτοκινητο ειναι ολοκαινουργιο λογικο ειναι να υπαρχουν καποια προβληματα τα οποια συνεχως αναβαθμιζονται στις αντιπροσωπειες(δεν ειναι αναγκη να ειναι και χαλασμενο ενα αυτ/το που βρισκεται στο συνεργειο)).Αυτο δειχνει ενδιαφερον απο την μαμα εταιρεια.Να πουμε οτι ειναι best of the value για οικογενειες και οχι μονο.Το CC που λετε καταρχας ειναι 4θεσιο και θελει και πολλα λεφτα,οσο για VW και SKODA αμαν πια, καθε 6μηνο και αλλο μοντελο σκιζοντας αυτους που εχουν ηδη αγορασει το προηγουμενο και ολο facelift και τιποτα ουσιωδες.Η τεχνολογια πανω στο αυτ/το ειναι αρκετα χρονια μπροστα απο αλλα...Opel eye, Flexride, Afl τεχνολογια που δεν τολμουν να βαλουν σε αλλα αυτ/τα μονο και μονο γιατι δεν θα μπορουσαν να πουλησουν.Αυτα και συγνωμη για τα πολλα μου λογια.
Ειμαι κατοχος ενος 1,6Τ Sport εδω και 2 μηνες και αισιως εχω 5000χλμ.. Αναρωτιεμαι που ειναι οι παιδικες ασθενιες που αναφερονται και εαν αυτες θεωρουνται παιδικες ασθενιες... Μερικοι θα πρεπει να ξυπνησουν και να βγαλουν τις παρωπίδες! Καλα θα κανετε να βρειτε καποιον και να το δοκιμασετε... τα λεμε μετα!
ta proskefala, poy prostatevoyn ton afxena, h proti eteria poy ta evale se aftokinito, htan h opel.
Λογικό είναι να πουλήσει, είναι γερμανικό που για τον Έλληνα μετράει σαν εγγύηση, είναι πανέμορφη λιμουζίνα, έχει γκάζια και προσιτή τιμή. Ακόμα και εγώ που θεωρώ παραχώρηση να πάω από Honda/Toyota σε οποιαδήποτε γερμανική μάρκα (βλέπε Mercedes, Bmw, Audi, πόσο μάλλον VW και OPEL) θα το γλυκοκοίταζα σαν πακέτο. Πάντως για να δει κανείς την λάθος εικόνα που έχει ο Έλληνας περί τιμών και prestige θυμίζω ότι το Audi που ανέφερε παρακάτω ο φίλος σαν φτηνότερη επιλογή από Mercedes και BMW είναι ποιοτικότερο και, αν δεν το δέχεστε αυτό, ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ από Mercedes και BMW. Ένα ΓΥΜΝΟ A4 με το ταμπλό μες το πλαστικό έχει περισσότερα λεφτά από την αντίστοιχη 3άρα που θα είναι full στο δέρμα και στο ξύλο και παρόλα αυτά το Audi πουλάει παραπάνω. Όποιος έχει οδηγήσει όλα τα παραπάνω ξέρει γιατί. ;)
TO KOΣΤΟΣ KAI TO ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΟ OPEL INSIGNIA, ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ 150ΕΥΡΩ. AYTO EINAI TO KOΣΤΟΣ! ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟ.
an den mporeis na pareis mercedes c class h bmw 3 anagkastika pairneis auto..alla ta alla 2 einai pio mprosta distixos..
H OPEL αυτή την περίοδο είναι γενικά ένα ερωτηματικό. Η (κακή) αξιοπιστία της τα τελευταία 10 χρόνια, το δεύτερο. Τεχνολογικά είναι προηγμένο, για την κατηγορία του, η εμφάνιση του και η τιμή δελεαστική. Το κόστος για service και ανταλλακτικά επίσης πολύ μεγάλο (για την κατηγορία του). Βλέποντας το ως μία μακροπρόθεσμη αγορά δεν θα το επέλεγα.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ 'ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ'...? Ε ΡΕ ΓΕΛΙΑ...
Η OPEL σας δουλεύει και εσείς τρέχετε και τους τα ακουμπάτε. Για ρωτήστε τι περιλαμβάνει η "6αχρονη εγγύηση" και θα καταλάβετε ότι στην ουσία είναι 2χρονη. Σαν τη WV και τη Ford, δεν τολμάει κανένας Γερμανός να εγγυηθεί τα αυτοκίνητά του πάνω από το υποχρεωτικό όριο γιατί θα μπει μέσα!
