Επανέρχεται η απόσυρση με νέους όρους και σε συνδυασμό με τέλη κυκλοφορίας. Πιστεύετε πως είναι ευκαιρία ή «παγίδα»;
(9/9/2010)
Ξανά έρχεται στο προσκήνιο η απόσυρση. Η κυβέρνηση θέλει λεφτά και ο φόροι από το τέλος ταξινόμησης και το ΦΠΑ δεν εισπράττονται όταν η αγορά του αυτοκινήτου είναι πεσμένη. Αν κόψει στο μισό το τέλος ταξινόμησης και φτηνύνουν τα αυτοκίνητα η αύξηση των πωλήσεων θα αντισταθμίσει το μειωμένο φόρο. Εσείς όμως θα αγοράσετε;
Κανονικά πρέπει. Και πρέπει να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία για φτηνότερα αυτοκίνητα για έναν και μόνο λόγο: τα τέλη κυκλοφορίας. Γιατί όσοι έχουν ξεμείνει με παλιότερα αυτοκίνητα θα κληθούν να πληρώσουν τη νύφη μόνοι τους. Οι πληροφορίες λένε πως η απόσυρση θα γίνεται με κίνητρο το μειωμένο τέλος ταξινόμησης τουλάχιστον κατά 50% (η μείωση θα κλιμακώνεται ώστε τα φθηνότερα αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού να έχουν μεγαλύτερη έκπτωση). &&&& &&&& ¶ρα θα μπορεί κανείς να πάει το παλιό του μοντέλο για απόσυρση και να πάρει ένα νέο σε σαφώς χαμηλότερη τιμή από τώρα. Που σε συνδυασμό με τις ήδη χαμηλές τιμές που υπάρχουν τώρα θα κάνει την περίσταση πραγματικό κελεπούρι. &&&& &&&& Πέραν αυτού όμως υπάρχουν και τα τέλη κυκλοφορίας. Οι πληροφορίες μιλάνε για 0,5 ως 2 ευρώ το γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα στα νέα μοντέλα. Τα παλιά θα μείνουν ως έχουν (με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα). Ένα σύγχρονο μικρομεσαίο μοντέλο με 140 γραμμάρια θα πληρώνει δηλαδή το χρόνο γύρω στα 140 ευρώ αν η κλιμάκωση αντανακλά την κατηγορία του αυτοκινήτου όπως αναμένεται. Για τα μικρά η μείωση θα είναι ακόμη μεγαλύτερη σε σχέση με σήμερα. &&&& &&&& &&&& &&&& Το θέμα βέβαια είναι κατά πόσο αυτή τη φορά η απόσυρση θα κρατήσει. Ή ακόμη κατά πόσο γίνεται με σκοπό να απαλλαγεί κανείς από το παλιό του αυτοκίνητο και να πάρει ένα νέο φτηνότερα που θα του στοιχίζει λιγότερα να το σταματήσει. Γιατί την τελευταία φορά που μειώθηκε το τέλος ταξινόμησης, όσοι «ψώνισαν» βρέθηκαν μετά να πληρώνουν διάφορους φόρους και έκτακτα χαράτσια. &&&& &&&& Υπάρχει λοιπόν ένα θέμα εμπιστοσύνης. Από τη μία το σχέδιο ακούγεται καλό και φαίνεται πραγματική ευκαιρία, από την άλλη οι αμαρτίες του πρόσφατου παρελθόντος (αν και με διαφορετικές συνθήκες και κυβέρνηση) δημιουργούν φοβίες. &&&& &&&& Εσείς τι λέτε; Θα το εμπιστευόσασταν προκειμένου να πάρετε μειώσετε το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου σας; Θα το βλέπατε σαν ευκαιρία να αποκτήσετε φτηνά ένα σύγχρονο μη ρυπογόνο μοντέλο; Ή θα φοβηθείτε πως πρόκειται για παγίδα και θα το αφήσετε να περάσει; Τι λέτε;
εγω παντως παιδια ειμαι απο αυτουσ που ειχαν αποσυρη το αυτοκινητο μου απο την υποτιθεμενη αποσυρση σουφλια !!!!!!!!!σασ λεω ομοσ οτι δεν εχω παρει ουτε ενα ευρο ακομα .........και δεν κσερω πλεον τι εχει γινει τελικα,!! αν καποιοσ ξερει ασ το ανακοινωση εδω!!! ευχαριστω εκ των προτερων
Ρε παιδια για το φόρο πολυτέλειας είπαν κάτι;
Ειναι ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝ ΥΒΡΙΔΙΚΑ με φορο πολυτέλειας και κατα τα άλλα να το παίζουν "πρασινη ανάπτυξη" και πρασινα άλογα...!!
Το συγκεκριμένο μέτρο έρχεται να αντιμετωπίσει δύο προβλήματα. Πρώτον την υστέρηση εσόδων σε επίπεδο φόρων και δεύτερον την κατρακύλα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτων η οποία οδηγεί στην περαιτέρω ενίσχυση της ήδη μεγάλης ανεργίας. Με αυτό τον τρόπο θα ξεναενεργοποιηθεί η αγορά αυτοκινήτου ενώ το κράτος θα εισπράξει τους διαφεύγοντες φόρους. Κατά την ταπεινή μου άποψη αποτελεί ένα καλό μέτρο αρκεί να σχεδιαστεί και να πραγματοποιηθεί με τη σωστή λογική. Η σωστή λογική βέβαια συνιστά την ολική αποφυγή αυτού που έγινε την προηγούμενη φορά που μειώθηκε το τέλος ταξινόμησης στο μισό. Γιατί τότε πολλοί Έλληνες βρήκαν την ευκαιρία να αγοράσουν σε εξαιρετικά μειωμένη τιμή αμάξια με πολλά κυβικά που μετά αδυνατούσαν να συντηρήσουν. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις περιπτώσεις Cayenne, Grand Cherokee και λοιπών "θηρίων" αλλά και στην αγορά ενός πολύ πιο ταπεινού Focus ST. Τι να κάνουμε κύριοι/-ες πάντα το κράτος θα θεωρεί εξωτικό ότι είναι άνω των 2000 κ.εκ. και έτσι του είναι πιο εύκολο να το φορολογήσει χωρίς πολλές τύψεις... Αυτή τη φορά θα πρέπει να γίνει ένας τέτοιος σχεδιασμός ώστε το 10-15ετίας ημιχρέπι αμάξι που δεν-το-επισκευάζω-γιατί-δεν-αξίζει-να-ρίξω-ούτε-5ευρώ να αντικατασταθεί από ένα υγιές μικρομεσαίο χαμηλού κυβισμού-κατανάλωσης-ρύπων και όχι από κάποιο "θηρίο"...
