Το νέο Mini Clubman απέτυχε στις δοκιμές του Euro NCAP, όπως ακριβώς είχε συμβεί πέρσι με το 3θυρο Mini, ενώ ακόμη χειρότερα τα πήγε η BMW Z4 που πήρε μόνο 3 αστέρια. Μήπως η BMW πρέπει να το δει λίγο διαφορετικά με την παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων της;Βγήκαν πριν λίγες ημέρες τα νέα αποτελέσματα των crash tests του Euro NCAP. Και σε αυτά, 2 από τα 3 μοντέλα της BMW που δοκιμάστηκαν, δεν κατάφεραν να πάρουν 5 αστέρια για την παθητική ασφάλεια που προσφέρουν. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Mini Clubman πήρε 4 αστέρια και η BMW Z4 μόλις 3. Τουλάχιστον, η νέα BMW Χ1 κατάφερε να πάρει τα 5 αστέρια…Η αποτυχία αυτή του Clubman αποκτά μεγαλύτερη σημασία εάν αναλογιστεί κανείς ότι είναι η δεύτερη συνεχόμενη αποτυχία της Mini, μετά την περσινή αποτυχία του νέου Mini να πάρει και αυτό 5 αστέρια στα crash-tests του 2014 (4 αστέρια).Το Clubman έχασε το 5ο αστέρι κυρίως λόγω των χαμηλών του επιδόσεων στην προστασία των παιδιών (68%), στην προστασία των πεζών (68%) και στην αξιολόγηση των συστημάτων ασφαλείας του (67%).Το πρόβλημα πλέον το οποίο έχει η Mini είναι ότι τα δύο πιο καινούργια μοντέλα της πρέπει να ζήσουν με το γεγονός ότι έχουν πάρει 4 αστερία και όχι 5 για την παθητική ασφάλεια που προσφέρουν. Και αυτό, για μια εταιρεία που θέλει να συγκαταλέγεται στις premium, είναι σίγουρα ένα σημαντικό ζήτημα που οφείλει να βρει λύση.Όμως, φαίνεται ότι το ζήτημα είναι γενικότερο του BMW Group, αφού εκτός των δύο Mini, και η BMW Z4 όπως προείπαμε δεν κατάφερε να αξιολογηθεί με 5 αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP, αφού έλαβε 3 αστέρια με πολύ χαμηλή βαθμολόγηση στην προστασία των ενηλίκων (69%).Με λίγα λόγια, η BMW μέσα σε ένα χρόνο είδε 3 μοντέλα της να χάνουν τα 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, όταν τα περισσότερα πλέον αυτοκίνητα της αγοράς καταφέρνουν να το πετύχουν χωρίς μάλιστα να είναι από premium μάρκες!¶ρα, μετά από αυτά τα συνεχόμενα κρούσματα αποτυχιών μοντέλων του BMW Group στα crash-tests, μήπως η BMW πρέπει να το δει λίγο διαφορετικά με την παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων της;Και ειδικά για τη Mini, μήπως επίσης το γεγονός ότι και δεύτερο νέο μοντέλο της εταιρείας δεν κατάφερε να πάρει 5 αστέρια, είναι κάτι που πρέπει να εξεταστεί με περισσότερη σοβαρότητα;
Σοβαρότητα? Χαχαχα Ποια η BMW? ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Να 'στε καλά που κάνατε να πονέσει η κοιλιά μου από τα γέλια πρωϊνιάτικα :)))) Μου φτιάξατε τη μέρα :))
Οχι, ενδιαφερεται αλλα το 5ο αστερι συνηθως χανεται απο τους πεζους η τα συστηματα. Και πες τα συστηματα να το δεχτουμε, αλλα ποιος θα αγορασει αμαξι με γνωμονα το αν προστατευει καλα τους πεζους και οχι τον ιδιο? Η συνολικη αξιολογηση εχει στοιχισει σε πολλα αυτοκινητα το 5ο αστερι, και μια αλλαγη βαθμολογιας (τυπου IIHS) θα ηταν πολυ πιο δικαιη
θα ξεχάσουμε τις σκοτώστρες που έβγαζε τη δεκαετία του 80.....;;;;
Σοβαρότητα? Χαχαχα Ποια η BMW? ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Να 'στε καλά που κάνατε να πονέσει η κοιλιά μου από τα γέλια πρωϊνιάτικα :)))) Μου φτιάξατε τη μέρα :))
Οχι, ενδιαφερεται αλλα το 5ο αστερι συνηθως χανεται απο τους πεζους η τα συστηματα. Και πες τα συστηματα να το δεχτουμε, αλλα ποιος θα αγορασει αμαξι με γνωμονα το αν προστατευει καλα τους πεζους και οχι τον ιδιο? Η συνολικη αξιολογηση εχει στοιχισει σε πολλα αυτοκινητα το 5ο αστερι, και μια αλλαγη βαθμολογιας (τυπου IIHS) θα ηταν πολυ πιο δικαιη
Το ερώτημα είναι σωστό ώς εξής: Δεν ενδιαφέρεται η BMW για την παθητική ασφάλεια των επιβατών της; Γιατί, ποιός ενδιαφέρεται;