Πάρε Σκοντα να σκουντας και Πεζώ να περπατάς, Γερμανό για να πονάς, Γιαπωνέζο να πετας!
Ως κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (1.6Τ) θα ήθελα να εκφράσω την γνώμη μου, καθώς διάβασα πολλά σχόλια σχετικά με την συμπεριφορά του, ότι δεν πάει βήμα και ότι πραγματικό αυτοκίνητα είναι το VW κτλ. Έψαχνα ένα αυτοκίνητο με χώρους και πρακτικότητα, καλή ποιότητα κατασκευής, με όμορφο design (αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό), γύρω στα ¤25000 με φτηνά service και σπορτίφ στοιχεία. Πιστεύω ότι το εν λόγω αυτοκίνητο έχει όλα τα παραπάνω και το απολαμβάνω πολύ. Η έκδοση Sport (με flexride κτλ.) πραγματικά αξίζει. Δεν θα αναλύσω τους λόγους που δεν αγόρασα μοντέλο άλλης εταιρίας, αλλά θα σταθώ μόνο στο θέμα Passat. Το απλό είναι πολλά χρόνια στην αγορά και φαίνεται από την σχεδίαση του. Το CC είναι ωραίο αλλά ακριβό. Όμως, και φτηνώ να ήταν, δεν θα το επέλεγα λόγω αξιοπιστίας και ακριβών service (αυτά τα λέω από εμπειρία ως κάτοχος δύο VW στο παρελθόν...). Τέλος, σε απάντηση ότι τα 2000 Insignia που πουλήθηκαν σε 2 μήνες είναι διαφήμιση, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω πως δεν είναι. 1019 ταξινομήθηκαν τον Ιούλιο και 1017 τον Αυγουστο (πηγή ΣΕΑΑ). Οι ιδιοκτήτες τους κάτι ξέρουν ;-)
Έχετε καταλάβει όλοι όσοι λέτε ότι η είδηση είναι ψεύτικη... ότι γέμισε η Αθήνα με τη λιμουζίνα της OPEL σε έξι μήνες περίπου? Κι όσο να 'ναι ένα τέτοιο αμάξι δεν περνά ποτέ απαρατήρητο....η Opel θα ανέβει ακόμη περοσσότερο και με το νέο Astra που είναι επίσης εντυπωσιακό....το ίδιο είχε γίνει αν θυμάστε και με το Corsa όταν είχε πρωτοβγεί....χαμός από Corsa πλέον στους δρόμους.....
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ `ΗΜΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ INSIGNIA KAI SUPERB.ΤΕΛΊΚΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΩΡΟΥΣ Η ΟΠΕΛ ΛΕΕΙ 500 ΛΙΤΡΑ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΤΟ ΠΩΛΗΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 460.ΟΙ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.Η ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ SUPERB ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ.ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΔΕΙΤΑΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ
-ΘΑ ΗΜΟΥΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΝ ΕΚΑΙΓΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ:ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΣΑΙ ΤΑ "ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ" ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΧΩΡΙΣ . . .ΝΑ ΚΑΙΓΕΣΑΙ.- ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! - ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ -G.M.-ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΗEI ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ OPEL. - ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΗΚΕ!
Σ΄όλα αυτά προσθέτεις το service κάθε 30 και τα 6 έτη εγγύηση στα μηχανικά μέρη και ..αγγίζεις το"μυστικό" της TOYOTA.Αποκτάς ένα αμάξι που,ψυχολογικά-θεωριτικά τουλάχιστον,θα σ'έχει..ξεκούραστο.
Πλεονεκτηματα insignia 1/ οδικη συμπεριφορα και αναρτησεις πολυ βελτιωμενες Οχι υποστροφη οπως συνηθως εχουν αυτοκινητα ιδιου ογκου και κυβισμου 2/ Νεα σχεδισαση Βεβαιως πιο λιμουζινα 3/ Σπορ αισθηση στο dashroom ΟΧΙ μεγαλα display αλλα οργανα 2/
Δεν θέλει και ιδιαίτερη ανάλυση: Αν όντως πουλάει αυτά τα νούμερα (γιατί παρακάτω αμφισβητείται), είναι γιατί πρόκειται απλά για ένα πολύ όμορφο και ταυτόχρονα προσιτό 4θυρο κουπέ (δηλαδή δεν είναι στο κόστος μιας CLS, ούτε καν ενός Passat CC). Τα λοιπά χαρακτηριστικά βρίσκονται πάνω - κάτω σε όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα και λίγο ως ελάχιστη σημασία έχουν.