Οι δικές μου προτάσεις επί του θέματος είναι:
- ΚΑΜΙΑ μείωση του τέλους ταξινόμησης για οχήματα που εμπίπτουν στο φόρο πολυτελείας
- ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ της κυκλοφορίας των diesel αυτοκινήτων τελευταίας τεχνολογίας Euro και περίληψή τους στο μέτρο
- Αλλαγή του υπολογισμού όλων των φόρων του αυτοκινήτου με βάση τις εκπομπές CO2(καθώς και του κόστους της ασφάλειας)
Για να δούμε την "ευκαιρία":
Έστω ότι έχω ΙΧ για απόσυρση. Στην καλύτερη περίπτωση θα κερδίσω 1000 ευρώ από την αξία του και άλλα 1000 από τη μείωση του τέλους.
¶λλα max 300 ευρώ το χρόνο από τα τέλη.
Για ένα αυτοκίνητο αξίας 15000 ευρώ, και θεωρώντας δεδομένο ότι δεν έχω χρήματα στην άκρη (αν είχα θα ήμουν ευκατάστατος και πιθανότατα θα αγόραζα πιο ακριβό αυτοκίνητο), θα πληρώνω στην καλύτερη περίπτωση 250 ευρώ το μήνα για 6 χρόνια.
Για ποια ακριβώς "ευκαιρία" μιλάει ο αρθρογράφος?
Επιβαρύνομαι αντί για 250 ευρώ το μήνα, 300 το χρόνο, και κρατάω το παλιό μου αμαξάκι..
Ούτε δραχμή σε τράπεζες και ξένες εταιρίες πιά..
ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ.ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ FORD KUGA 2.5T.ΠΟΣΑ KUGA ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ? Μ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΘΕΣΟΥΝ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ? ΑΠΛΑ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΣΧΟΤΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ...ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ!!!
Η μειωση των τελων ταξινομησης στο 50% δηλαδη αν ενα 1000αρι κοστιζει 9500Ε θα εχουμε εκπτωση 300-500Ε περιπου,ειναι μηδαμινα τα κινητρα
Πραγματικα κινητρα ειναι για αγορα καινουριου αυτοκινητου να πληρωσουμε τα τελη ταξινομησης και να χαρισουνε το Φπα
Για ριξτε μια ματια στην Αγγλια ενα αυτοκινητο που κοστιζει εδω 13.000Ε εκει κοστιζει 10.500λιρες , μηπως το νταβατζιλικι στην Ελλαδα παει συννεφο;
το παραμικρο οικονομικο ωφελος ειναι μιας 1ης ταξης κινητρο για να αποκτήσουμε καινούριο αυτοκίνητο και να ξεβρωμίσουν οι πόλεις απο σακαράκες που σε τελική ανάλυση και οικονομικά ασύμφορες είναι και το περιβάλλον στο οποιο ζουμε επιβαρυνουν....
Με μία κυβέρνηση που κέρδισε τις εκλογές με ψέματα και ανυπόστατες υποσχέσεις, ο λαός πλέον δεν έχει εμπιστοσύνη, για οποιοδήποτε νέο μέτρο. Αποδείχτηκε με την συμπεριφορά τους ότι δεν υποστηρίζουν τον Έλληνα αλλά κάποια άλλα συμφέροντα. Ξέρουμε όλοι ότι το αυτοκίνητο είναι μια μεγάλη πηγή εσόδων, για όλους και αυτός είναι ο λόγος που πρώτα χτυπάνε αυτό το μέσον. Πιστεύω ακράδαντα ότι εσκεμμένα δεν φτιάχνουν καλύτερο επίπεδο στα μέσα μαζικής μεταφοράς διότι θα χαμηλώσουν αυτόματα τα έσοδα τους (θα σταματούσαμε να κινούμαστε με τα οχήματα μας). Δυστυχώς ζούμε σε ένα κράτος που δεν γνωρίζουμε τι μας επιφυλάσσει το αύριο και αυτό οφείλετε στην ερασιτεχνική κυβέρνηση που έχει πάρει τα ινία, σήμερα αποφασίζουν για κάτι και αύριο το αλλάζουν με αρνητικά αποτελέσματα για τον λαό. Δεν φτάνει που ανέβασαν τη τιμή της βενζίνης στο διπλάσιο μέσα σε ένα χρόνο, τώρα θέλουν να επαναφέρουν το μέτρο της απόσυρσης, πόσα άλλα πειράματα θα κάνουν εις βάρος μας;
Επιτελους σε αυτη τη χωρα,ας γινει το κρατος αξιο και ξεκαθαρο σε κατι...δεν δεχομαι ξανα συμβολαια κρατικα με ψηλα γραμματα και θολα σημεια...εχουν παρει την σφυριχτρα και εχουν βγει στο δασος με το τουφεκι,κυνηγοντας την αγνη παρορμηση της μπεκατσας...την αναγκη της για τερι...και την αναγκη μου για φθηνο αυτοκινητο...το χρονια τωρα απαγορευμενο καρπο για τον ελληνα,το να εχει δηλαδη οπως ολοι οι αλλοι πολιτες στον κοσμο το αμαξι που του αρεσει...ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΡΕ..συνηθισα το παλιο σαραβαλακι μου...εγινα επιτελους φιλος με αυτο..ΟΧΙ ΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ...
Καλή περίπτωση είναι αρκεί να μην παρασυρθεί κανείς και ανέβει πολύ κατηγορία εκμεταλευόμενος τις χαμηλές τιμές που θα διαμορφωθούν. Ο λόγος απλός. Το Ελληνικό Κράτος είναι εντελώς ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ... Λαμπρό παράδειγμα όσοι αγόρασαν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα εκμεταλευόμενοι την προηγούμενη μείωση του τέλους ταξινόμισης. Τους χαράτσωσαν λες και είναι ζάπλουτοι.
Επειδή λοιπόν δε ξέρουμε τι μας ξημερώνει..όποιος έχει ένα παλιό όχημα καλό ειναι να το αλλάξει...σκεφτόμενος όμως και μελλοντικά λίγο!!!
