Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

«FF»: η πρώτη τετρακίνητη Ferrari!

(21/1/2011)

Οι φανατικοί Ferraristi μπορούν πλέον να αναφωνήσουν Forza Ferrari! Δεν είναι αυτή η εξήγηση της ονομασίας FF, όμως τι άλλο να πει κανείς για το νέο τετραθέσιο αντικαταστάτη της 612 Scaglietti με τους 660 ίππους και την πληθώρα στοιχείων που περιλαμβάνει από τετρακίνηση έως και 450 λίτρα χώρο αποσκευών!

Η νέα Ferrari FF που θα δούμε στη Γενεύη

Κορυφαία αισθητική, με το σχέδιο να φέρει την υπογραφή του Pininfarina

Κορυφαία αισθητική, με το σχέδιο να φέρει την υπογραφή του Pininfarina

Ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,3 λίτρων αποδίδει 660 ίππους

Ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,3 λίτρων αποδίδει 660 ίππους

Νέα εποχή για τη Ferrari, με το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο της!

Νέα εποχή για τη Ferrari, με το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο της!

  • Η νέα Ferrari FF που θα δούμε στη Γενεύη
  • Κορυφαία αισθητική, με το σχέδιο να φέρει την υπογραφή του Pininfarina
  • Ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,3 λίτρων αποδίδει 660 ίππους
  • Νέα εποχή για τη Ferrari, με το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο της!
Οι πρωτιές σε αυτή την Ferrari είναι δύο. Η πρώτη είναι ότι μιλάμε για την πρώτη τετρακίνητη Ferrari παραγωγής, και η δεύτερη είναι ότι μιλάμε για την πιο δυνατή Ferrari με τέσσερις θέσεις που έχει κατασκευαστεί ποτέ! Μάλιστα, ο κωδικός «FF» που χρησιμοποιεί η ιταλική φίρμα δηλώνει και τις δύο αυτές πρωτιές (Four Seats-Four Wheel Drive). Όχι μια απλή εξέλιξη λοιπόν, αλλά πραγματική επανάσταση για την ιταλική φίρμα η οποία περνά σε μια νέα φάση της ιστορίας της, καταρρίπτοντας κυρίως το μύθο που την ήθελε να μένει πιστή στη μετάδοση της κίνησης αποκλειστικά στον πίσω άξονα!

Κορυφαία αισθητική, με το σχέδιο να φέρει την υπογραφή του Pininfarina

Κορυφαία αισθητική, με το σχέδιο να φέρει την υπογραφή του Pininfarina

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

H Ferrari FF χρησιμοποιεί έναν νέο 12κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα στα 6,3 λίτρα με την απόδοση στους 660 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και τα 683 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις είναι για άλλη μια φορά εξωπραγματικές με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 3,7 δλ. και την τελική ταχύτητα να «σταματά» στα 335 χ.α.ω. Το «πατενταρισμένο» από τη Ferrari, σύστημα τετρακίνησης ονομάζεται 4RM και η εταιρεία αναφέρει ότι ζυγίζει 50% λιγότερο από τα ανταγωνιστικά συστήματα, ενώ την ίδια στιγμή βοηθά την FF να καταφέρνει αναλογία βάρους 47/53% μεταξύ των δύο αξόνων (εμπρός/πίσω).

To μοντέλο χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ το βάρος της FF είναι τα 1.790 κιλά (50 κιλά ελαφρύτερη από την 612 Scaglietti), με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 15,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα και τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 360 γρ./χιλιόμετρο. Η ανάρτηση περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ που έχουμε δει ποτέ από τη Ferrari (τα οποία ονομάζει SCM3), καθώς και σύστημα πέδησης με κεραμικούς δίσκους από τη Brembo.
Το σχέδιο της FF έχει γίνει από το στούντιο του Pininfarina σε συνεργασία με τον υπεύθυνο σχεδιασμού της Ferrari, Flavio Manzoni. Από πλευράς διαστάσεων η νέα FF είναι μακρύτερη, πιο στενή και ελαφρώς πιο ψηλή από την 612 Scaglietti με 4.907x1.953x1.374 χιλ. για ΜxΠxΥ, ενώ τέλος ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 450 λίτρα και φτάνει έως τα 800 με τα πίσω καθίσματα σε ανάκληση!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
ALL SEASON BRIDGESTONE NEXEN TOYO