Απλά πρέπει όλοι σιγά σιγά να συνηθίσουμε να βλέπουμε πρώτη σε πωλήσεις την OPEL γιατί με το Insignia,το καινούργιο Astra και το Corsa να παραμενει αρκετά φρέσκο δεν έχει αντίπαλο....
Στο δρόμο σπάνια το βλεπεις, προφανώς εκτελωνισμοί είναι και οχι πωλήσεις.Σε κάθε περίπτωση τραβάει το θέμα των 180 ίππων και φυσικά η βαριά ''τευτονική’’ σχεδίαση που αρέσει στους κακόγουστους έλληνες ίσως γιατί θυμίζει λίγο από Mercedes.
oti plironeis...perneis...pali kala pou exei megali eggueisi
Μετα απο 180.000 Κμ σε Vectra 2.0Τ Πηγα στο Insignia sportourer 2.0Τ. Ενα βημα εμπρος, σε πολλα σημεια, δισταγμοι σε πολλα αλλα. Εξακολουθει να εχει πηδαλιο αντι για τιμονι ( σε αισθηση) πολλα αξεσουαρ (night vision αεραναρτηση κλπ ) εξακολουθουν να του λειπουν , ωστε να φτασει στην Α κατηγορια. Εειναι καλυτερο και σιγουρα δεν πληρωνεις σηματακι ( BMW MERCEDES) . Πολυ καλη προσπαθεια Opel , ειστε στο σωστο δρομο . Ελπιζω το επομενο μου να ειναι το Insignia OPC sportourer.
Το insignia το παίρνει όποιος δεν έχει τα χρήματα για το passat cc,και από ότι φαίνεται δεν τα έχουν πολλοί..
SABE. Καλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω νέο αυτοκίνητο και παρακολουθω το τελευταίο διαστημα τανέα γύρω από τα νεα μοντέλα και τα πιθανα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα του καθενος. Κι εγώ όπως και πολλοί άλλοι περιμέναμε να δούμε αυτό το αυτοκίνητο για το οποίο έγινε τόσος πολύς ντόρος πριν ακομη έρθει στην Ελλάδα... Ειναι αλήθεια πως έχει ένα εντυπωσιακό στυλ, όταν το δεις με την πρωτη ματιά. Πιστεύω όμως πως όλοι θα πρέπει να βλέπουμε λίγο πιο πέρα από τον εξωτερικό σχεδιασμό ενός αυτοκινήτου.Για τους φίλους που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ασ ανατρέξουν στα φορουμ της opel,για να ανακαλύψουν κι αυτοί με τη σειρά τους πως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι και τόσο τέλειο όσο δείχνει.. Οι ίδιοι οι κάτοχοι του insignia αναφέρουν πολλές παιδικές ασθένειες του αυτοκινητου μέσα στο foroum και απομοιθοποιουν απο μονοι τους το τέλειο insignia!! θα προτιμούσα να ήταν περισσότερο προσεγμένο κι ας ήταν και ακριβότερο.. Ακόμη εκείνο που δεν θα πρέπει να απραβλέψουμε είναι και η δινή θέση της ίδιας της opel σαν εταιρίας. Μήπως είναι κι αυτός ένας λόγος που το μοντέλο είναι τόσο φθηνό; Θα συμφωνήσω με τους φίλους που λένε πως εξίσου καλά από θέμα τιμής ειναι και το super b , exeo, mazda 6, mondeo,τα οποία προσωπικά θεωρώ και πιο αξιόπιστα από ότι το insignia. Αν πάλι κάποιος εχει το σύνδρομο του γερμανικού αυτοκινήτου με ό,τι αυτό συνεπάγεται και θέλι να μην περνά απαρατήρητος στον δρομο τότε θα μπορουσε με κάτι παραπανω να παρει πιο αξιοπιστα αυτοκινητα όπως το A4, Α5 ή το passat cc... Τελειώνοντας πιστεύω πως έχει στηθεί ένα πολύ καλό μαρκετινγκ γύρω απο το insignia το οποίο φυσικά και δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα. Αργά ή γρήγορα το πραγμα θα ξεφουσκώσει..