και κάτι άλλο...φιλε NICKP...δυστυχως στην ελλαδίτσα ούτε οδοντογλυφίδες δεν παράγουμε,άντε λίγη φέτα και λαδάκι,απλά σαν λαος είμαστε απλα θεατες καταναλωτες δυστυχώς. Οπότε, κάτι με την κατανάλωση εισαγόμενων προιόντων, κάτι με τις σπουδες στο εξωτερικό (τρελά λεφτά) κάτι με αυτούς που εμπλέκονται με το τουρισμό που κάθε χρόνο βγάζουν τα μάτια τους και κατ επέκταση και τα δικά μας μόνοι τους βράσε όρυζαμε τα ισοζύγια,εδώ ένα τουρισμό έχουμε και κοίτα πως τον χαντακώνουμε
τέτοια συμπνοια σε ερώτηση πρώτη φορά βλέπω και νομίζω οτι αρχίζουμε να βάζουμε όλοι μυαλό και να βλέπουμε ποιοι μας κυβερνάνε. Απλά θα συμπληρώσω τα εξής: 1. ο φόρος που μπαίνει στα ελληνικά αυτοκίνητα είναι 2πλασιος από τον αντιστοιχο φόρο που βάζουν οι εταίροι μας στην ευρώπη μαλον επειδή οι έλληνες είμαστε πλούσιοι από ότι φαίνεται ή επειδή οι κυβερνόντες έχουν φάει περισσότερα από όλες τις ξενες κυβερνήσεις μαζι και 2. με τιμες πετρελαίου όπως θα διαμορφωθούν ακόμη και απο 1-1-2011 μια οικογένεια θα δώσει μεχρι τον απρίλη 4.000 ευρώ παραπάνω στο πετρέλαιο, χωρίς να υπολογίσουμε τις έμμεσες αυξήσεις σε αγαθά που σίγουρα θα ακολουθήσουν...
οπότε τα εξοδα είναι σαν να πήραμε ένα μικρό καινουριο αυτοκινητο...
Για άλλη μια φόρα.... άλλη μια κυβέρνηση λειτουργεί κοντόφθαλμα....τώρα τις λείπουν χρήματα τώρα πέρνει αποφάσεις...αύριο βλέπουμε...... εγώ δηλαδή που αγόρασα αυτοκίνητο τον Απρίλιο...και κάποιος που θα αγοράσει ακριβώς το ίδιο καθώς η εταιρεία δεν έχει αλλάξει μοντέλο...δεν είμαστε ίσιοι? Αυτός θα πληρώσει λιγότερα τέλη και εγώ περισσότερα παρόλο που έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο μόνο και μόνο επειδή το αγόρασε 8 μήνες πιο μετά και πιο φθηνά απο εμένα?
Καλό θα ήταν όποιο και να ήταν το μέτρο....αλλά να ήταν πάντα... του χρόνου τέτοιο καιρό όμως δυστυχώς μάλλον θα συζητάμε για το καινούργιο μέτρο και την καινούργια αλλαγή....
Υ.Γ. Έχουν σκεφτεί να βάλουν φόρο στο χρώμα του αυτοκινήτου?Τα πιο σκούρα παράγουν περισσότερη θερμότητα.. (Βάζω ιδέες τώρα!!!)
Η επόμενη φούσκα. Και στην προηγούμενη απόσυρση τα ίδια έλεγαν για να τονωθεί η αγορά και ήταν ένα φτηνό προεκλογικό κόλπο που κράτησε μόλις ένα μήνα και ελάχιστοι τυχεροί επωφελήθηκαν. Πραγματικά τρομάζω με την επόμενη φοροεισπρακτική επινόηση. Μάλλον ξεχνάνε ότι το αυτοκίνητο για μια μεγάλη μερίδα του κόσμου δεν είναι απλά ένα μέσο βόλτας, κοινωνικής αναγνώρισης αλλά εργαλείο της καθημερονότητα τους ειδικά στην επαρχία με την ανύπαρκτη συγκοινωνία και μας πίνουν το αίμα με οικολογικές δικαιολογίες απο την στιγμή που τα αυτοκίνητα παράγουν το 5% με 7% της μόλυνσης και το υπόλοιπο έρχεται απο την βιομηχάνία αλλά εκεί δεν κάνουν τους ζόρικους.
Γιατί πρέπει να γινόμαστε έρμαιο της κάθε έμπνευσης των golden boys;
Του χρόνου θα μας φορολογήσουν ανάλογα πόσα χιλιόμετρα κάνει το αμάξι του παραχρόνου με το πόσο έχουν φαγωθεί τα ελαστικά μας, πόσες κόρνες πατήσαμε, και αν έτυχε να κοιμηθούμε καμία φορά μέσα να μας το φορολογήσει και για ακίνητο χωρίς οι προηγούμενες ανατιμήσεις να αποσυρθούν. Τελικά το μόνο που χρειάζεται είναι οι πολιτικοί
ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ, ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΑΔΕΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟ. ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΕ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ. ΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΣΧΟΛΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ, ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ; ΔΙΚΙΟ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΕΧΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ holda.., ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΥΜΑΤΑΙ Η ΑΝ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΠΩΣ ΚΑΤΕΛΗΞΕ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΒΟΛΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΟΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ, ΕΠΕΣΑΝ ΠΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΑΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ, ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ (Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ). Η ΟΥΣΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 20%, Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΜΑΥΡΟ" ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ (ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ), ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΕΛΗ, ΠΑΛΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ,ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 2010 ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ EURO 5 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΡΥΠΟΓΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 2008 ΜΕ ΕΠΙΣΗΣ EURO 5, ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΘΕΙ ΤΟ 2011; ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.....
Πρίν ένα χρόνο αγόρασα αυτοκίνητο με κινητήρα τεχνολογίας EURO 5. Σύμφωνα με το "πανέξυπνο" σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011, το ποσό που θα πληρώσω είναι 2,5 φορές πάνω από το ποσό που θα πλήρωνα αν αγόραζα το ΙΧ μου τον Ιανουάριο του 2011.
Γι αυτή την αδικία είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν νομικές και δικαστικές κινήσεις από πολίτες που δεν θα δεχθούν αυτή την άνιση μεταχείριση.
Τα πράσινα τέλη πρέπει και μπορούν να εφαρμοστούν σε όλα τα οχήματα που κυκλοφόρησαν τουλάχιστον από το 2005 και μετά. Προσωπικά πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος είναι να τιμολογηθεί το αποτέλεσμα του γινομένου της μικτής κατανάλωσης με τους ρύπους. Και αυτό γιατί θέλω να πληρώνει περισσότερα τέλη αυτός που ρυπαίνει και καταναλώνει περισσότερο.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ. Ο ΛΟΓΟΣ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΠΕΡΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΙΜΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ 2000cc ΚΑΙ ΑΝΩ? ΓΙΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ. ΟΠΟΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΓΙΔΑ ΘΑ ΣΤΗΣΕΙ ΠΑΛΙ.
ΣΥΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΥΚΑΡΑΔΩΝ: Το παλιό μου αυτοκίνητο αξίζει στην αγορά μεταχειρισμένου 3000ε, θέλω να αγοράσω ένα μικρομεσαίο της τάξης των 16000ε με συμφέρει να το αποσύρω; και να κερδίσω απο την απόσυρση το πολύ 800ε; τα υπόλοιπα φυσικά δεν τα χω και θα πάω τράπεζα! έχω επισφαλή εργασία! το προσπερνώ, η γυναίκα μου εποχική με επίδομα ανεργείας και δύο παιδιά! συνεχίζω όμως να θέλω αυτοκίνητο γιά βόλτα με 10ε στο ρεζερβουάρ γιατί είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και ΗΡΘΕ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ αλλά ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ! ΓΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. Υ.Γ. τα χειρότερα δεν έχουν έρθει. Ευχαριστώ και γειά σας.
Ποιος μπορεί να εμπιστευτεί ένα αναξιόπιστο, διεφθαρμένο, ξεχαρβαλωμένο και στα πρόθυρα της χρεωκοπίας κράτος; Και πέρσι υπήρχε απόσυρση και ένα ωραίο πρωί ο Παπακωνσταντίνου είπε με μία λέξη" τέλος!"
Γι αυτό προσέξτε πάρα πολύ όσοι ενδιαφέρεστε.
Οι ανθρωποι πλεον δεν εμπιστευονται τους ανθρωπους που διαχειριζονται την εξουσια.Δεν τιθεται θεμα μειωσης τελουσ ταξινομησης για τους πολλους.Δεν θα βαλουνε το οχημα πιο πανω απο την ροη της ζωης.Ανακυκλωση οχηματων πλεον γινεται,τα μονα που αγοραζονται νεα ειναι σουπερ μινι,μινι,μικρα και πολυ λιγα μεσσαια.Υπαρχουνε και τα μεγαλα,πολυτελειας,σπορ που μπορουνε μονο ευποροι να προβουνε σε τετοια αγορα.
Οποιος καει απο το χυλο φυσαει και το γιαουρτι.
Και να εφαρμοστει το μετρο λιγα οχηματα θα πουληθουνε,το κατι ας μην το περιμενει ουτε η κυβερνηση ουτε καποιοι κλαδοι του οχηματος.Ας μην ξεχναμε επισης οτι τα οχηματα με την σημερινη τους μορφη βρισκονται στο μεταβατικο τους σταδιο.
Δεν νομίζω πραγματικά το κράτος να περιμένει έσοδα από την απόσυρση, παρά μόνο βραχυπρόθεσμα, από τους φόρους. Γιατί αφού δεν έχουμε εγχώρια βιομηχανία αυτοκινήτων, τα λεφτά μας τελικά θα γεμίσουν τις τσέπες των ξένων και θα πάει καλύτερα η οικονομία τους και θα κάνουν ύστερα τους <<δασκάλους>> και τους <<δικαστές>>, σε εμάς τα κοροΐδα. Όχι, νομίζω πως, δεν πρέπει να ψαρώσουμε και αυτό, αν όχι για το καλό της τσέπης μας, για το καλό της Ελλάδας. Πρέπει να επενδύσουμε τα χρήματα μας στην εσωτερική αγορά και σε πιο σταθερές αξίες. Πάντως ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί οι Λάτσιδες, οι Νιάρχοι, οι Βαρδινογιάννηδες, οι Κοκαλέοι, Αγγελόπουλοι, Βγενόπουλοι και δεν σημαζεύεται, τι κάνουν; Κανένας τους δεν αξιώθηκε να κάνει μία αυτοκινητοβιομηχανία στην χώρα μας; Και ναι, έχουμε υψηλά εργατικά, αλλά δεν παράγονται αυτοκίνητα και μέσα στην Γερμανία, στην Γαλλία, στην Ιταλία, στην Ιαπωνία, Αμερική, Σουηδία κλπ; Έχουν φθηνότερα εργατικά εκεί; Ή μήπως <<κολλάνε>> στους φόρους της Ελλάδας, τους οποίους είναι οι πιο ειδικοί στο να τους παρακάμπτουνε; Και ναι, μπορεί να μην είναι και ο πιο προσοδοφόρος κλάδος για επένδυση, αλλά γιατί δεν επενδύουν, έτσι για το γαμώτο… Μαζί τους θα τα πάρουνε; Η Hyundai, ξεκίνησε χρησιμοποιώντας παλιά τεχνολογία της Mitsubishi. Η Skoda τα πάει θαυμάσια στην Τσεχία, με τεχνολογία της VW; Εμείς; Ζητώ συγνώμη για τις… μάλλον παιδικές ανησυχίες μου.
ΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ. ΑΝ ΖΟΥΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ!ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ 1000 ΕΥΡΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 12000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ?ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΣΕ ΑΓΑΘΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΕΓΧΩΡΙΑ!ΤΟ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ 5000 ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΟ,ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΞΑΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΩΡΑ,ΑΛΛΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΑΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ ΜΕ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΑΠΟ 7 ΕΩΣ 11%. ΒΑΣΙΚΟ: TO ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ, ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ 6%. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ!
Εγω θα το εμπιστευόμουνα φυσικά. Για διάφορους λόγους:
Επειδή έχω χαμηλό IQ και δεν μπορώ να χειριστώ απλά μαθηματικά (πρόσθεση κι αφαίρεση) και να συμπεράνω τι με συμφέρει..
Επειδή δεν διαθέτω μνήμη για τα όσα μου κάνανε προσφάτως με τέλη ταξινόμησης, βενζίνες, τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια κλπ κλπ κλπ..
Επειδή είμαι ένας καλός άνθρωπος / σαμαρείτης και συγχωρώ αυτούς (κράτη, αυτοκινητοβιομηχανίες, πετρελαιάδες, μεταπωλητές, διαφημιστές κλπ) που με κοροιδευουν με ψεύτικες καταναλώσεις καυσίμου, με τη χρήση του επίθετου "πράσινο" για να βγάλουν λεφτά, που μου υποδεικύουν ενεργοβορα θηρία ως συμβολα status..
Επειδή μου περισσεύουν χρήματα σε ένα ήδη ακριβό κράτος που με αφήνει άνεργο ή μου μειώνει την πρόσβαση σε βασικά αγαθά (πχ θέρμανση)..
Επειδή τώρα είναι η ευκαιρία να δείξω στους υπόλοιπους "πληβείους" ότι είμαι "μάγκας" και "μερακλης", κι ότι εμένα η κρίση δεν με αγγίζει..
