ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επανέρχεται η απόσυρση με νέους όρους και σε συνδυασμό με τέλη κυκλοφορίας. Πιστεύετε πως είναι ευκαιρία ή «παγίδα»;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επανέρχεται η απόσυρση με νέους όρους και σε συνδυασμό με τέλη κυκλοφορίας. Πιστεύετε πως είναι ευκαιρία ή «παγίδα»;

(9/9/2010)

Ξανά έρχεται στο προσκήνιο η απόσυρση. Η κυβέρνηση θέλει λεφτά και ο φόροι από το τέλος ταξινόμησης και το ΦΠΑ δεν εισπράττονται όταν η αγορά του αυτοκινήτου είναι πεσμένη. Αν κόψει στο μισό το τέλος ταξινόμησης και φτηνύνουν τα αυτοκίνητα η αύξηση των πωλήσεων θα αντισταθμίσει το μειωμένο φόρο. Εσείς όμως θα αγοράσετε;

Κανονικά πρέπει. Και πρέπει να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία για φτηνότερα αυτοκίνητα για έναν και μόνο λόγο: τα τέλη κυκλοφορίας. Γιατί όσοι έχουν ξεμείνει με παλιότερα αυτοκίνητα θα κληθούν να πληρώσουν τη νύφη μόνοι τους. Οι πληροφορίες λένε πως η απόσυρση θα γίνεται με κίνητρο το μειωμένο τέλος ταξινόμησης τουλάχιστον κατά 50% (η μείωση θα κλιμακώνεται ώστε τα φθηνότερα αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού να έχουν μεγαλύτερη έκπτωση). &&&& &&&& ¶ρα θα μπορεί κανείς να πάει το παλιό του μοντέλο για απόσυρση και να πάρει ένα νέο σε σαφώς χαμηλότερη τιμή από τώρα. Που σε συνδυασμό με τις ήδη χαμηλές τιμές που υπάρχουν τώρα θα κάνει την περίσταση πραγματικό κελεπούρι. &&&& &&&& Πέραν αυτού όμως υπάρχουν και τα τέλη κυκλοφορίας. Οι πληροφορίες μιλάνε για 0,5 ως 2 ευρώ το γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα στα νέα μοντέλα. Τα παλιά θα μείνουν ως έχουν (με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα). Ένα σύγχρονο μικρομεσαίο μοντέλο με 140 γραμμάρια θα πληρώνει δηλαδή το χρόνο γύρω στα 140 ευρώ αν η κλιμάκωση αντανακλά την κατηγορία του αυτοκινήτου όπως αναμένεται. Για τα μικρά η μείωση θα είναι ακόμη μεγαλύτερη σε σχέση με σήμερα. &&&& &&&& &&&& &&&& Το θέμα βέβαια είναι κατά πόσο αυτή τη φορά η απόσυρση θα κρατήσει. Ή ακόμη κατά πόσο γίνεται με σκοπό να απαλλαγεί κανείς από το παλιό του αυτοκίνητο και να πάρει ένα νέο φτηνότερα που θα του στοιχίζει λιγότερα να το σταματήσει. Γιατί την τελευταία φορά που μειώθηκε το τέλος ταξινόμησης, όσοι «ψώνισαν» βρέθηκαν μετά να πληρώνουν διάφορους φόρους και έκτακτα χαράτσια. &&&& &&&& Υπάρχει λοιπόν ένα θέμα εμπιστοσύνης. Από τη μία το σχέδιο ακούγεται καλό και φαίνεται πραγματική ευκαιρία, από την άλλη οι αμαρτίες του πρόσφατου παρελθόντος (αν και με διαφορετικές συνθήκες και κυβέρνηση) δημιουργούν φοβίες. &&&& &&&& Εσείς τι λέτε; Θα το εμπιστευόσασταν προκειμένου να πάρετε μειώσετε το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου σας; Θα το βλέπατε σαν ευκαιρία να αποκτήσετε φτηνά ένα σύγχρονο μη ρυπογόνο μοντέλο; Ή θα φοβηθείτε πως πρόκειται για παγίδα και θα το αφήσετε να περάσει; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Citroen