Σε 1-2 χρονια θα ψαχνουν να το πουλησουν για να παρουν ενα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αυτοκινητο.......βλεπε ΤΟΥΟΤΑ.!!!!!!!!!!!!
ότι και να λέμε είναι opel ...τα τελευταία χρόνια δεν με πείθει. Σχεδιαστικά είναι φανταστικό τα 180ps καλά αλλά...θα περιμένω για να δω εάν θα βγάλει προβλήματα. Η μεγάλη μου απογοήτευση μου ήρθε όταν άνοιξα τον κινητήρα του...δεν έχει κάλυμμα κινητήρα απο κάτω ούτε κάλυμμα του μοτέρ ούτε ηχομόνωση....έπρεπε να πληρώσω εξτρά για τα αυτονόητα.
Ποιότητα,εμφάνιση,νέο κιβώτιο,τετρακίνηση,35,7 Kgr ροπής στα 2.000 κυβικά με τιμή full extra 35.000.Απλά τέλειο.
Δεν πουλαει 1000 το μηνα στην Ελλαδα με Τ Ι Π Ο Τ Α. Το συγκεκεριμενο αρθρο για διαφημιση μου μοιαζει,.. Εσεις βλέπετε πολλά τέτοια στο δρόμο? Το Golf πουλάει και το βλέπω.. αυτό με ΤΙΠΟΤΑ. Το αυτοκίνητο ψηφίστηκε (από δημοσιογράφους!!!) ως car of the year που αποτελεί μηχανισμό προώθησης παρά ουσίας (τι παραπάμω καινοτομίες προσφέρει το Insignia από μια C-Class ή μια 320 ειδικά ως προσθιοκίνητο με μακράν υποδιέστερη κατανομή βάρους).
Το αυτοκίνητο είναι τεχνολογικό διαμάντι. Τί vw και skoda!. Αν διαβάσετε "ξένες" ιστοσελίδες θα δείτε τις καλύτερες κριτικές. Ανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης, παθητικής ασφάλεια, φρένα, ποιότητα κύλισης και βέβαια γερμανική φιλοσοφία κατασκευής. Όλα αυτά συνθέτουν ενα εκπληκτικό σύνολο με ένα ΑΚΡΩΣ γραμμικό κινητήρα. Το turbo είναι κορυφαίο. Ένα αντικειμενικά όμορφο κουπέ. Σαφώς ένα σκαλί πάνω απο VW!!!
Οι ερωτησεις επι του θεματος ειναι . . . Συγκεκριμενες . . . ! 1) Εσείς πως το βλέπετε το Insignia; 2) Τι είναι αυτό που έχει και το κάνει τέτοια επιτυχία; 3) Προσωπικά θα το αγοράζατε; 4) Ή μήπως το έχετε ήδη; 5) Και τι σας τραβάει (ή απωθεί) σε αυτό; Απαντησεις !!! - Η αλλη Αποψη ! 1) Σαν ενα (σχεδιαστικα) καλο αυτοκινητο , το οποιο κερδιζει την πρωτη ματια ! επιτελους η opel φανηκε λιγο πριν το θανατο ! 2) προσωπικα , εχει απο τις καλυτερες διαφημισεις για το συγκεκριμενο μοντελο , που πιστευω οτι επιρεαστηκαν πολυ οι αγοραστες του ! και σαν 2ο εχει απο τις ποιο σπορ sedan εμφανισεις , που ψαχνουν να βρουν οι περισοτεροι , ολοι μιλανε αν τους παρατηρησεις , για την εξωτερικη σχεδιαση και οχι για την εσωτερικη ποιοτητα ! 3) ΟΧΙ , δεν θα αγοραζα απο μια εταιρεια που πειραματιζετε εδω και πολλα χρονια , να βγαλει ενα σωστο , αξιοπιστο , και γρηγορο αυτοκινητο ! 4) Δεν το εχω ! και ουτε θελω να το αποκτησω ! 5) με τραβαει Η σχεδιαση του και τα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας , αλλα με απωθει η ΜΑΡΚΑ ! Συγνωμη προς τους Opelόφιλους ! δεν κατηγορω την επιλογη της αγορας τους , απλα καταθετω την προσωπικη μου αποψη ! Δημοκρατια , και ελευθερια του λογου δεν εχουμε ?