Επειδή η ευτυχία μου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους 4 τροχούς (ή τους 2, το ίδιο κάνει) και επομένως θα σεπύσω να αδράξω την "ευκαιρία"
Φυσικά και θα βοηθήσει σε πολλούς τομείς μια τέτοια κίνηση (περισσότερες πωλήσεις και περισσότερα έσοδα, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις επιχειρήσεις και το κράτος γενικότερα, αλλά και μεγαλύτερο όφελος για εμάς τους καταναλωτές). Θεωρώ ότι όποιος αγοράσει αυτοκίνητο μικρού έως μεσαίου κυβισμού (έως 1,8 κ.ε.) δεν διατρέχει κανένα κίνδυνο. Και αν είναι οι αρμόδιοι υπουργοί .... να κάνουν το καλό....ας ρίξουν και μια ματιά στην πετρελαιοκίνηση.
Εγώ λέω να ετοιμαστούμε για εκλογές και νέα κυβέρνηση... Την προηγούμενη φορά είδαμε τι έγινε, οπότε ετοιμαστείτε να κάνετε την απόσυρση την ίδια μέρα που θα ανακοινωθεί μήπως και πάρετε τα λεφτά σας!
δεν υπαρχει πλεον εμπιστοσυνη σε κανεναν για καμια κυβερνηση!!!!!!!!!!!δεν ξερω αν αυριο μεθαυριο μας τη φερει παλι η κυβρνηση με διαφορους αλλους φορους.για το φορο πολυτελειας δεν αναφερθηκε κατι τι θα γινει τελικα?
εγω παντως παιδια ειμαι απο αυτουσ που ειχαν αποσυρη το αυτοκινητο μου απο την υποτιθεμενη αποσυρση σουφλια !!!!!!!!!σασ λεω ομοσ οτι δεν εχω παρει ουτε ενα ευρο ακομα .........και δεν κσερω πλεον τι εχει γινει τελικα,!! αν καποιοσ ξερει ασ το ανακοινωση εδω!!! ευχαριστω εκ των προτερων
Ρε παιδια για το φόρο πολυτέλειας είπαν κάτι; Ειναι ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝ ΥΒΡΙΔΙΚΑ με φορο πολυτέλειας και κατα τα άλλα να το παίζουν "πρασινη ανάπτυξη" και πρασινα άλογα...!!
Το συγκεκριμένο μέτρο έρχεται να αντιμετωπίσει δύο προβλήματα. Πρώτον την υστέρηση εσόδων σε επίπεδο φόρων και δεύτερον την κατρακύλα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτων η οποία οδηγεί στην περαιτέρω ενίσχυση της ήδη μεγάλης ανεργίας. Με αυτό τον τρόπο θα ξεναενεργοποιηθεί η αγορά αυτοκινήτου ενώ το κράτος θα εισπράξει τους διαφεύγοντες φόρους. Κατά την ταπεινή μου άποψη αποτελεί ένα καλό μέτρο αρκεί να σχεδιαστεί και να πραγματοποιηθεί με τη σωστή λογική. Η σωστή λογική βέβαια συνιστά την ολική αποφυγή αυτού που έγινε την προηγούμενη φορά που μειώθηκε το τέλος ταξινόμησης στο μισό. Γιατί τότε πολλοί Έλληνες βρήκαν την ευκαιρία να αγοράσουν σε εξαιρετικά μειωμένη τιμή αμάξια με πολλά κυβικά που μετά αδυνατούσαν να συντηρήσουν. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις περιπτώσεις Cayenne, Grand Cherokee και λοιπών "θηρίων" αλλά και στην αγορά ενός πολύ πιο ταπεινού Focus ST. Τι να κάνουμε κύριοι/-ες πάντα το κράτος θα θεωρεί εξωτικό ότι είναι άνω των 2000 κ.εκ. και έτσι του είναι πιο εύκολο να το φορολογήσει χωρίς πολλές τύψεις... Αυτή τη φορά θα πρέπει να γίνει ένας τέτοιος σχεδιασμός ώστε το 10-15ετίας ημιχρέπι αμάξι που δεν-το-επισκευάζω-γιατί-δεν-αξίζει-να-ρίξω-ούτε-5ευρώ να αντικατασταθεί από ένα υγιές μικρομεσαίο χαμηλού κυβισμού-κατανάλωσης-ρύπων και όχι από κάποιο "θηρίο"... Οι δικές μου προτάσεις επί του θέματος είναι: - ΚΑΜΙΑ μείωση του τέλους ταξινόμησης για οχήματα που εμπίπτουν στο φόρο πολυτελείας - ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ της κυκλοφορίας των diesel αυτοκινήτων τελευταίας τεχνολογίας Euro και περίληψή τους στο μέτρο - Αλλαγή του υπολογισμού όλων των φόρων του αυτοκινήτου με βάση τις εκπομπές CO2(καθώς και του κόστους της ασφάλειας)
Για να δούμε την "ευκαιρία": Έστω ότι έχω ΙΧ για απόσυρση. Στην καλύτερη περίπτωση θα κερδίσω 1000 ευρώ από την αξία του και άλλα 1000 από τη μείωση του τέλους. ¶λλα max 300 ευρώ το χρόνο από τα τέλη. Για ένα αυτοκίνητο αξίας 15000 ευρώ, και θεωρώντας δεδομένο ότι δεν έχω χρήματα στην άκρη (αν είχα θα ήμουν ευκατάστατος και πιθανότατα θα αγόραζα πιο ακριβό αυτοκίνητο), θα πληρώνω στην καλύτερη περίπτωση 250 ευρώ το μήνα για 6 χρόνια. Για ποια ακριβώς "ευκαιρία" μιλάει ο αρθρογράφος? Επιβαρύνομαι αντί για 250 ευρώ το μήνα, 300 το χρόνο, και κρατάω το παλιό μου αμαξάκι.. Ούτε δραχμή σε τράπεζες και ξένες εταιρίες πιά..
ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ.ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ FORD KUGA 2.5T.ΠΟΣΑ KUGA ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ? Μ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΘΕΣΟΥΝ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ? ΑΠΛΑ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΣΧΟΤΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ...ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ!!!