4θυρο αμάξι δεν αγοράζω με τίποτα ΔΕΝ χωράει τίποτα, τζάμπα τα 4,80 μέτρα του
Χμ! Το έκανα test drive μαζί με άλλα 10-12 αθτοκίνητα. Δεν με ενθουσίασε. Κλασικό Opel. Η αίσθησή του, ίδια με το γερασμένο Vectra, θόρυβος απο τις αναρτήσεις, αίσθηση διακοπτών και χειρηστηρίων κλπ. ¨ομορφο, όταν το βλέπεις στις εκθέσεις, αλλά όχι τόσο εντυπωσιακό στον δρόμο, τελικά. Για να το πάρεις φορτωμένο, έπρεπε να εντρφήσεις σε ένα τεράστιο κατάλογο με Extras. Γιατί όμως πουλάει; Γιατί είναι φτηνότερο απο το A4 και ο Ελληνας θέλει μπιχλιμπιδια. Δεν ψάχνει για καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο. Ηδη τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά του Insignia περνάνε παιδικές ασθαίνιες, όπως όλα τα OPEL. Καινούργιο αυτοκίνητο και τα Συνεργεία είναι γεμάτα.
Το αυτοκίνητο το έχω εδώ και 6 μήνες (1.6 Τurbo). Είναι απλώς καταπληκτικό. Τέλειος σχεδιασμός, εσωτερικό που παραπέμπει σε πολύ ακριβότερο μοντέλο (ειδικά με την 7άρα οθόνη), το Flex Ride είναι όλα τα λεφτά, κρίμα που δεν έχω το AFL. Είναι το πιο value for money αυτοκίνητο που είχα ποτέ (και είχα αρκετά). Οποιος το σκέφτεται, να προχωρήσει άφοβα.
οι καλές πωλήσεις του Insignia είναι αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο ; Αν όχι, χρειάζεται πραγματικά σχόλιο ;
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ TEST DRIVE ΠΡΙΝ 6 ΜΗΝΕΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ MONDEO 1.6 GHIA, ΑΛΛΑ ΟΡΙΣΤΕ ΤΙ ΜΕ ΕΠΗΡΡΕΑΣΕ: - ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ 1.8, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ 'ΒΑΡΥ' ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΠΙΡΤΑΔΑΣ. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠ/ΠΕΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ...). ΑΝ ΕΙΧΑ ΟΔΟΓΗΣΕΙ ΤΟ 1.6Τ, ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΕΙΧΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ. - ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΑ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΕΨΑΝ ΝΑ ΜΕ ΦΑΝΕ!! 'OPEL ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ;; ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΕΣΎ;' ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ, ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΣΑΙ.. - ΠΑΡΟΤΙ ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ (ΠΡΙΝ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΕΛΗ) ΕΙΧΕ ΤΡΕΛΛΗ ΚΡΙΣΗ, Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΕ. ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ, ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ. ΕΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ VW ΟΠΟΤΕ ΕΒΑΛΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ Χ. - ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΟΣΕΩΝ ΜΕ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ) ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ. ΕΤΣΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΤΟ MONDEO, ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΤΟΚΕΣ. - ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΛΙΓΟ. Σ'ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΠΗΡΡΕΑΣΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ 'ΠΑΤΗΣΕ' ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Α150 ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΟΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
Πιστεύω οτι για την κατηγορία του είναι οτι καλύτερο (συμπεριλαμβάνου και τα σέρβις του χιλιόμετρα- τιμή). Και φυσικά η εμφάνιση του εχει το ''κλικ'' που τραβάει όλα τα μάτια απ΄το περάσμα του.
ειμαι λατρης των suv αλλα με την προτροπη ενος φιλου πηγα να δω το insignia(απλα για να του κανω το χατιρι-δεν τα παω καλα με τις κουρσες).το αμαξι ειναι απλα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ.εφτασα ενα βημα απ το να το παραγγειλω(με μειωμενο τελος ταξινομησης).τελευταια στιγμη το ακυρωσα και το εχω σκυλομετανιωσει.επαναλαμβανω ΤΕΛΕΙΟ.και λιγα πουλαει....
Το έχει αγοράσει ο αδερφός μου στην 2 λιτρη εκδοση 4χ4 ειναι απίστευτο αυτοκίνητο.πολύ καλή κατασκευή και λογική σχετικα με τον ανταγωνισμό τιμη. Το πρωτο "σωστό" ποιοτικά αυτοκίνητο της OPEL Την συγκεκριμένη έκδοση σκεφτομαι να αγοράσω αμεσα και εγώ.
gia na agoraseis ena autokinita me ta simerina dedomena prepei na ta xei ola! etsi k to insignia! einai germaniko, poiotiko, sxetika aksiopisto, 6 xronia eggyisi, omorfo mesa k eksw, grigoro, aneto, me kalous xwrous k panw apo ola sthn epoxi pou zoume fthino!
ΚΑΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑZDA 6 EINAI ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΜΟΡΦΙΑ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ - ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟ JAPAN ΟΧΙ ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΙ.... ΤΕΛΟΣ
καλο design αλλα απο ποιοτητα εσωτερικου....αστα. πηγα το ειδα και ξενερωσα
Εγώ προσωπικά είμαι λάτρης των Γαλλικών αυτοκινήτων λόγω οδικής συμπεριφοράς και design αλλά το Insignia με την πρώτη ματιά σε κερδίζει αμέσως γιατί έχει πολυ όμορφη σχεδίαση...
Τι να συζητάμε; Το αυτοκίνητο είναι φετίχ!!! Κρίμα που δεν μπορώ να το πάρω!!!
Πολύ όμορφο, κουπέ λιμουζίνα με δυνατό μοτέρ και καλή τιμή...Είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του...
Κινητήρας 1.600cc με 180 ίππους?Ποιό skoda octavia το έχει αυτο?ή μάλλον ποιό απο το group vag έχει κάτι παρόμοιο?και σε αυτή την τιμή?με σχεδίαση μοντέρνα και διόλου άσχημη ίσως κάτι ανάμεσα σε MERCEDES C CLASS και AUDI A4 1.8Τ!!!!και σίγουρα το κοινό του είναι αυτό που βαρέθηκε ή απλα δεν μπορεί να αποκτήσει/συντηρήσει κάποιο απο τα παραπάνω.....
Είμαι κατοχος εδώ και 3 μήνες ενος OPEL INSINGIA 1600 τουρμπο ,το αυτοκίνητο είναι απλα πανέμορφο,τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικα,συνδιάζει ενα γρήγορο σπόρ αυτοκίνητο και μια λιμουζίνα ,το όνειρο κάθε Ελληνα οικογενειάρχη
Σιγά μην πούλησε χίλια. Μάλλον αναφέρεται ο συντάκτης στα εκτελωνισμένα που έσπευσε να προωθήσει η αντιπροσωπεία στην αγορά, προεξοφλώντας ότι θα απορροφηθούν.
Eνταξει μην τρελενεστε.Μαζεμενες παραδοσεις απο καθυστερηση πολλων μηνων κ εκτελωνισμενα απο την οπελ για να κρατηθει χαμηλα η τιμη.Ξερω οτι δεν θα δω το σχολιο μου αλλα αυτη ειναι η αληθεια.Στην οπελ δουλευω.
Καλησπέρα σε όλους.Είμαι κάτοχος ενός insignia 1.6T SPORT από τα τέλη Μαρτίου και είμαι πολύ ευχαριστημένος μεχρι στιγμής.Δεν είναι μόνο η ισορροπημένη εξωτερική και εσωτερική εικόνα του μοντέλου.Εμφανισιακά σε προδιαθέτει θετικά για την ποιότητα του και τις επιδόσεις του αλλά και το πολυ καλό στήσιμο που έχει στο δρόμο.Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις (έκδοση sport)δίνουν άλλο πάτημα στο δρόμο και μπορεις να επιλέξεις τον τρόπο που θα αντιδρα τόσο το πλαίσιο όσο και ο κινητήρας του.Επίσης η βραδυνή οδήγηση χάρη στα AFL+ είναι πραγματική απόλαυση,και πολλά άλλα σε ένα πακέτο που η τιμή του συμφέρει.Πιστέυω ότι εκτός από ένα ολοκληρωμένο μοντέλο έχει και μία πληθώρα εκδόσεων,κινητήρων και εξοπλισμού που μπορεί ο καθένας να βρει το μοντέλο που του ταιριάζει.Ισως η απήχηση που έχει σε εμας δεν είναι μόνο το περιτυλιγμα του αλλα το γεγονός ότι οι άλλες μάρκες δε φαίνεται να ψάχτηκαν και πολύ όπως έκανε η Opel αυτή τη φορά και οπως όλα δείχνουν δικαιώνεται.