Η μειωση των τελων ταξινομησης στο 50% δηλαδη αν ενα 1000αρι κοστιζει 9500Ε θα εχουμε εκπτωση 300-500Ε περιπου,ειναι μηδαμινα τα κινητρα Πραγματικα κινητρα ειναι για αγορα καινουριου αυτοκινητου να πληρωσουμε τα τελη ταξινομησης και να χαρισουνε το Φπα Για ριξτε μια ματια στην Αγγλια ενα αυτοκινητο που κοστιζει εδω 13.000Ε εκει κοστιζει 10.500λιρες , μηπως το νταβατζιλικι στην Ελλαδα παει συννεφο;
το παραμικρο οικονομικο ωφελος ειναι μιας 1ης ταξης κινητρο για να αποκτήσουμε καινούριο αυτοκίνητο και να ξεβρωμίσουν οι πόλεις απο σακαράκες που σε τελική ανάλυση και οικονομικά ασύμφορες είναι και το περιβάλλον στο οποιο ζουμε επιβαρυνουν....
Με μία κυβέρνηση που κέρδισε τις εκλογές με ψέματα και ανυπόστατες υποσχέσεις, ο λαός πλέον δεν έχει εμπιστοσύνη, για οποιοδήποτε νέο μέτρο. Αποδείχτηκε με την συμπεριφορά τους ότι δεν υποστηρίζουν τον Έλληνα αλλά κάποια άλλα συμφέροντα. Ξέρουμε όλοι ότι το αυτοκίνητο είναι μια μεγάλη πηγή εσόδων, για όλους και αυτός είναι ο λόγος που πρώτα χτυπάνε αυτό το μέσον. Πιστεύω ακράδαντα ότι εσκεμμένα δεν φτιάχνουν καλύτερο επίπεδο στα μέσα μαζικής μεταφοράς διότι θα χαμηλώσουν αυτόματα τα έσοδα τους (θα σταματούσαμε να κινούμαστε με τα οχήματα μας). Δυστυχώς ζούμε σε ένα κράτος που δεν γνωρίζουμε τι μας επιφυλάσσει το αύριο και αυτό οφείλετε στην ερασιτεχνική κυβέρνηση που έχει πάρει τα ινία, σήμερα αποφασίζουν για κάτι και αύριο το αλλάζουν με αρνητικά αποτελέσματα για τον λαό. Δεν φτάνει που ανέβασαν τη τιμή της βενζίνης στο διπλάσιο μέσα σε ένα χρόνο, τώρα θέλουν να επαναφέρουν το μέτρο της απόσυρσης, πόσα άλλα πειράματα θα κάνουν εις βάρος μας;
Επιτελους σε αυτη τη χωρα,ας γινει το κρατος αξιο και ξεκαθαρο σε κατι...δεν δεχομαι ξανα συμβολαια κρατικα με ψηλα γραμματα και θολα σημεια...εχουν παρει την σφυριχτρα και εχουν βγει στο δασος με το τουφεκι,κυνηγοντας την αγνη παρορμηση της μπεκατσας...την αναγκη της για τερι...και την αναγκη μου για φθηνο αυτοκινητο...το χρονια τωρα απαγορευμενο καρπο για τον ελληνα,το να εχει δηλαδη οπως ολοι οι αλλοι πολιτες στον κοσμο το αμαξι που του αρεσει...ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΡΕ..συνηθισα το παλιο σαραβαλακι μου...εγινα επιτελους φιλος με αυτο..ΟΧΙ ΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ...
Καλή περίπτωση είναι αρκεί να μην παρασυρθεί κανείς και ανέβει πολύ κατηγορία εκμεταλευόμενος τις χαμηλές τιμές που θα διαμορφωθούν. Ο λόγος απλός. Το Ελληνικό Κράτος είναι εντελώς ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ... Λαμπρό παράδειγμα όσοι αγόρασαν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα εκμεταλευόμενοι την προηγούμενη μείωση του τέλους ταξινόμισης. Τους χαράτσωσαν λες και είναι ζάπλουτοι. Επειδή λοιπόν δε ξέρουμε τι μας ξημερώνει..όποιος έχει ένα παλιό όχημα καλό ειναι να το αλλάξει...σκεφτόμενος όμως και μελλοντικά λίγο!!!
και κάτι άλλο...φιλε NICKP...δυστυχως στην ελλαδίτσα ούτε οδοντογλυφίδες δεν παράγουμε,άντε λίγη φέτα και λαδάκι,απλά σαν λαος είμαστε απλα θεατες καταναλωτες δυστυχώς. Οπότε, κάτι με την κατανάλωση εισαγόμενων προιόντων, κάτι με τις σπουδες στο εξωτερικό (τρελά λεφτά) κάτι με αυτούς που εμπλέκονται με το τουρισμό που κάθε χρόνο βγάζουν τα μάτια τους και κατ επέκταση και τα δικά μας μόνοι τους βράσε όρυζαμε τα ισοζύγια,εδώ ένα τουρισμό έχουμε και κοίτα πως τον χαντακώνουμε
τέτοια συμπνοια σε ερώτηση πρώτη φορά βλέπω και νομίζω οτι αρχίζουμε να βάζουμε όλοι μυαλό και να βλέπουμε ποιοι μας κυβερνάνε. Απλά θα συμπληρώσω τα εξής: 1. ο φόρος που μπαίνει στα ελληνικά αυτοκίνητα είναι 2πλασιος από τον αντιστοιχο φόρο που βάζουν οι εταίροι μας στην ευρώπη μαλον επειδή οι έλληνες είμαστε πλούσιοι από ότι φαίνεται ή επειδή οι κυβερνόντες έχουν φάει περισσότερα από όλες τις ξενες κυβερνήσεις μαζι και 2. με τιμες πετρελαίου όπως θα διαμορφωθούν ακόμη και απο 1-1-2011 μια οικογένεια θα δώσει μεχρι τον απρίλη 4.000 ευρώ παραπάνω στο πετρέλαιο, χωρίς να υπολογίσουμε τις έμμεσες αυξήσεις σε αγαθά που σίγουρα θα ακολουθήσουν... οπότε τα εξοδα είναι σαν να πήραμε ένα μικρό καινουριο αυτοκινητο...
Για άλλη μια φόρα.... άλλη μια κυβέρνηση λειτουργεί κοντόφθαλμα....τώρα τις λείπουν χρήματα τώρα πέρνει αποφάσεις...αύριο βλέπουμε...... εγώ δηλαδή που αγόρασα αυτοκίνητο τον Απρίλιο...και κάποιος που θα αγοράσει ακριβώς το ίδιο καθώς η εταιρεία δεν έχει αλλάξει μοντέλο...δεν είμαστε ίσιοι? Αυτός θα πληρώσει λιγότερα τέλη και εγώ περισσότερα παρόλο που έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο μόνο και μόνο επειδή το αγόρασε 8 μήνες πιο μετά και πιο φθηνά απο εμένα? Καλό θα ήταν όποιο και να ήταν το μέτρο....αλλά να ήταν πάντα... του χρόνου τέτοιο καιρό όμως δυστυχώς μάλλον θα συζητάμε για το καινούργιο μέτρο και την καινούργια αλλαγή.... Υ.Γ. Έχουν σκεφτεί να βάλουν φόρο στο χρώμα του αυτοκινήτου?Τα πιο σκούρα παράγουν περισσότερη θερμότητα.. (Βάζω ιδέες τώρα!!!)
δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη πια.πιστευω πωs εχει να κανει καθαρα με εισπρακτικο προσανατολισμο
Η επόμενη φούσκα. Και στην προηγούμενη απόσυρση τα ίδια έλεγαν για να τονωθεί η αγορά και ήταν ένα φτηνό προεκλογικό κόλπο που κράτησε μόλις ένα μήνα και ελάχιστοι τυχεροί επωφελήθηκαν. Πραγματικά τρομάζω με την επόμενη φοροεισπρακτική επινόηση. Μάλλον ξεχνάνε ότι το αυτοκίνητο για μια μεγάλη μερίδα του κόσμου δεν είναι απλά ένα μέσο βόλτας, κοινωνικής αναγνώρισης αλλά εργαλείο της καθημερονότητα τους ειδικά στην επαρχία με την ανύπαρκτη συγκοινωνία και μας πίνουν το αίμα με οικολογικές δικαιολογίες απο την στιγμή που τα αυτοκίνητα παράγουν το 5% με 7% της μόλυνσης και το υπόλοιπο έρχεται απο την βιομηχάνία αλλά εκεί δεν κάνουν τους ζόρικους. Γιατί πρέπει να γινόμαστε έρμαιο της κάθε έμπνευσης των golden boys; Του χρόνου θα μας φορολογήσουν ανάλογα πόσα χιλιόμετρα κάνει το αμάξι του παραχρόνου με το πόσο έχουν φαγωθεί τα ελαστικά μας, πόσες κόρνες πατήσαμε, και αν έτυχε να κοιμηθούμε καμία φορά μέσα να μας το φορολογήσει και για ακίνητο χωρίς οι προηγούμενες ανατιμήσεις να αποσυρθούν. Τελικά το μόνο που χρειάζεται είναι οι πολιτικοί
ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ, ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΑΔΕΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟ. ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΕ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ. ΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΣΧΟΛΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ, ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ; ΔΙΚΙΟ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΕΧΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ holda.., ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΥΜΑΤΑΙ Η ΑΝ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΠΩΣ ΚΑΤΕΛΗΞΕ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΒΟΛΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΟΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ, ΕΠΕΣΑΝ ΠΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΑΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ, ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ (Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ). Η ΟΥΣΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 20%, Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΜΑΥΡΟ" ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ (ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ), ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΕΛΗ, ΠΑΛΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ,ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 2010 ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ EURO 5 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΡΥΠΟΓΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 2008 ΜΕ ΕΠΙΣΗΣ EURO 5, ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΘΕΙ ΤΟ 2011; ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.....
ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΟ ΦΤΟΧΩ ΤΟ ΜΙΑΛΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΥΔΑ ΜΕ ΤΙΝ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Πρίν ένα χρόνο αγόρασα αυτοκίνητο με κινητήρα τεχνολογίας EURO 5. Σύμφωνα με το "πανέξυπνο" σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011, το ποσό που θα πληρώσω είναι 2,5 φορές πάνω από το ποσό που θα πλήρωνα αν αγόραζα το ΙΧ μου τον Ιανουάριο του 2011. Γι αυτή την αδικία είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν νομικές και δικαστικές κινήσεις από πολίτες που δεν θα δεχθούν αυτή την άνιση μεταχείριση. Τα πράσινα τέλη πρέπει και μπορούν να εφαρμοστούν σε όλα τα οχήματα που κυκλοφόρησαν τουλάχιστον από το 2005 και μετά. Προσωπικά πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος είναι να τιμολογηθεί το αποτέλεσμα του γινομένου της μικτής κατανάλωσης με τους ρύπους. Και αυτό γιατί θέλω να πληρώνει περισσότερα τέλη αυτός που ρυπαίνει και καταναλώνει περισσότερο.
Δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο... Οι 2002g... και holda... με κάλυψαν πλήρως! Παιδιά, γράψατε!!! Λυπάμαι, όμως, που έχετε δίκιο...
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ. Ο ΛΟΓΟΣ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΠΕΡΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΙΜΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ 2000cc ΚΑΙ ΑΝΩ? ΓΙΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ. ΟΠΟΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΓΙΔΑ ΘΑ ΣΤΗΣΕΙ ΠΑΛΙ.
Μια ακαμα παγιδα απο τουσ πουλημενους ανθελλενες που μας κηβερωουν
ΣΥΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΥΚΑΡΑΔΩΝ: Το παλιό μου αυτοκίνητο αξίζει στην αγορά μεταχειρισμένου 3000ε, θέλω να αγοράσω ένα μικρομεσαίο της τάξης των 16000ε με συμφέρει να το αποσύρω; και να κερδίσω απο την απόσυρση το πολύ 800ε; τα υπόλοιπα φυσικά δεν τα χω και θα πάω τράπεζα! έχω επισφαλή εργασία! το προσπερνώ, η γυναίκα μου εποχική με επίδομα ανεργείας και δύο παιδιά! συνεχίζω όμως να θέλω αυτοκίνητο γιά βόλτα με 10ε στο ρεζερβουάρ γιατί είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και ΗΡΘΕ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ αλλά ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ! ΓΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. Υ.Γ. τα χειρότερα δεν έχουν έρθει. Ευχαριστώ και γειά σας.
Ποιος μπορεί να εμπιστευτεί ένα αναξιόπιστο, διεφθαρμένο, ξεχαρβαλωμένο και στα πρόθυρα της χρεωκοπίας κράτος; Και πέρσι υπήρχε απόσυρση και ένα ωραίο πρωί ο Παπακωνσταντίνου είπε με μία λέξη" τέλος!" Γι αυτό προσέξτε πάρα πολύ όσοι ενδιαφέρεστε.
Οι ανθρωποι πλεον δεν εμπιστευονται τους ανθρωπους που διαχειριζονται την εξουσια.Δεν τιθεται θεμα μειωσης τελουσ ταξινομησης για τους πολλους.Δεν θα βαλουνε το οχημα πιο πανω απο την ροη της ζωης.Ανακυκλωση οχηματων πλεον γινεται,τα μονα που αγοραζονται νεα ειναι σουπερ μινι,μινι,μικρα και πολυ λιγα μεσσαια.Υπαρχουνε και τα μεγαλα,πολυτελειας,σπορ που μπορουνε μονο ευποροι να προβουνε σε τετοια αγορα. Οποιος καει απο το χυλο φυσαει και το γιαουρτι. Και να εφαρμοστει το μετρο λιγα οχηματα θα πουληθουνε,το κατι ας μην το περιμενει ουτε η κυβερνηση ουτε καποιοι κλαδοι του οχηματος.Ας μην ξεχναμε επισης οτι τα οχηματα με την σημερινη τους μορφη βρισκονται στο μεταβατικο τους σταδιο.
ας δωσουν στον κοσμακη αυτα που του οφειλουν απο την προηγουμενη αποσυρση και εδω ειμαστε.
Δεν νομίζω πραγματικά το κράτος να περιμένει έσοδα από την απόσυρση, παρά μόνο βραχυπρόθεσμα, από τους φόρους. Γιατί αφού δεν έχουμε εγχώρια βιομηχανία αυτοκινήτων, τα λεφτά μας τελικά θα γεμίσουν τις τσέπες των ξένων και θα πάει καλύτερα η οικονομία τους και θα κάνουν ύστερα τους <<δασκάλους>> και τους <<δικαστές>>, σε εμάς τα κοροΐδα. Όχι, νομίζω πως, δεν πρέπει να ψαρώσουμε και αυτό, αν όχι για το καλό της τσέπης μας, για το καλό της Ελλάδας. Πρέπει να επενδύσουμε τα χρήματα μας στην εσωτερική αγορά και σε πιο σταθερές αξίες. Πάντως ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί οι Λάτσιδες, οι Νιάρχοι, οι Βαρδινογιάννηδες, οι Κοκαλέοι, Αγγελόπουλοι, Βγενόπουλοι και δεν σημαζεύεται, τι κάνουν; Κανένας τους δεν αξιώθηκε να κάνει μία αυτοκινητοβιομηχανία στην χώρα μας; Και ναι, έχουμε υψηλά εργατικά, αλλά δεν παράγονται αυτοκίνητα και μέσα στην Γερμανία, στην Γαλλία, στην Ιταλία, στην Ιαπωνία, Αμερική, Σουηδία κλπ; Έχουν φθηνότερα εργατικά εκεί; Ή μήπως <<κολλάνε>> στους φόρους της Ελλάδας, τους οποίους είναι οι πιο ειδικοί στο να τους παρακάμπτουνε; Και ναι, μπορεί να μην είναι και ο πιο προσοδοφόρος κλάδος για επένδυση, αλλά γιατί δεν επενδύουν, έτσι για το γαμώτο… Μαζί τους θα τα πάρουνε; Η Hyundai, ξεκίνησε χρησιμοποιώντας παλιά τεχνολογία της Mitsubishi. Η Skoda τα πάει θαυμάσια στην Τσεχία, με τεχνολογία της VW; Εμείς; Ζητώ συγνώμη για τις… μάλλον παιδικές ανησυχίες μου.
ΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ. ΑΝ ΖΟΥΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ!ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ 1000 ΕΥΡΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 12000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ?ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΣΕ ΑΓΑΘΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΕΓΧΩΡΙΑ!ΤΟ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ 5000 ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΟ,ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΞΑΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΩΡΑ,ΑΛΛΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΑΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ ΜΕ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΑΠΟ 7 ΕΩΣ 11%. ΒΑΣΙΚΟ: TO ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ, ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ 6%. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ!
Οπιο και "πραγματικο κελεπουρι" να κανουν, τα λεφτα ΔΕΝ υπαρχουν, ο "κοσμακης" ξεμεινε απο δουλιες και δανεια...
Εγω θα το εμπιστευόμουνα φυσικά. Για διάφορους λόγους: Επειδή έχω χαμηλό IQ και δεν μπορώ να χειριστώ απλά μαθηματικά (πρόσθεση κι αφαίρεση) και να συμπεράνω τι με συμφέρει.. Επειδή δεν διαθέτω μνήμη για τα όσα μου κάνανε προσφάτως με τέλη ταξινόμησης, βενζίνες, τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια κλπ κλπ κλπ.. Επειδή είμαι ένας καλός άνθρωπος / σαμαρείτης και συγχωρώ αυτούς (κράτη, αυτοκινητοβιομηχανίες, πετρελαιάδες, μεταπωλητές, διαφημιστές κλπ) που με κοροιδευουν με ψεύτικες καταναλώσεις καυσίμου, με τη χρήση του επίθετου "πράσινο" για να βγάλουν λεφτά, που μου υποδεικύουν ενεργοβορα θηρία ως συμβολα status.. Επειδή μου περισσεύουν χρήματα σε ένα ήδη ακριβό κράτος που με αφήνει άνεργο ή μου μειώνει την πρόσβαση σε βασικά αγαθά (πχ θέρμανση).. Επειδή τώρα είναι η ευκαιρία να δείξω στους υπόλοιπους "πληβείους" ότι είμαι "μάγκας" και "μερακλης", κι ότι εμένα η κρίση δεν με αγγίζει.. Επειδή η ευτυχία μου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους 4 τροχούς (ή τους 2, το ίδιο κάνει) και επομένως θα σεπύσω να αδράξω την "ευκαιρία"
Φυσικά και θα βοηθήσει σε πολλούς τομείς μια τέτοια κίνηση (περισσότερες πωλήσεις και περισσότερα έσοδα, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις επιχειρήσεις και το κράτος γενικότερα, αλλά και μεγαλύτερο όφελος για εμάς τους καταναλωτές). Θεωρώ ότι όποιος αγοράσει αυτοκίνητο μικρού έως μεσαίου κυβισμού (έως 1,8 κ.ε.) δεν διατρέχει κανένα κίνδυνο. Και αν είναι οι αρμόδιοι υπουργοί .... να κάνουν το καλό....ας ρίξουν και μια ματιά στην πετρελαιοκίνηση.
Εγώ λέω να ετοιμαστούμε για εκλογές και νέα κυβέρνηση... Την προηγούμενη φορά είδαμε τι έγινε, οπότε ετοιμαστείτε να κάνετε την απόσυρση την ίδια μέρα που θα ανακοινωθεί μήπως και πάρετε τα λεφτά σας!
δεν υπαρχει πλεον εμπιστοσυνη σε κανεναν για καμια κυβερνηση!!!!!!!!!!!δεν ξερω αν αυριο μεθαυριο μας τη φερει παλι η κυβρνηση με διαφορους αλλους φορους.για το φορο πολυτελειας δεν αναφερθηκε κατι τι θα γινει τελικα?