Τα OPEL πρίν 30 χρόνια ήταν αμάξια. Καλά και απλά. Το opel kadett που είχα είχε βγει παλικάρι. Την πάτησα και πήρα astra και το μετάνιωσα. Το insignia τι να σας πω, δεν το εξετάζω σαν εκδοχή αγοράς. Μάλλον για Volvo s40 με βλέπω. Καλό αμάξι και ακόμα σε τιμές με μειωμένο τέλος ταξινόμησης.
Αυτό που έχει είναι η εμφάνιση.Είναι το πιο όμορφο sedan που κυκλοφορεί με ένα φοβερό κινητήρα για τα ελληνικά δεδομένα.Και τον κινητήρα να μην είχε πάλι α πούλαγε λόγο εμφάνισης.Είναι πάρα πολλά τα παραδείγματα με αμάξια που είναι πιο φθηνά που όμως δεν πουλάνε.
teleia diafhmish k prow8hsh apo thn etaireia einai arketa
ΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΑΡΑΓΕ? ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ. ΜΟΛΙΣ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΝΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΗΞΕΡΑΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ TEST DRIVE ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ. ΕΛΕΟΣ ΟΜΩΣ .... ΕΛΕΟΣ. ΖΗΤΩ ΤΟ INSIGNIA.
Καλό μάρκετινγκ.
Πολλά θα μπορούσαμε να πούμε για το Insignia και την εμφάνιση του... Η εμφάνιση ενός αυτοκινήτου εχει να κάνει με κριτήρια άκρως υποκειμενικά. Υπάρχουν όμως κάποιες εξαιρέσεις στον κανόνα, δηλαδή περιπτώσεις που το υποκειμενικό γίνεται αντικειμενικό. Αν μιλήσουμε για λουλούδια (πχ) η τουλίπα μπορεί να θεωρηθεί όμορφο ή και αδιάφορο ως λουλούδι, ακόμα και άσχημο. Αν μιλήσουμε όμως για ένα μπουμπούκι τριαντάφυλλο, κανείς δεν θα υπάρξει που να μην αποδεχθεί ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό όμορφο κλασσικό αριστοκρατικό λουλούδι. Μπορεί να φαίνεται κουραστικό ίσως και άτοπο το παράδειγμα, όμως με αυτό θέλω να δηλώσω ότι το Insignia έχει καταφέρει κυρίως με την εμφάνιση του να δημιουργήσει σχεδόν αστραπιαία την εικόνα του ολοκληρωμένου από κάθε άποψη αυτοκινήτου, το οποίο επιπλέον διαθέτει και μία "αντικειμενική" πλέον γοητεία, κάτι που στα χρόνια που ζω δεν θυμάμαι να έχει συμβεί με άλλο αυτοκίνητο. Αν σκεφθούμε πάντως ότι δεν είναι ούτε διάδοχο μοντέλο ενός αντίστοιχης αποδοχής αυτοκινήτου, καθώς και ότι η κατασκευάστρια εταιρία έχει ιδιαίτερα αβέβαιο μέλλον, τα πράγματα γίνοντια πιο ξεκάθαρα. Δεν είμαι ιδιοκτήτης Insignia, θα ήθελα πολύ όμως να ήμουν..!!!
Einai polydiafhmismeno kai "fthno" osoi agorazoun Opel apla 8eloun ena "germaniko" aytokinhto kai analoga me ta kefalea pou dia8etoun ksekinoun apo Mercedes-BMW, meta AUDI gia fthnotera, pio katw VW kai telos SKODA-SEAT-OPEL, to eixa sta xeria mou gia 2 evdomades kai 2800km peripou kai den mporw na vrw ton logo pou kapoios 8a to agorasei afou ektos apo to "psyxologiko" noumero twn 180HP oi opoioi den yparxoun pou8ena, kinoun apla to azyghsto plaisio o8wntas to paliomoditikhs texnologias systhma diay8yshs ekei pou gernei o dromos kai to makry amakswma se "trampalisma" perasmenwn dekaetiwn, apo apopshs kinhthra apla se paratetamenh klhsth kai aniforikh diadromh anevazei 8ermokrasia panw apo 110c kai peytei ekpliktika h apodwsh tou... Gia to koino ths opel omws kaka ta psemmata einai ena pragmatika kainourio kai kalo aytokinhto, ena dwro pou tous to xrwstage xronia twra h opel, etsi kialiws oi agorastes tou 8a ektimhsoun toys xwrous kai to "made in germany" kai eleidh kyrios 8a einai hlikias 40 kai me oikogeneia kai paidia den 8a anakalypsoun pote isws tis adynamies pou exei, kai omologoumenos an den tis eixe 8a kostize oso mia Merc. :))))
Η απάντηση στο ερωτημά σας είναι προφανής αν κοιτάξετε την φωτογραφία που έχετε το Insignia. Εξωτερικά είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο με μία καινούρια MERCEDES(και εσωτερικά ακόμα ωραιότερο) με μόνη διαφορά το σήμα στη μάσκα, και ότι έχει τη μισή τιμή....ΤΟ ΌΝΕΙΡΟ ΤΟΥ νεο Ελληνα έγινε πραγματικότητα! :-))
Το νεο insignia καταφερε να προκαλεσει τους αγοραστες του κ οχι μονο με διαφορα κριτηρια.Τα αντικειμενικα κριτηρια ειναι η αποδοση του κινητηρα το προσεγμενο και πολυ εμφανισιμο εσωτερικο του,κ η φρεσκια κ δυναμικη εξωτερικη εμφανιση.Περα απο τα αντικειμενικα κριτηρια ερχονται να συμπληρωσουν την επιτυχια του η καταπληκτικη τιμη του η οποια ακομη κ στην περιπτωση που ο βασικος εξολπλισμος δε σου αρκει ερχεται απλοχερα να σου χαρισει επιπλεον ανεσεις κ βελτιωσεις χωρις να ξεφευγει απο τα ορια(19'' ζαντες), αλλα επισης μεγαλο μερος της επιτυχιας οφειλετε κ στο ονομα της ιδιας της Opel με οτι αυτο συναπαγεται.Ναι μεν οι υπολοιποι Γερμανοι ειναι ανταγωνιστικοι αλλα οταν ερχεται η ωρα να αγορασεις, τα 20 αλογα του Passat σε συναρτηση με την συντηριτικη εμφανιση μοιαζουν λιγα, όπως και το ονομα του Τσεχου μπροστα στον Γερμανο.Αρα περα απο αντικειμενικης αποψης ειναι κ ψυχολογικο το θεμα.
ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΟΜΟΡΦΟ ΤΑΜΠΛΟ,ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ....ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΕ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΟΠΕΛ.
Επιλέγω INSIGNIA SPORTS TOURER 2.O 4x4 άξιος ανταγωνιστής του AUDI A4 2.0 QUATTRO
σε 2 χρονια θα ψαχνουν να το πουλησουν για να αγορασουν Πραγματικο Αυτοκινητο (VW).
ΠΡΟΣΦΑΤΑ 1 ΦΙΛΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ INSIGNIA 1.6T.Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΚΟΝΑ...ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΜΑΞΩΜΑ,ΠΟΛΛΑ ΓΚΑΖΙΑ-ΓΙΑ ΟΠΕΛ ΜΙΛΑΜΕ!-ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ.ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ.ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΛΗΝ...ΜΟΥ ΠΙΑΣΤΗΚΕ Η ΜΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΟΠΟΥ ΜΕΝΟΥΜΕ,ΚΟΙΝΩΣ Η ΑΝΕΣΗ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ!ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΑΣΤΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΤΕ!ΒΑΡΕΤΟ ΑΜΑΞΙ ΟΔΗΓΙΚΑ.ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΔΙΑ!ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΝΑ...ΑΕΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ!ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ 23500ΕΥΡΩ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ 1 ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΙΝΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ...ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΑΜΑΞΙ.ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ.ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ C5 H ALFA 159.O ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΨΥΧΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙ PREMIUM!